Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Madani 20-06-2023

Alles naar wens, goed service snel leveringen vriendelijk customer service.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Madani! 🙂

Nicole 20-06-2023

Ik vind bol.com de ideale webwinkel. Vaak snel geleverd (alleen als partners leveren, dan duurt het vaak een dag langer, groot assortiment, je kunt achteraf betalen, nog nooit problemen ondervonden al die jaren dat ik bestel bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

We hopen dat je nog jaren klant bij ons blijft, Nicole! 😁

mw 20-06-2023

bestellen is eenvoudig, achteraf betalen erg fijn want in geval van problemen met het geleverde product simpel te herstellen, krijg altijd wat ik besteld heb, prijzen zijn ok liggen ergens in midden van bandbreedte, levering altijd!! op tijd en dus in line met email melding.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🤩

Hanneke 20-06-2023

Ik vind Bol een fantastischeweb winkel. Ik zoek overal naar het goedkoopste en dat is heel vaak Bol. Daarbij hebben ze enorme service die ik nergens anders vindt!

Bedankt voor je mooie woorden, Hanneke! 😃

Frans 20-06-2023

Prettige winkel, koop er best vaak, als er iets stuk gaat binnen het garantie termijn zorgd Bol.Com dat je het geld of het product terug krijg.
De prijs is ook meestal ook wel concurrerend.
Je kunt er veilig spullen kopen

Dank voor je aankopen en vertrouwen in ons, Frans! 😄

Linda 20-06-2023

Deze shop i heel goed je vind er alles wat je kan bedenken,de leveringen zijn altijd o tijd en de klantenservice is heel vriendelijk. Ik ben er al jaren klant en ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

Enorm bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Linda! We hopen op nog meer vele jaren 👍

Jacques 20-06-2023

Te gek voor een redelijke prijs ,ik koop bij Bol.Com omdat het makkelijk is en word snel bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

Samen met de bezorgdienst doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling wordt bezorgd, Jacques! 😀

Marcel 20-06-2023

Bol.com: wat mij betreft de meest complete online winkelervaring!

Ze spelen dit spelletje al meer dan 20 jaar actief en hebben een enorme selectie. Je kunt er virtueel bijna alles vinden wat je maar nodig hebt! Wat begon met boeken, is nu een online platform waar je ook terecht kunt voor entertainment, elektronica, speelgoed, kleding en nog veel meer. Het is net alsof je je eigen persoonlijke winkelcentrum hebt, maar dan gewoon vanuit je luie stoel!

Een van de beste dingen aan Bol.com is hun snelle levering. Je bestelt vandaag en hebt het morgen al in huis. En als je haast hebt, bieden ze zelfs avond- en zondagbezorging aan bij een Select account. Top!

Bol.com. Geweldige selectie, snelle levering en topklantenservice. Ik ben fan!

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Marcel! 🙂

Janske 20-06-2023

Bij bol.com vind ik haast altijd wat ik zoek, dus gemakkelijk bestellen en - gelukkig in heel veel gevallen - snel afhalen bij AH in de buurt....zo handig voor iemand die doof is en niet op de bel kan reageren! Ook handig is dat ik soms iets bestel voor anderen en dat keurig op hun eigen adres kan laten bezorgen. Kortom, ik ben blij met bol.com!!

Wij zijn blij met jou, Janske! 😊

Annemieke 20-06-2023

Ben zeer tevreden over Bol.com .
Hebben altijd wel goede aanbiedingen met de laagste prijs voor een product waardoor t toch aantrekkelijk word om t bij Bol.com te bestellen .Goede afhandeling van retour producten en je geld word netjes terug gestort .
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Annemieke! 😀

Emma/Lena 20-06-2023

Ik ben Fan van BOL!! Bestellingen worden altijd op tijd bezorgd. Mocht er iets zijn wordt je heel snel geholpen via de chat en het wordt altijd goed en snel afgehandeld. Ga zo door!!!

Gaan we doen! 😁

Lb 20-06-2023

Koop regelmatig bij Bol.com en tot op heden nog geen problemen gehad, alles wordt netjes geregeld, ook de retouren, dus ga zo door
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🙂

Margreet 20-06-2023

Ik bestel al jaren bij bol.com en als ik iets nodig heb kijk ik ook altijd eerst op bol.com. Ik heb nog nooit problemen met ze gehad. Eén keer zou ik een levering krijgen en daar miste ik een artikel. Ik heb gelijk met ze gebeld en nadat ze hun verontschuldigen hadden aangeboden , hebben ze ook gelijk het artikel nagestuurd en was het de volgende ochtend binnen. Geen moeilijke vragen, geen extra kosten, gewoon snel en netjes opgelost. Ik beveel het zeker aan bij anderen.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Margreet! 😃

Ontevreden Bol klant 15-06-2023

Spullen komen nooit op tijd of je krijgt het verkeerde product, en dan maar hopen dat je je geld terug krijgt. Vandaag besteld.... ergens volgende week bezorgt.... als je geluk hebt, zou hun slogan moeten zijn.
Wat een koekebakkers joh, liever 10 euro meer in de winkel betalen dan iets bij die plofkippen bestellen.

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bart 12-06-2023

Telefoon gekocht bij bol.com na een jaar kreeg hij mankementen dus ik dacht vervelend, maar kan gebeuren. Ik bol.com gecontact en die gaven aan dat ik het eerst bij de partner moest proberen .
Telefoon aangetekend verstuurd , na ruim 2 weken wachten zonder enig contact zelf de partner maar gebeld en die zouden dezelfde dag nog mailen.
Uitkomst : er zitten wat beschadigingen rondom dus dit valt onder valschade dus we doen er niets aan .
Nadat ik wij er niet uitkwamen bol.com gebeld
En iedereen die ik daar spreek is het met me eens beloofd beterschap en oplossingen maar puntje bij paaltje ben ik 4 maanden verder en hoor ik niks ondanks ik om de zoveel tijd weer eens bel voor een update.

Mijn ervaring met bol.com is dat ze problemen niet oplossen en dat je dus net zo goed zonder bol.com ertussen je spullen kan kopen.
Want dat was juist de rede dat ik via bol bestelde

Beste Bart,

Diny 11-06-2023

Goede webshop, heel makkelijk om een bestelling te doen
Snelle en goed verzorgde levering.
Officiele reactie van Bol.com 13-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Diny! 😊

Rixt 10-06-2023

Bol neemt privacyschade helemaal niet serieus.

Ik ben bijzonder teleurgesteld in de klantenservice van bol.com. Dit komt door de volgende situatie.
Ik kocht bij bol.com een ipad, wel in alle transparantie bij een reseller, dit zag ik pas achteraf. Ik zag hier geen gevaar in omdat de Ipad voor dezelfde prijs werd verkocht als bij andere aanbieders. Ik ga ervan uit dat als bol.com deze resellers aanbieden op hun website, zij hier enige verantwoordelijkheid voor dragen.
Echter toen ik de ipad geïnstalleerd had met mijn icloud account, bleek het al snel foute boel te zijn. Ik had namelijk een iPad ontvangen die volledig gecontroleerd werd door een ander bedrijf. Onder andere Safari en de App Store ontbraken ook. Na contact met Apple bleek dit een iPad uit een gestolen batch. Hierdoor lekte mijn gegevens direct na een ander bedrijf dat de controle had over deze gestolen iPad. Je kan je voorstellen hoe erg dit is aangezien al mijn gegevens op de icloud staan, ik zou dan ook verwachten, aangezien dit over een enorme privacyschending en data lek gaat, dat bol.com deze ernstige situatie erg grondig en serieus zou oppakken.
Helaas bleek de klantenservice nogal incompetent. Vanuit bol.com werd ik namelijk direct verwezen, eerst naar de winkel van de Coolblue om gebruik te maken van hun klantenservice, met een iPad die ik bij bol.com gekocht had! Ik ben ontzettend beschaamd na de coolblue winkel gegaan, maar aangezien zij mij ook niet meer konden helpen heb ik uiteindelijk 20 uur gebeld met Apple. Met de uitstukelijke hulp van Apple is het uiteindelijk gelukt om mijn gegevens te verwijderen.
Echter blijft dit een zeer ernstige situatie waar mijn gegevens gelekt zijn naar een voor mij onbekend bedrijf. Conclusie van dit verhaal, de ipad is ondertussen geretourneerd, maar ik ben ontzettend teleurgesteld in de medewerkers van bol.com. Ik heb meer dan 6 keer met ze gebeld en iedere keer moest ik opnieuw mijn verhaal doen en kreeg ik niet het gevoel dat ik überhaupt serieus genomen werd. Het feit dat ze mij doorgestuurd hebben naar een concurrent vind ik abominabel. Het feit dat uiteindelijk de gegevens verwijderd zijn, heeft helemaal niks te maken met de service van bol.com wat ik ontzettend ernstig vind, gezien de grootte van het probleem.

Beste Rixt,

Peggy 10-06-2023

Ik kijk regelmatig rond als ik iets wil kopen en bij Bol. Vind ik meestal wel wat.
Snelle levering is ook pluspunt

Bedankt dat je bij ons winkelt, Peggy! 😀

Dennis 09-06-2023

Over het algemeen door de jaren heen een prima ervaring met bol.com. Snelle levering, makkelijk retourneren en een groot aanbod. Helaas nu wel echt een groot schandaal meegemaakt. Enkele dagen geleden heb ik een MacBook aangekocht via bol omdat de prijzen daar gunstiger liggen. Jammer genoeg was de laptop defect toen hij aankwam. Product ging niet aan en de batterij was ook niet op te laden. Na even met apple gebeld te hebben kreeg ik de bevestiging dat het product echt defect was. Direct teruggestuurd natuurlijk en ik wacht nog op restitutie. Wijze les.. Voor de kleine aankopen is bol.com prima maar voor producten van serieuze bedragen kun beter ergens anders kijken.. Bovendien kwam de MacBook gewoon via DHL in een normale kartonnen doos zonder ook maar iets van extra bescherming of aanduiding van een breekbaar product terwijl we allemaal weten hoe pakketbezorgers met pakketten omgaan..

Beste Dennis,

Q5 09-06-2023

Snelle service,ben altijd heel tevreden. Evt retour wordt goed behandeld en je wordt altijd goed op de hoogte gehouden via mail.
Officiele reactie van Bol.com 09-06-2023

Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 🙂

Thomas 09-06-2023

Online shop met zeer groot aanbod en gemakkelijk om alles te vinden.
Daarnaast is de service geweldig en voel je je als klant veilig om online te kopen.
Officiele reactie van Bol.com 09-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Thomas! 😊

carola 09-06-2023

ik vind het fantastisch dat er zo een winkel is het wordt thuisgebrachtheel goed

Bedankt voor de mooie woorden, Carola! 😀

Wilma 09-06-2023

Fijn winkel gemak en door te googelen vaak goedkoper dan ergens anders
Bij problemen wordt je ook netjes geholpen
Officiele reactie van Bol.com 09-06-2023

Mocht je problemen ervaren, dan kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Wilma! 😁

Jack 08-06-2023

There are a lot of cheap copies of good products being sold. 10 years ago you were getting quality service. now there is shopdropping of cheap replicas of good products. The quality of service also significantly dropped. Finally, the app and search are terrible. I hope it would compete with amazon, but it is just moving backwards.

Hi Jack,

Thank you for your review. I would like to ask you to send an e-mail to customerservice@bol.com with a description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone at NL: 030-3104999 / BE: 027-885999. As soon as we have received your email, we will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Mike 08-06-2023

Very bad customer service. When return reported, they just forward my message to seller and asking him to sort it out. Weeks to have it resolved. Not recommended

Hi Mike,

Kind regards,