Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 28-06-2022

Zoals altijd levert Bol.com de beste service, tegen de vriendelijkste prijzen en met de hoogste snelheid. Klein aandachtspuntje is dat sommige producten niet helemaal perfect verpakt worden.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je review en je feedback! Dat waarderen we.

Peter 28-06-2022

BOL maakt het shoppen via internet erg makkelijk.
Zij hebben een groot assortiment aan merk producten die zij aanbieden tegen scherpe prijzen.
Het bestellen gaat makkelijk en de reprocess na de bestelling is prima. Levertijden worden nagekomen en de betaling is ook geen enkel probleem.
Met het afkopen van alle transportkosten wordt BOL vaak goedkoper dan alle andere internet verkoop bedrijven. Ik ben een tevreden klant bij BOL en hoop dat nog lang te blijven.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Wij hopen ook dat je nog zo lang mogelijk klant bij ons blijft, Peter! :)

Pythia 28-06-2022

Geweldige service, als ik iets nodig heb kijk ik eerst bij bol.com. Vind er altijd wel wat ik zoek. En heel fijn, vandaag besteld morgen in huis.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Pythia! :)

gerry van der wens 28-06-2022

Zeer tevreden als je premium hebt kun je dikwijls je artikel op zondag bezorgd krijgen hele goede service als het mis zou gaan met je bestelling.
Een zeer betrouwbare webshop

Enorm bedankt! 😃

Anneloes 28-06-2022

Kan altijd vinden wat ik nodig heb voor de prijs wat ik er aan uit wil geven. Nooit problemen /)

Fijn, Anneloes! 😃

Yvonne B-J 28-06-2022

een webwinkel waar ik alles kan vinden en wat snel thuis wordt gebracht. Nog nooit een slechte ervaring gehad en ik doe dit al jaren. Top winkel.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit slechte ervaringen zal krijgen, Yvonne!

Albert 28-06-2022

Enorm grote keuze. En de prijzen zijn er correct. Gemakkelijk om te bestellen en nog gemakkelijker om af te rekenen . Snelle levering. Bol is TOP.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Albert!

Pitoe666 28-06-2022

Van alles te koop bij Bol...zeer vlotte leveringen en goede opvolging van de leveringen en is er toch uitzonderlijk een probleempje met de producten zorgt Bol er direct voor om het op te lossen. Een echte aanrader ...proberen zou ik zeggen !
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Enorm bedankt voor de complimenten! 😃

John Beton 28-06-2022

ik ben altijd zeer tevreden over Bol.Com, zeer ruime keuze,correcte prijzen, goede klantendienst en snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, John! We doen er alles aan om dit zo te houden 😃

Piet 28-06-2022

Snel en goede levering
Veel keuze
Leuke prijzen en makkelijk te vergelijken

Bedankt! :)

Kegel 25-06-2022

Sinds bol.com vaak zelf niet meer levert, is de kwaliteit achteruit gehold. Ik bestel een aantrekhulp van een bepaald merk en krijg een imitatie eigen merk artikel toegestuurd. Direct weer teruggestuurd. De laatste keer bestel ik 10 Corona testen en krijg er maar 5 geleverd. En ga zo maar door. Ik heb gestopt om bij bol te bestellen. Kost me te veel tijd om iedere keer weer pakjes terug te sturen.

Beste Kegel,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Dorus 25-06-2022

Snelle levering ondanks het zoek raken van het product. Dit probleem werd door de klanten service heel netjes en dus snel opgelost De klanten service was in mijn geval zeer snel bereikt! Ik heb altijd goede ervaringen gehad bij Bol.com, houden zo!
Officiele reactie van Bol.com 27-06-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je ons nodig hebt, Dorus! 😃

petervandersluis 24-06-2022

Makkelijk om een product te bestellen. Je word goed op de hoogste gehouden waar je pakket in bezorg proces zit.
Officiele reactie van Bol.com 27-06-2022

Veel plezier met je bestellingen, Peter! :)

Jeanine 24-06-2022

Leverbelofte wordt niet nagekomen. BOL klantenservice reageert laconiek, de dienstverlening van BOL gaat gard achteruit. Mijn pakket is niet geleverd. BOL, de partner TopDeals uit Haaksbergen en instabox.nl wijzen naar elkaar. Ik als klant ben hier uiteindelijk de dupe van. De service van BOL.COM gaat hard achteruit sinds de overname van AH. Kansen voor andere partijen zoals Amazon.
Officiele reactie van Bol.com 24-06-2022

Beste Jeanine,

Ben Vlok 24-06-2022

Gebruik Bol.com privé maar ook zakelijk en kan niets anders zeggen dat we hier graag onze a aankopen doen.
Netjes optijd en mocht er toch iets fout gaan fan wordt dit keurig snel opgelost en afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 24-06-2022

Het doet ons goed om te vernemen dat je zo blij met ons bent, Ben! 😃

Beatrix 23-06-2022

Altijd betrouwbaar goede kwaliteit en zeker een heel goede service en zeer snele levering ben zeker heel tevreden
Officiele reactie van Bol.com 23-06-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Beatrix! 😃

Chris 22-06-2022

Bol com is een zeer betrouwbare online winkel, ik heb er meerdere malen producten besteld, en ook retour gezonden.
Alles liep vlekken loos.
Officiele reactie van Bol.com 23-06-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Chris! :)

Linda 22-06-2022

Fijne winkel, ik kan bijna altijd slagen.
Als er al een probleem is word dat netjes opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 23-06-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je ons nodig hebt, Linda! 😃

Sam 22-06-2022

Bol.com is niet dat bedrijf van vroeger , nu hebben ze genoeg geld verdient, ze houden nu de klanten voor de gek, mensen in de maling nemen, ik heb een voorradig product besteld, na 8dagen pas kreeg ik een mail dat het geannuleerd is omdat het niet voorradig is, dat is toch belachelijk na 8 dagen daarna moet ik nog drie dagen voor mijn geld wachten voor dat het terug gestort.
Beste klanten kijk uit van bol.com en ze zijn 9 van 10 keer duurder nog

Beste Sam,

Karlijn 21-06-2022

Duidelijke productie inschrijving en het moment van levering wordt duidelijk aangegeven. Producten worden zorgvuldig ingepakt. Mocht er onverhoopt iets zijn, dan is mijn ervaring dat dit door de klantenservices altijd goed wordt afgehandeld.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Karlijn! 😃

Heke15 21-06-2022

De shop is heel fijn en is goed bereikbaar, ik kan er altijd alles vinden is overzichtelijk. En als er een keer iets is wordt je altijd goed te woord gestaan. En ik koop er al jaren.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we heel erg 😃

Bart 21-06-2022

Ik heb reeds meerdere bestellingen gedaan bij Bol, en telkens was alles perfect.
Goed ingepakt, correcte goederen en snelle levering.
Helaas deze week, 3 artikelen besteld in aparte bestellingen en de eerste, een grill, nog steeds niet ontvangen.
Ik zou de winkel zeker aanraden.

Enorm bedankt! 😃

Nederbelgske 21-06-2022

Ik koop regelmatig van of via bol.com. Dit bevalt me goed, omdat het tot op heden altijd betrouwbaar was. Tevens is bol.com een van de weinigen die ook daadwerkelijk de term "vandaag besteld morgen in huis" waarmaakt.
Verder goede service.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! 😃

Agnieszka 21-06-2022

Ik kan altijd van alles vinden op bol.com en met Select kan ik ook gratis bezorging krijgen op tijden die mij beste uitkomen. Altijd goede service en gebruikersvriendelijke website.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service, Agnieszka!

Cees 21-06-2022

De drie voornaamste redenen waarom ik best veel bij Bol.com koop zijn:
1- Erg gemakkelijk bestellen (binnen 1 minuut kan ik al een bestelling hebben aangemaakt);
2- Bol.com is klantgericht (zo'n acht jaar geleden al eens gesproken met hun klachtencommissie, omdat ik destijds vond dat hun retourprocedure beter werkte dan hun geleverde kwaliteit van met name geremasterde cd's. Die kocht ik toen met vele tientallen en vele zendingen waren niet de geremasterde versie, maar de oude opnames. Sindsdien klopt alles en ben ik over elke zending tevreden);
3- Bol.com levert aan een servicepunt, zodat ik niet in huis hoef te blijven op de dag dat er wordt geleverd.