Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paula Keijzer 08-02-2022

Ik bestel graag via bol.com
Door dat je producten vaak kan vergelijken kies ik de beste prijs of het beste product
Bol zorgt voor snelle levering en je ziet ook vaak direct de levertijd

Fabrice 08-02-2022

Alles verloopt super vlot en correct, zowel bij bestellingen via Bol.com als bij bestellingen via derden. Ook de communicatie over je bestelling is duidelijk en voldoende gedetailleerd. Van bestelling tot en met de levering, je wordt telkens zeer goed geïnformeerd. Ik shop al jaren bij Bol.com en ben nog altijd een zeer tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel erg bedankt voor de complimenten, Fabrice! :)

Owen 08-02-2022

Bestellen gaat makkelijk en snel, levering vlot en zorgvuldig verpakt, niet altijd de goedkoopste... maar altijd naar volle tevredenheid.
Bij klachten en/of retouren vlotte en correcte afhandeling.
Ik ben al jarenlang klant, inmiddels tientallen bestellingen gedaan... nog steeds een tevreden klant en blijf bij en via bol bestellen
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Owen! 😃

Fred 08-02-2022

De bestellingen die je doet gaan voor 98% goed. Ik zelf gebruik ook select voor 9.95 per jaar, dat werkt super goed. De klantenservice is ook altijd bereikbaar en zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over bol.com, en ja, er zal heus wel eens wat fout gaan, maar de klantenservice is zeer behulpzaam en zoekt altijd een oplossing. BOL.COM krijgt van mijn een 9.5.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Fred! 😃

JD 08-02-2022

Groot, breed & divers aanbod, transparant en gebruiksvriendelijk bestelproces, flexibiliteit in bezorgmomenten & -opties en keurige notificaties over de (voortgang van de) levering. Eigenlijk alles wat je van een moderne webwinkel kan (en mag) verwachten.

Bestellen via Bol.com is wat mij betreft zeer zeker een aanrader.

Anja L 08-02-2022

Ik bestel regelmatig bij bol.com en tot op heden nooit een probleem gehad. Fijne webshop met veel keus. Snelle levering en altijd alles goed verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen problemen zult ervaren, Anja! :)

Chris 08-02-2022

Koop al jaren bij Bol, vaak goedkoper dan reguliere winkels. In de lockdown was het goed bestellen en snel leveren
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Dank voor je aankopen en vertrouwen, Chris! :)

PetraDavo 08-02-2022

Ik ben heel tevreden van de website, niet altijd alles, maar toch heel veel te vinden, zelfs bij verschillende leveranciers, waar dan het voordeel is dat je zelfs nog eens de prijzen kan vergelijken.
Ook retouren, als je het eens niet goed vindt, is geen enkel probleem.
Ik heb de 'select' dienst, en voor slechts 9.99 € per jaar heb je heelwat voordelen, geen verzendingskosten, gratis retours ophalen, kortingen...
Bij éénder wat ik nodig heb, kijk ik altijd eerst bij bol.com, het is enkel, indien ik het hier niet vind, of indien de prijs duurder is dan elders, dat ik bij een ander bestel.
Leveringen zijn altijd heel stipt, en snel, verpakkingen zijn goed, mij hoor je zeker niet klagen.

Enorm bedankt voor je review, Petra! 😃

Ceesito 08-02-2022

Ik ben een zeer tevreden klant van bol.com, ze leveren praktisch alles, ze zijn keurig op tijd, zelfs vaak een dag eerder, heb nooit iets terug hoeven zenden, er zijn nooit problemen met de verpakking.

Ruud 08-02-2022

Ben sinds een aantal jaar een vaste webshop klant.
Tot nu toe waren al mijn bestellingen correct geleverd binnen de verwachte levertijd.
Wat ik fijn vind is dat ik bij een probleem (zeldzaam) mijzelf serieus genomen voel en dat is elders wel eens anders.
Ik heb mij ook aangemeld bij het select systeem en dat geeft je vooral voordeel wanneer je wat minder kostbare artikelen koopt zonder verzendkosten..
Ruud
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je ons nodig hebt, Ruud! 😃

BertR 08-02-2022

Ik maak denk ik wel een jaar of tien(?) van de mogelijkheden die Bol.com geeft om de meest uiteenlopende spullen aan te schaffen. Of direct van Bol. com of van een van de vele aangesloten leveranciers waarbij de levering geschiedt onder verantwoordelijkheid en volgens de voorwaarden van Bol.com. En vooral dat laatste geeft mij een heerljjk veilig gevoel. Zelfs als de prijs wat hoger uitvalt dan via andere leveranciers (wat niet vaak het geval is), bestel ik bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Bert!

Marjolein Prinsen 08-02-2022

Nooit problemen met Bol.com! Alle pakjes op tijd, sneller dan van andere webwinkels. Pakjes zijn onbeschadigd en prijs is ook naar tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Marjolein!

BertT 08-02-2022

Kopen bij Bol levert eigenlijk nooit problemen op. Het is snel, goed geprijsd, als je premium neemt, vrij van bezorgkosten en ook naar aangesloten verkopers duidelijk en strikt om jouw deal te regelen als er onverhoopt iets misgaat.
Prima!!
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je geen problemen ervaart, Bert! 😃

Joep 08-02-2022

Shop er graag. Je krijgt goede informatie , snelle levering en de service is ongekend, ook na aankoop

Dank dat je voor onze webwinkel kiest, Joep! 😃

Hmmmike 08-02-2022

Fijne webwinkel, leuke manier van communiceren, snellle levering, mooie, overzichtelijke site. Wel vaak iets duurder dan andere webwinkels, maar dat heb ik graag over voor wat service.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service! :)

Jes 08-02-2022

Altijd snelle bezorging, goede voorraad. Bij problemen meteen oplossingen of geld terug.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt. 😃

Berber 08-02-2022

Prima service, snelle levering en bij klachten wordt het probleem altijd meteen opgelost.
Koop al jaren bij bol.com en ben ook selectlid, hierdoor zijn de verzendkosten altijd gratis. Ook fijn is dat je zelf vaak je bezorgdatum en tijdvak kan kiezen.

Fijn dat je zo tevreden bent, Berber! 😃

R. Gerressen 08-02-2022

Bestel regelmatig bij Bol.com. Zeer uitgebreid assortiment. Snelle levering. Ben ook lid van Select. Dus gratis bezorging en ook de bezorgtijd kan naar wens worden bepaald.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Onwijs bedankt voor je aankopen!

pascal 08-02-2022

Zeer veel keuze goedkoop vlugge verzending niet goed geld terug
gemakkelijk contact met .......
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Dank voor de review, Pascal!

Wim 08-02-2022

Perfecte bezorging en goede uitleg product,,
Er zijn mensen die altijd wel wat te klagen hebben maar als je het product iets te laat krijgt naar jou mening moet je begrijpen dat de bezorger een haast baan hebben en in het verkeer werken ook ,,nee ik ben Touringcar chauffeur geweest geen bezorger maar heb de nodige psychologie opgedaan in m’n vijftig jarige loopbaan Bol.com is Oké
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Bedankt voor je review, Wim!

Glen Van Rillaer 08-02-2022

Ik bestel vaak op bol.com, ruime keuze, goede select deals, snel geleverd en kwaliteit! Heel vriendelijke klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen, Glen! :)

Annelies 08-02-2022

Altijd zeer tevreden over de service van bol. Com. Een dikke pluim ook voor de mensen in de chat die je met raad en daad bijstaan als er iets is met je retour of een bestelling.

Bedankt voor de complimenten, Annelies! 😃

Christian13 08-02-2022

Lage verzendingskosten. Groot aanbod aan scherpe prijzen. De dienstverlening is zeer goed. Je kan een datum kiezen voor levering.

Dank voor je review! :)

Janneke 08-02-2022

Fijne webwinkel met een groot assortiment. Als er eens een keer niet alles goed gaat word je goed geholpen door de klantenservice
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen, Janneke! :)

Fred 08-02-2022

Altijd goede service, en ook vaak de scherpste prijs oor het ''marktplaats'' model. Nooit problemen gehad met bestellingen van Bol.com. De problemen die ik had waren via externe verkopers van Bol.com. Die issues werden ook netjes door Bol.com opgelost. Dus ik ben zeer tevreden.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Fred! 😃