Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mirjam 23-08-2022

Ik bestel vaak via bol.com en ben zelfs select-member! Soms jammer dat je niet altijd een eigen bezorg tijdvak kan kiezen, hiermee zadel ik m'n buren (iets te vaak) met mijn pakketjes op.
Verder blij met bol en een goed begrip in ons huishouden!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Mirjam, bedankt voor je feedback! Je kunt hier ook contact over opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com.

R Putter 23-08-2022

Bol.com is een super handige online shop om artikelen aan te schaffen.
De bestelsite is zeer duidelijk en klantvriendelijk.
En als er al een probleempje mocht ontstaan dan wordt dat snel en consumentvriendelijk opgelost...
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, R!

Koos van Ouwerkerk 23-08-2022

Het ruime assortiment,het gemak van bestellen,en de snelle levering,en het indien nodig het gemak van retourneren.
Zijn voor mij een reden om regelmatig bij Bol.com. Te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je bestellingen en vertrouwen, Koos!

Ine 23-08-2022

Makkelijk alles te vinden op de site.
Duidelijke informatie.
Regelmatig een update over de status van je bestelling.
Zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor dit bericht, Ine!

Peter 23-08-2022

Ik bestel regelmatig producten bij bol.com en ik heb nog nooit problemen ondervonden, zowel bij retoneren als andere vragen altijd correct geholpen.
Ook de snelle levering en keurige bevestiging via de mail zijn fantastisch. Dan ook nog regelmatig prima aanbiedingen maakt het voor mij de ideale webshop.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn heel blij dat je ons de ideale webshop vindt, Peter!

Hilda 23-08-2022

Heel fijn winkelen bij Bol.com! Groot assortiment, snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket geleverd wordt.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel, Hilda! We zijn blij met jou als klant.

BERT 23-08-2022

Heel veel keus.Alles wordt optijd geleverd en goed in gepakt.
Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Bert, bedankt voor je review!

mimi 23-08-2022

Heb al vaker bij Bol.Com gekocht en ben er zeer tevreden over. Steeds een zeer snelle levering, de juiste goederen en correcte prijzen. Ook al eens contact gehad met de klantendienst en werd zeer vriendelijk verder geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Mimi, bedankt voor je positieve feedback!

Kim 23-08-2022

Prima app, veel keuze. Echter zie ik steeds vaker producten, welke van een Chinese webshop komen, maar voor meer dan het dubbele verkocht worden.

Nico, Katwijk 23-08-2022

Fijne, betrouwbare webshop. Heel gebruiksvriendelijke website. Komen na wat betreft de leveringsdatum. Eventueel retourneren absoluut geen punt. Al jaren zeer tevreden klant. Met select bespaar je veel op de bezorgkosten.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je reactie, Nico!

Marion K 23-08-2022

Fijn omvte bestellen, heel vaak geen bezorgkosten, bij problemen lost Bol het vaak prima op.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, Marion!

Theo. 23-08-2022

Bol.com is een hele fijne winkel met een heel groot assortiment waar ik heel regelmatig en al vele jaren gebruik van maakt .De prijzen zijn ook altijd o.k.en de bezorging gaat altijd snel.Blijf er dan ook altijd gebruik van maken
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn super blij dat je altijd bij ons wilt blijven winkelen, Theo!

yucommeke 23-08-2022

Enorme keuze.
prima prijzen
vlug geleverd
En als het dan toch eens tegenslaat is terugzending ook geen probleem.
Bol.com is zeker mijn eerste keus.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn heel blij jouw eerste keus te zijn, Yucommeke!

Sylvia 23-08-2022

Bol.com geweldig daar heb ik niet 1 negatief bericht over ze zijn secuur , precies helpen je uitstekend en kunt altijd van ze op aan , De producten die niet goed zijn daar kan bol.com niks aan doen alleen dat ze met terug sturen artikelen en recensies iets mee doen en evt die zaak laten vallen maar nogmaals ben super blij met Bol.com groetjes Sylvia van de Louw
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn super blij met jou als klant, Sylvia!

Brandsteder 23-08-2022

Ik bestel vaak bij Bol.com, ik vind het een prettige (web)winkel. Ik maak dan als die mogelijkheid er is (varieert namelijk per aanbieder) van de optie achteraf betalen, dat geeft me wat meer rust in m’n hoofd dat ik niet hoef bij te houden wat ik allemaal nog terug moet krijgen. Ze hebben vaak goeie aanbiedingen. Zeker als select lid kun je daar leuk van profiteren! En nóg een groot voordeel; je kunt het gewoon bestellen, want ook onder de 20 euro, betaal je geen verzendkosten!
Al met al een dikke 8!
Eén nadeel; bij de optie achteraf betalen krijg je vaak direct al een digitale factuur, nog voordat je het artikel daadwerkelijk in huis hebt. Op dat moment ga ik natuurlijk nog niet betalen. 14 dagen later krijg je een herinnering met daarbij gelijk 3,50 herinneringskosten, dat vind ik niet zo netjes en kan beter. Zeker gezien het feit dat je tegenwoordig bij Klarna 30 dagen de tijd hebt om achteraf te betalen… Dat is dus zeker een puntje ter verbetering!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Brandsteder, bedankt voor je feedback!

Michael 23-08-2022

Altijd snel geleverd.
Ruim assortiment, maar kan nog veel ruimer naar mijn mening.
Ook de prijzen kunnen scherper, nu vaak alleen iets voordeliger met behulp van Select zodat de verzendkosten vervallen.
Al met al een aanrader, en ook is Select echt geen overbodige luxe en scheelt dit aanzienlijk in de verzendkosten.

Hoi Michael, bedankt voor je complimenten! 💙

Moekemartine 23-08-2022

Meestal best koop ,altijd snel geleverd,goed verpakt en je krijgt punten bij select en maar eenmalig per jaar,verzendkosten betalen...dan ga je toch niet 4,5 eu ergens als verzend kosten betalen!!.?
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat je zo blij met ons bent, Moekemartine!

Karin 23-08-2022

Groot assortiment.
Diverse aanbieders om te vergelijken
Duidelijke voorwaarden
Snelle levering
Goede service

Top dat je dit aan ons laat weten, Karin! 😊

Jacqie 23-08-2022

Ik ben Zeer Tevreden. Groot assortiment, Goede Service en zeer Snelle levering.

We zijn blij dat je zo tevreden bent, Jacqie! 👍

Carla koster 23-08-2022

alles is oké ben zeer tevreden dat zie je wel aan de bestellingen ga zo door top

We zijn blij met je bestellingen en vertrouwen, Carla! Dankjewel 😊

Christel 23-08-2022

Een goede webshop, met een groot assortiment en goede artikelen. Makkelijke manieren om te betalen, en je wordt goed ingelicht wanneer je je bestelling kan verwachten. Ook als je iets retour stuurt is dat geen probleem, als je achteraf betaald, en je vergeet op tijd te betalen, krijg je een email met een herinnering . Ook de klantenservice vind ik goed, altijd vriendelijke mensen die je willen helpen. Conclusie, een heel fijne shop.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Christel, we zijn heel blij met jouw positieve review! 😊

Piet 23-08-2022

Zeer goede service .
Producten leveren van goede kwaliteit.
Zeer vriendelijke bezorgers.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij met jouw zeer vriendelijke review, Piet!

Anna65 23-08-2022

Ik ben al jaren klant van Bol.com en nog steeds tevreden. Snelle levering, de producten zijn over het algemeen zoals ze omschreven en afgebeeld zijn en de service is goed. Uiteraard heb ik in die jaren ook wel eens problemen gehad, maar die werden altijd naar tevredenheid opgelost. Kortom: ik winkel graag bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij dat je graag bij ons winkelt, Anna!

Ivan Top 23-08-2022

divers aanbod gemakkelijk te vinden artikelen en correcte levering maken dat wanneer ik iets nodig heb eens kijk of het bij Bol te krijgen is. Daarmee heb ik de laatste tijd een aantal bestellingen geplaatst die ook zeer vlot geleverd werden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn trots om jouw eerste keus te zijn, Ivan!

Willinda 23-08-2022

Koop al paar jaar bij Bol.com voor mij heel gemakkelijk en je hoeft de deur niet.
Ook heel vriendelijke telefonistes.

Dus ga zo door

We gaan zeker zo door, Willinda! 😊