Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lvdberg 07-12-2021

Groot en mooi assortiment. Snelle levering. Diverse betaalmogelijkheden. Duidelijke site. Een aanrader

Bedankt!😃

cor 07-12-2021

Mooi assortiment, goede communicatie en snelle levering.
Bij vragen moet je even de weg weten maar problemen worden correct afgehandeld.
Prettig dat je ook achteraf kunt betalen en ook daarover is de communicatie correct.
Kortom een prettige winkel.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Cor! :)

Lucal 07-12-2021

Een grote keuze aan producten tegen concurrentiële prijzen. Snel besteld en snel geleverd. Ik ben al vele jaren klant bij Bol en heb nooit problemen gehad met Bol.com. Wel éénmaal met een verkoper via Bol. Dit geschil hebben we uiteindelijk onderling kunnen regelen. Ga altijd eerst eens langs op de Bol.com site als je iets wil kopen en geniet van de promoties.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Lucal!

Sabine 07-12-2021

Ik ben zeer te spreken over de manier waarop Bol zijn site heeft; de eenvoud van het doen van bestellingen, t doorgeven van de status van de bestelling en de snelheid van reageren op een vraag.

Waar ik niet tevreden over ben, is als er iets niet goed gaat. Dan “scheept” Bol je af en moet je zelf contact opnemen met de leverancier.

In mijn ogen ben je als verkopende partij ook het aanspreekpunt als er iets niet goed gaat. Het gemak om als klant bij 1 contact alles te regelen, schiet op deze manier zijn doel voorbij. Je kunt dan net zo goed je product direct bij de leverancier bestellen en Bol uitsluiten.

Compliment voor bol.com 07-12-2021

Mooi assortiment, goede communicatie en snelle levering.
Bij vragen moet je even de weg weten maar problemen worden correct afgehandeld.
Kortom een prettige winkel.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service! :)

gonnie 07-12-2021

via mijn kinderen/kleinkinderen op deze webwinkel gekomen. Heb er de laatste 2 jaar veel gekocht en weinig terug gestuurd.
Bestellingen komen altijd op tijd aan en wil je het retourneren dan gaat het makkelijk'
Zeer tevreden zelfs laatst een tv gekocht bezorgt op de dag die ik wilde
een webwinkel om aan te raden chapeau
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Anna 07-12-2021

Ik bestel regelmatig bij Bol en de afwikkeling van elke bestelling is uitstekend. Zelfs wanneer het een keer fout gaat bij de verzending wordt dat na een telefoontje direct opgelost.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Anna!😃

Carolus 07-12-2021

Een website waar je in principe alles kunt bestellen, gegarandeerd snelle levering. Ik verbaas me er wel eens over zeker in deze drukke decembermaand. Dikke prima , ga zo door.

Gaan we doen!👍

Reekmans 07-12-2021

Bij bol.com vindt je meestal wat je zoekt. Eerlijke prijzen , en je bestelling wordt super snel bezorgd.
Een aanrader!

Bedankt! 😃

Joop 07-12-2021

makkelijke website en snelle levering en zeer klantvriendelijk ik ben al jaren klant en tot nu toe geen negatieve ervaringen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Wij doen er alles om ervoor te zorgen dat je geen negatieve ervaringen zult hebben!

Harry 07-12-2021

Delijke goederen gekende merken, goede prijzen en snelle levering, goede service

Bedankt!😃

Merel Bakker 07-12-2021

De website en app zijn allebei makkelijk en duidelijk in gebruik. Ik gebruik deze winkel dan ook graag voor het aanschaffen van welke spullen dan ook. Ze hebben bijna alles. Klantenservice is goed te bereiken en kunnen je ook altijd helpen. Zijn ook erg vriendelijk. Ik ben zeer tevreden en zal deze winkel dan ook zeker aan iedereen aanbevelen.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Merel! Je kan altijd op ons rekenen.

NG 07-12-2021

Altijd snelle levering, makkelijk (achteraf) betalen en producten worden goed verpakt verzonden. Bij een defect super snelle en goede service geleverd. Makkelijk contact op te nemen met de klantenservice. Snelle reactie. Fijn dat je verlanglijstjes kunt maken met je favoriete producten!

Bedankt voor je review!😃

Bol.com 07-12-2021

Goede informatie over producten, snelle levering met duidelijk aangeven wanneer wordt bezorgd. Achteraf betalen kan altijd en kost niks. Bezorging is gratis als Bol.com zelf de levering verzorgd.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Ineke 07-12-2021

Ik koop al jaren bij Bol.com en maak gebruik van Select wat bestellen nog makkelijker maakt. Kortom betrouwbaar en goede service!
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ineke!

Sarah 07-12-2021

Al jaren klant. Zeer tevreden. Ik word ten alle tijde goed geïnformeerd via de mail. Snelle levering. Retour beleid zeer tevreden over.
Echt een aanrader!!
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Enorm bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Sarah! Dat waarderen we enorm.

suze 07-12-2021

ben super tevreden over bol.com altyd optyd en in goede staat, ook met betalingen, heel fijn
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Ontzettend fijn dat je zo tevreden bent, Suze!😃

harry 05-12-2021

Ben reeds jaren klant en heb tot hiertoe alle bestellingen onberispelijk ontvangen.
Ook reeds tweemaal een "refurbished" artikel (in zeer goede staat) aangekocht.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Harry!

RP 04-12-2021

De bezorging van GLS is gewoon slecht,van de laatste 2 pakketjes is er 1 in de verkeerde straat afgeleverd en de andere 3 buren verderop zonder een bericht achter te laten. Komt ook nog bij dat van de laatste bestelling het verkeerde product geleverd is dus moeten we dat gaan retourneren.

Beste RP,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Timelaps 04-12-2021

Indien je een groot artikel koopt. Kun je dat binnen een bepaald termijn terug sturen. Dat lukt niet. Ik heb iedere dag gebeld om te vragen wanneer het retour gemelde artikel wordt opgehaald. Omdat men namelijk op de afgesproken datum niet het artikel kwam halen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en men geeft elkaar de schuld. Nu, een week later. Is het artikel nog steeds niet opgehaald en er is ook geen retour melding naar postnl gestuurd. Bij bol.com rekken ze waarschijnlijk de retour tijd, zodat je met een kapot artikel blijft zitten.

Beste Timelaps,

Chantal van bol.com

Arie 03-12-2021

Altijd snelle levering, altijd direct geld retour of een nieuw product bij defect
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Arie!

Marcel 03-12-2021

Al zeker een jaar of tien ben ik een Bol.commer. Het assortiment is inmiddels zeer breed, van kleding tot cosmetica en schrijfwaren tot echte kerstbomen (echt waar!). In al mijn bestellingen is het slechte twee maal fout gegaan, een belletje met de klantenservice en binnen twee dagen is ook de oplossing gebracht. Zeker in de vreemde tijd waar we nu in zitten is het vanaf huis bestellen en een tracktrace bezorging ideaal. Kortom, Bol.com bedankt en op naar een verlenging van onze klant- leverancierrelatie in 2022.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Onwijs bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Marcel! Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Harry 03-12-2021

Snelle levering binnen 24 uur of de opgegeven datum.
Bij thuis aflevering wordt je op de hoogte gehouden van de geleverde tijd.
Ook bij 1 van de vele afhaalpunten hetzelfde.
Tijden kloppen tot nog toe altijd.
Daar waar je vroeger nog een halve dag moest wachten is dit beperkt tot een paar uur.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Harry!

Jozefa 03-12-2021

Gemakkelijk te bestellen, snelle en correcte levering. Werk graag met bol.com.Knap

Bedankt, Jozefa!😃

Wilfred 03-12-2021

Update van 03-12-'21: Bol.com heeft contact met mij opgenomen, en mij een goede oplossing aangeboden. Ik ben er erg blij mee, en waardeer het zeer. Hierdoor is m'n vertrouwen in Bol.com weer wat gestegen. Eind goed, al goed!
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Fijn dat er een oplossing is gekomen en je weer vertrouwen weer is gestegen, Wilfred! 😃