Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cindy 04-01-2022

Producten vaak op voorraad, snelle levering (zeker met select voordeel) en goede, attente klantenservice!
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Cindy!

Maya 04-01-2022

Ik bestel al jaren bij Bol.com. Van koelkast tot 1 tube lijm. Met select betaal je ook nog eens geen verzendkosten.
Het achteraf betalen werkt ook prima! Terugsturen gaat supersimpel.
Er is nog nooit iets mis gegaan met de bestellingen en leveringen. Dat geeft vertrouwen om steeds weer bij Bol.Com te bestellen. Ze krijgen van mij een dikke 10

Ontzettend bedankt! 😃

Richard 04-01-2022

Een 8 maar dat is meer omdat ik 2 producten retour heb moeten zenden door defect of gebruikte staat waar ik voor nieuw betaalde.
Service van Bol geef ik 10.
Betere kwaliteitscontrole is verbeterpunt voor de leveranciers.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Richard! We gaan ermee aan de slag.

Martijn 04-01-2022

Gebruiksgemak is groot en artikelen worden snel geleverd. De webshop is logisch geordend en producten zijn gemakkelijk te vinden. Daarnaast is er doorgaans een ruime keuze in het aantal artikelen mede door meerdere samenwerkingen, waarbij vele producten vaak meerdere reviews hebben om je te helpen de juiste keuze te maken. Tot slot gaat het wel om de aanschaf dat je niet zelf in de hand hebt gehad, maar via een schermpje besteld, maar in praktijk heb ik maar zeer zelden ervaren dat een product niet naar behoren was. Dit draagt ook zeker bij aan het vertrouwen in bol.com
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Martijn!

Anja 04-01-2022

Zeer duidelijk
Word met een probleem direct geholpen
En zeer snelle levering
Ik koop er graag
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Anja!

Ruud Jansen 04-01-2022

Nooit problemen, en als er iets is word ik goed en adequaat geholpen. Hebben bijna alles en goede prijzen. Voor mij geen andere webshop.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Ruud!

Carla 04-01-2022

Al jaren trouwe klant bij bol.com en zeer tevreden. Duidelijke site met voldoende info.
Altijd snel contact met klantenservice en ook met de shops binnenin bol.com
Fijn dat het aanbod zo groot is en gratis verzending door Select.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Carla! Dat waarderen we enorm. 😃

Ton van Es 04-01-2022

Goed assortiment, snelle verzending, goede verpakking, betaalmogelijkheden.

Bedankt! 😃

Karin 04-01-2022

Erg prettig bestellen ,snel in levering ,zeer goede service en mocht het een keer wat minder gaan of mis gaan dan is het ook met 1 telefoontje opgelost ..ik ben een zeer tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Karin! :)

Nelly van Straaten 04-01-2022

Als ik iets moet kopen ga ik direct naar Bol.com ook mijn kinderen zijn een geregelde klant en wij worden zelden teleurgesteld.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden blijft, Nelly!

Nicole 04-01-2022

Een prettig en betrouwbaar bedrijf. Enorme keus aan producten. Snelle levering. Goede telefonische bereikbaarheid.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Nicole!

Jolanda Pijlman 04-01-2022

Bol.com is groot, maar desondanks krijg ik een fijn klantgevoel. Door de benadering met leuke e-mails voel je als klant de waardering.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je je gewaardeerd voelt, Jolanda! Dat is alles wat we willen 😃

Sue 04-01-2022

Als ik iets zoek ga ik altijd eerst bij bol.com kijken. Duidelijk website (al zijn soms dingen in de verkeerde rubriek), makkelijk te bestellen en achteraf te betalen, wat ik erg fijn vind. Als je iets terug moet sturen heb ja dan geen wachttijd om je geld terug te krijgen. De prijzen zijn ook concurrent.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Sue! :)

Frits Wey 04-01-2022

Menig product besteld en sommige ook geretourneerd . Levering en afhandeling vind ik echt een pluspunt bij BOL . Je wordt goed geïnformeerd voor de levering . Als advies zou ik BOL mee willen geven dat in de huidige internet tijd dat de producten snel worden ingegeven bij een zoekopdracht in Google . Dan zie je dat de prijzen nogal in prijs kunnen verschillen bij andere aanbieders . Dus ook goedkoper
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review en je advies! We gaan hiermee aan de slag, Frits!

Alie 04-01-2022

Ben fan. Alles is goed geregeld. En als er iets mis gaat even een belletje. En het wordt geregeld.

Wij zijn fan van jou, Alie! 😃

Nur 04-01-2022

Groot assortiment en snelle levering. Als je problemen heb met bezorging product of zelfs partner word het snel opgelost. Heel klantvriendelijk.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Gerbert Vossers 04-01-2022

Prijs / Kwaliteit verhouding is oké, makkelijke website en betrouwbare bezorging.
Enige dat mist is het laten afleveren bij een ophaalpunt dan hoeven we niet thuis te blijven om de bestelling aan te nemen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor je review en je feedback, Gerbert!

Robert 04-01-2022

Als je zielsrust wenst, één adres Bol.com! Al veel besteld en altijd héél tevreden!

Bedankt! 😃

Harm Jan van Kammen 04-01-2022

Duidelijke website en je wordt altijd goed geholpen als je een vraag hebt. Ook als je wat besteld bij een partner en dat wordt niet geleverd krijg je snel je geld terug gestort. Ik ben erg tevreden over de service en mogelijkheden!
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Harm!

Diana 04-01-2022

Een leuke shop waar ik vaak wel als eerste kijk als ik iets zoek of hebben moet. Aangezien er meerdere dingen te koop zijn altijd makkelijk. En als er iets retour gaat , heb ik alle keren netjes mijn geld terug gekregen. Ga hier zeker nog vaker bij bestellen.

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Diana! 😃

Puck 04-01-2022

Fijne webshop om te bestellen vlug geleverd en met select keuze om te laten bezorgen bij problemen netjes geholpen door klantenservice van bol.com
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Puck! :)

Ilse 04-01-2022

Super winkel. Altijd goede en snelle bezorging. Ruime keuze in producten. En als er dan toch iets een keer niet helemaal goed gaat, dan is er de klantenservice die je altijd snel en naar volle tevredenheid helpt met je probleem. Ik ben fan van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

En wij zijn fan van jou, Ilse!

Anton 04-01-2022

Ik kies voor bol omdat het assortiment heel groot is. De producten worden snel geleverd en deugdelijk verpakt. Levering vindt bijna altijd plaats binnen de afgesproken tijdspanne. Enige minpuntje is de afhandeling van een klacht/levering foutief product. Is niet goed gegaan waardoor ik met product opgescheept zat dat ik niet besteld had. Omdat een derde partij dit product geleverd had niet goed opgelost. Ik blijf klant van Bol want dit was de enige keer in al die jaren dat het wel goed ging. Blijf zo door gaan Bol.

Bedankt! We gaan zeker zo door, Anton 😃

Vannessa 04-01-2022

Ik ben vast een vaste klant van bol.
Ik krijg alles op tijd
Retouren gaat ook heel vlot
En met select kan je bij veel artikelen kiezen wanneer ze leveren is ook heel handig.
Als er iets mis is ofzo de klantenservice is heel behulpzaam.
Wat wil je nog meer
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Vannessa! :)

Silvia 04-01-2022

Makkelijk bestellen betalen en hup een paar dagen later binnen. Nooit problemen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren!😃