Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Top site 06-12-2022

Snelle levering en retour en de keuze is reuze.Top adres om je bestellingen te plaatse
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

Bedankt voor je bestellingen! :)

Kathleen 06-12-2022

Ik vind Bol echt goed en zeker als je betaalde voor select ,want dit is wel super handig!
Je kan er bijna alles vinden...snelle levertijd ...is het niet ok ,dan kan je zonder probleem retourneren !
Ook zijn er soms artikelen die met de dagdeal goedkoop worden aangeboden
Ik ben blij met Bol en ik bestel er regelmatig!
Doe zo verder !

Gaan we doen, Kathleen! 💪

Rosanne Moddejongen 06-12-2022

Veelzijdigheid aan producten, snelle levering. Niet altijd even goedkoop maar wel 100% betrouwbaar en dat vind ik het wel waard.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Rosanne!

Bluesmaster 04-12-2022

Bol is betrouwbaar. Belangrijk op internet. Wel zijn ze ( ook omdat ze vaak incl verzendkosten beprijzen) vaak niet de goedkoopste. Ook niet de snelste. Maar zeker bij hogere aankoopbedragen is ook betrouwbaarheid belangrijk.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

Bedankt voor je review! :)

Tina 04-12-2022

Ik vind bol.com betrouwbaar, altijd snel geleverd, goede producten. Ik heb zelfs een 2de hands keukenrobot gekocht en ben er heel tevreden van. Een aanrader als je wil bestellen vanuit je zetel

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Tina! 😃

Jos van de Voort 04-12-2022

Altijd correcte verzending, geen problemen bij terugsturen. Kwaliteit zoals beloofd en goede prijsstelling

Je kan altijd op ons rekenen, Jos! 😃

Henk 02-12-2022

Ben heel blij met bol.com top bedrijf je kunt er alles vinden zo besteld en altijd volgens afspraak op tijd geleverd

En wij zijn blij met jou, Henk! 😃

John 02-12-2022

Heel veel dingen die ik zoek zijn hier te verkrijgen.
En alles word netjes volgens afspraak bezorgd.
Echt een top website!!
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

Bedankt voor je review, John! :)

Fedja van Husen 02-12-2022

Verschrikkelijk bedrijf! Een koelkast gekocht, levering de volgende dag zogenaamd. Iedere dag werd de levering opgeschoven, zogenaamd door dynalogic, de vervoerder. Bellen heeft geen zin. De klantenservice van. bol liegt en bedriegt. Niemand belt terug, niemand ondernemend actie. Na vijf dagen de moed opgegeven. Dit is de korte versie, de langgerekte is te krankzinnig om helemaal uit te schrijven. Ik koop nooit meer iets bij bol. Afschuwelijk bedrijf. Ik koop hier nooit meer iets!

Beste Fredja,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Yvonne 02-12-2022

Bol.com is echt mijn site.
Als ik wat nodig heb dan altijd bij bol.com
De klantenservice is ook klantvriendelijk.
Vorige week nog een leuk gesprek gehad met XXX.
Dankje wel XXX.

Gr. Yvonne

Enorm bedankt voor je mooie woorden, Yvonne! 😃

Henny 02-12-2022

Maandag TV besteld zou Woensdag binnenkomen afgelopen. Tot nu nog niks binnen. Snipperdag nummer 3 aangevraagd en Dynalogic blijft onbereikbaar. Waardeloos bedrijf en bol.com zit er als een schoothondje tussen en doet niks. Voor mij na deze aankoop NOOIT meer Bol en ik hoop voor heel veel andere Nederlanders hetzelfde

Beste Henny,

Luc Vancamp 02-12-2022

Afhaling retours thuis is erg handig met Select abonnement. En je geld staat direct terug op de rekening. Ook erg belangrijk: je kan achteraf betalen, voor de twijfelaankopen, want er zijn wel wat artikelen, die niet kunnen van wat beloofd wordt.
Verder niets dan goeds van Bol.com. Ik heb alvast een grote pakketbox geplaatst, zodat Bol.com (en ikzelf en het milieu)) niet meer naar een afhaalpunt moeten, als ik er op het levermoment even niet ben.
Mijn beoordeling is 9/10, want bij mij bestaat er geen 10/10, anders graag hoor.

Bedankt, Luc! 😃

Alicia 02-12-2022

Bol.com is top! Ze hebben bijna alles en je bestelt snel en heel makkelijk. Dan volgt een bevestiging en inschatting van de dag van levering/thuisbezorging. Intussen word je uitstekend op de hoogte gehouden en aflevering is altijd goed gepland en heel snel.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

Bedankt voor de complimenten, Alicia!

Astrid 02-12-2022

gemak en assortiment en de snelheid van afhandeling van de bestelling en eventuele problemen
Officiele reactie van Bol.com 02-12-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Astrid! :)

Hung Nguyen 02-12-2022

kan bijna alles vinden in deze shop. Makkelijk bestellen, retour is ook geen probleem.
Officiele reactie van Bol.com 02-12-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

J.W. 01-12-2022

Jarenlang vaste klant. Vandaag een artikel ontvangen, wat ik aan iemand cadeau moest doen. Er ontbrak een stuk van de binnenkant van de doos, het leek wel een tweedehands product. Dat durf ik dus niet cadeau te doen.
Reactie klantenservice: het zal wel gebeurd zijn tijdens de verzending. Er lijkt helemaal niet naar de foto gekeken te zijn en mijn hele uitleg werd ook niet serieus genomen. Nog maar een mail gestuurd met nóg een foto. Nu krijg ik wel gelijk en oprechte excuses.

Helaas te laat. Ik zal niet meer vaak bestellen. Ik heb geen tijd voor onnodig werk, veroorzaakt door een bedrijf dat niet luistert naar de klant en gebruikte artikelen als nieuw verkoopt. Ik ga het artikel retourneren (zodat ze het weer naar een andere klant kunnen sturen?) en hoef geen nieuw meer te ontvangen.

Beste J.W.,

Monique 01-12-2022

Op google gezocht naar het betreffende product. Eerlijke prijs, snelle levering
Officiele reactie van Bol.com 02-12-2022

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Monique! :)

Robbe 30-11-2022

Zeer goede webwinkel waar je alles vind tegen een zeer goede prijs en ze verzenden ook nog eens supersnel.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Robbe!

Thomfr 30-11-2022

Hoewel ik probeer niet alles bij een shop te kopen (denkbeelden van marktwerking etc.) kom ik toch erg vaak bij bol.com uit. Nette site (misschien nu langzaam een keer was frisse nieuwe kleuren) met een goede zoekfunctie die bijna alles vindt voor cadeau's etc. Mooi is dat ik nu kan kiezen voor partners die hetzelfde product aanbieden (sneller leveren of toch iets goedkoper) en de tweede keuze gebruik ik af en toe ook. Wat ik jammer vindt is dat je niet je bestellingen kunt laten consolideren en in een keer laten afleveren (milieuvriendelijker wat betreft verpakkingen en versturen) maar snap dat dit lastig is met aangesloten partners. Ook retour zenden werkt probleemloos en vlot. Kortom ruime keuze, goede service maar logistiek mag weer moderner wat Co2 reductie en verpakking betreft.

Bedankt! 😃

Jan 30-11-2022

Hele fijne webshop, je hoeft bijna niet meer naar de winkel haha.
Klantenservice top! Als er wat is, ze staan gelijk klaar. Vaak leuke aanbiedingen.

Ik heb geen volle 10 gedaan, maar een 8
Ondanks veel positiefs, een kleine negatief iets is dat bol.com de producten soms duurder heeft dan andere webshops terwijl het hetzelfde producten zijn
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Jan! :)

A.J 30-11-2022

De shop is heel overzichtelijk en je kunt zo gek niet bedenken of je vindt het wel in de shop. Nog een bijkomend voordeel is dat je lid wordt voor€ 10.00 per jaar en alles wat je bij Bol.com besteld wordt gratis geleverd en precies op de tijd die wordt aangegeven. Volgend jaar gaan wij daar zeker weer gebruik van maken.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

We vinden het heel fijn dat je zo blij met ons bent! 😃

lea struyf 30-11-2022

gevarieerd en zeer groot aanbod,snelle afhandeling bestelling. ben al jaren goed geholpen en de kwaliteit van de producten is zeker ok.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! :)

mijn winkel 30-11-2022

Goed winkelen lekker in huis ,goede prijsverhouding en zeer snelle bezorging.
Wij kopen regelmatig van Bol.com.en zijn zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Caroline 30-11-2022

Ben altijd tevreden, snelle service, goed geregeld. Vind bijna alles via bol.com
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Dit doet ons goed om te lezen, Caroline! :)

Rienus 30-11-2022

Ik ben heel tevreden over Bol. com. Ze leveren altijd keurig op tijd, ook derden precies zo.
Goede duidelijke communicatie, vriendelijk personeel en goede producten voor een eerlijke prijs.
Ik kijk altijd eerst op bol. com als ik iets zoek want ze hebben nagenoeg alle wat ik zoek.
Bedankt voor al jullie goede service!
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Jij bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😃