Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De koning te rijk! 08-08-2023

Bol.com, na veel zoeken en vergelijken kom ik er bijna altijd weer voor een aankoopbestelling terecht. Bol.com stelt me bijna nooit teleur en als het een enkele keer voorkomt wordt het tot tevredenheid op gelost. Ik kan me over de hele aankoop, levering en gebruik procedure nergens zo ervaren. Voorts als bonus is het hele proces zo in de software verweven dat er voor je zelf hierdoor een uitstekend aankoopmanagementsysteem te gebruiken is.

Marjolein 08-08-2023

Meestal als ik iets zoek heeft bol.com het. Soms is het dan wel iets duurder, maar het is dan wel fijner om van een bekende verkoper te kopen dan van een webwinkel die niet bekend is.

Martin 08-08-2023

Ik heb recent een aantal bestellingen gedaan. De snelheid van de levering is top en de kwaliteit is prima. Het is fijn om Bol als "kontaktpersoon" te hebben want dan ben je niet afhankelijk van een onbekende leverancier.

John Luyckx 08-08-2023

Ik bestel regelmatig bij Bol.com en dat bevalt meer dan PRIMA. De website is zeer overzichtelijk en het bestellen van producten gaat zeer vlot en makkelijk, ook de levering van producten via externe bedrijven geen enkel probleem. BELANGRIJK als er al 'ns klachten zijn worden deze altijd probleemloos opgelost, ook het retourneren gaat vlot en werkt met snel af.

Camille 08-08-2023

Ik heb een USBC stekker en verlengde kabel gekocht via Bol.com en heb direct betaald. Daarna een aantal mail ontvangen dat dit onderweg is maar niet te volgen omdat dit extern gaat. Tot dusverre nog niet ontvangen. Ik heb op de mail van Bol.com met de vraag hoe deze levering is gegaan hen beantwoord dat ik nog niks ontvangen heb. Daarna ook nog eens via de Bol.com site aangegeven hoe dit is gegaan en hierop geen antwoord mogen ontvangen. Ik ben hierin teleurgesteld. Het gaat om bestelling 26 juni 2023.
Bij andere aankopen loopt dit altijd wel goed dus vandaag nog de 6.

Alex 08-08-2023

Veel keus, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering ,ook van andere toeleveranciers, goed betalings gemak, alles duidelijk in de mail,

Paul 08-08-2023

Gewenste artikel is makkelijk te vinden en besteld en wordt steeds goed verpakt en snel geleverd, ook van bedrijven die via Bol.com leveren.

Teddys57 08-08-2023

Zeer tevreden over Bol, producten worden snel geleverd, ook door aangesloten bedrijven, en een ruime keus..

Tevreden 08-08-2023

Bij alles wat ik zoek denk ik in eerste instantie aan Bol.com. Daar kijk ik of het produkt er is en wat het kost. Ik vergelijk wat op andere sites, maar kom vaak bij Bol.com terug. Ook de verzending is vaak supersnel.
Ik ben heel tevreden over Bol.com en zal er nog vaak bestellen.

Lucien 08-08-2023

Alles verloopt altijd prima wat betreft bestellen en leveren. Leveringen gebeuren binnen de afgesproken leveringstijden.

J.m.cornelisse 08-08-2023

Bol.com trekt allerlei doet zaken met partners waarbij de service veel te wensen overlaat zeer slechte ervaring met bol.com kunnen wat service betreft wat leren van Wish & Aileexpress deze geven wel service. Dus zal ik mijn account bij Bol.com definitief gaan verwijderen.
Dus Bol.com tot nooit meer !!!!!
j.m.cornelisse 08-08-2023

De klacht uitgebreid beargumenteerd div. emails gestuurd zonder resultaat !!!!

Officiele reactie van Bol.com 08-08-2023

Beste J.M. Cornelisse,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

j.m.cornelisse 08-08-2023

Bestelling 1616034137 case 100759991
En dan voor een klein bedrag een hele goede klant het bos insturen typeert de service !!

Jo L 06-08-2023

Bol verkoopt een enorme selectie aan producten, en ik kan meestal vinden wat ik zoek op de goed opgezette website. Dat geldt voor zeer uiteenlopende aankopen, van een laptop tot een donswasmiddel of een zakje pootaardappelen. Ik ben al vele jaren klant en op twee uitzonderingen na was ik altijd tevreden over het product en over de levering. Ik stel het ook op prijs dat men in vele gevallen kan kiezen voor levering in een afhaalpunt, dat maakt het een stuk makkelijker.
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! :)

Sarkawt Mirachor 06-08-2023

Bolis een betrouwbare en populaire webwinkel waar je een breed scala aan producten kunt vinden. Het is een geweldige plek om je online shopping ervaring te verbeteren en om gemakkelijk toegang te hebben tot een enorme verscheidenheid aan items.

Wat motivatie betreft, zijn er verschillende redenen waarom klanten dol zijn op het winkelen bij Bol. Ten eerste is het assortiment van de webwinkel werkelijk indrukwekkend. Of je nu op zoek bent naar boeken, elektronica, woninginrichting of zelfs kleding, je zult zeker vinden wat je zoekt.

Daarnaast is het winkelen bij Bol extreem handig en tijdbesparend. In plaats van verschillende fysieke winkels af te moeten gaan, kun je alles wat je nodig hebt op één plek vinden. Bovendien kun je genieten van het gemak van thuisbezorging, wat vooral handig is voor mensen met een drukke levensstijl.

Een ander voordeel van winkelen bij Bol is het klantvriendelijke retourbeleid. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, kun je het gemakkelijk retourneren en je geld terugkrijgen. Dit zorgt voor gemoedsrust en vertrouwen bij het doen van aankopen.
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

Enorm bedankt voor je mooie woorden! 😁

Samantha 06-08-2023

Heel divers aanbod, prima service, duidelijk in de communicatie, snelle levering. Keuze in wijze van betalen, hulpvaardig bij een eventueel probleem en snel opgelost. Pluspunt is het kunnen aanmaken van de favorietenlijst. Heb ik iets nodig dan kijk ik eerst op Bol

Bedankt dat je bij ons winkelt, Samantha! 👍

Sharon 06-08-2023

Ik koop graag bij Bol: uitstekende service en leverbetrouwbaar! Ook zeer vriendelijk personeel! Ga zo door!

Gaan we doen, Sharon! 💪

Maurice 06-08-2023

Bol heeft een ruim assortiment maar je moet wel opletten welke aanbieder er werkelijk achter zit. Als er iets niet in orde is wordt je naar die aanbieder verwezen en doet Bol hier verder weinig aan. Zit best (Chinese) rommel tussen.
Vanuit Bol zelf prima allemaal. Loont wel de moeite even te vergelijken online. Is eigenlijk de Nederlandse Amazon.
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Maurice! 😊

Liliane Van den Steen 05-08-2023

Ben best tevreden met bol.col, de leveringen zijn stipt, als er een probleem is zijn ze heel vriendelijk om te helpen.
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

Heel erg fijn te vernemen dat je zo tevreden bent, Liliane! 🙂

Romina 05-08-2023

Bol is gemakkelijk, snel, je vindt er alles, kortom, het is gewoon HEEL gemakkelijk om hier een bestelling te plaatsen en het wordt dan ook nog eens snel geleverd. Heb je problemen met iets, dien je maar te mailen en je wordt er snel en vriendelijk verder geholpen door één van de medewerkers.
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

Voor vragen of bij problemen, staat onze klantenservice voor je klaar, Romina! 😁

Annem 04-08-2023

Heel veel artikelen te vinden. Redelijk qua prijs. Goede kwaliteitsproducten. Als er iets niet goed gaat zijn ze heel erg behulpzaam met diverse oplissingen
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😄

Marijke 04-08-2023

Ik bestel regelmatig bij Bol.Com omdat het zo makkelijk gaat en de bestellingen altijd snel geleverd worden. Daar heb ik nooit problemen mee gehad. De ruime keus aan artikelen vind ik prettig en de website loodst mij makkelijk door het aanbod heen. Ik heb nooit problemen gehad met de gekochte producten.
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Marijke! 😀

Hans van Buren 04-08-2023

Zoals we gewend zijn van BOL: op de afgesproken tijd geleverd. Daar heb ik niets aan toe te voegen.

Heel veel plezier met je bestelling, Hans! 😁

Artur 04-08-2023

Easy site, quick and easy to find items, fast delivery, pay later. I recommend!

Thank you! 🙂

Ria Lelystad 04-08-2023

Ik vind Bol een fijne webwinkel. Artikelen worden snel geleverd en omruilen gaat probleemloos. Artikelen zijn ook van een hoge kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

Mocht je bestelling niet voldoen aan de verwachting, dan kan je deze altijd retourneren binnen het zichttermijn van 30 dagen als het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden! 😄

Willem Wollinga 04-08-2023

Ik bestel bijna alles wat ik anders nergens vindt daarom is Bol.com voor mij een enorme uitkomst om daar te kopen

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Willem! 🙂

Patrick R 04-08-2023

Als ik een product zoek op het internet kom ik bijna altijd uit bij Bol. Niet altijd de goedkoopste maar welbeen enorm aanbod en goede service
Officiele reactie van Bol.com 07-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Patrick! 😄