Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harry 16-08-2022

Afgezien van de ruime keuze worden de orders steeds weer snel afgehandeld. Ook wanneer je iets terug wilt sturen dan wordt je daarbij goed geholpen. Ik ben uiterst tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Harry, bedankt voor je review!

Fleur 16-08-2022

Deze shop is top. De site is handig, alles is gemakkelijk te vinden. En ze hebben voor mijn gevoel écht alles. Zowel de foto als de beschrijving van het artikel zijn duidelijk en compleet. Levering gaat snel en probleemloos. 1x service nodig gehad en ook dat was perfect geregeld. Kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben over bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Fleur!

Lou 16-08-2022

De site werkt altijd, helemaal in orde. En ik ben heel blij met de producten die ze aanbieden. Een klein puntje misschien als idee: als je verschillende artikelen in je winkelwagentje hebt, misschien dat je dan kunt kiezen welke je op dat moment kunt kopen en de rest voor later in je winkelwagentje kunt laten zitten. Maar voor de rest helemaal top!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Lou, bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je verder super tevreden bent.

eric 16-08-2022

Groot assortiment accurate leveringen en het belangrijkste een betrouwbare leverancier.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen, Eric!

Kees 16-08-2022

Bij een bestelling wordt er snel gereageerd en de bezorging is ook altijd goed geregeld.

We proberen alles goed te regelen voor je, Kees! 💪

S 16-08-2022

Groot aanbod aan artikelen en vaak snelle levering. Ook geregeld leuke acties. Ik ben zeer tevreden!

Bedankt voor je complimenten, S! 😊

Th 16-08-2022

Bestellingen worden steeds correct geleverd. Hebben veel goede aanbiedingen op alle gebieden. Hun verwerking/administratie is gewoon goed.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen je compliment over onze verwerking en administratie, Th!

Jerifrijn 16-08-2022

Wij zijn heel tevreden over bol. Wij zijn al jaren klant. Die enkele keer dat het product niet geleverd werd hebben ze ons direct terug betaald.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Jerifrijn, we zijn heel blij met jullie als klanten!

Maanzand 16-08-2022

Reeds meerdere aankopen gedaan en steeds heel tevreden. Ook goed retour beleid

Dankjewel voor je positieve review, Maanzand! 😊

Trudy 16-08-2022

Ik koop graag bij Bol.com. Ruime keus en snelle levering. Reden is voornamelijk omdat ik niet van winkelen hou.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat je goed bij ons terecht kan, Trudy!

rudolf 15-08-2022

Ik koop nu al een jaar of 15 bij Bol.com , en ben zeer tevreden over eigenlijk alles , van levering tot garantie , retourneren , reparatie , enz.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Rudolf! Wat een fijne review om te lezen, ontzettend bedankt!

Will 12-08-2022

Ik ben erg tevreden over Bol.com. Groot aanbod van producten en ik heb er al veel gekocht. Nooit een probleem. Bestellingen worden geleverd conform afspraak. Ook de "nazorg" vind ik goed (een mailtje of ik mijn bestelling goed ontvangen heb). Ik heb alle vertrouwen in deze winkel.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen je vertrouwen oprecht, Will! Bedankt dat je dit hebt laten weten. 💙

GDD 12-08-2022

Ik bestel mijn spullen het liefste bij Bol.com, altijd op tijd, zo niet dan krijg je daar een bericht van. Gaat er toch nog iets fout dan zorgt BOL ervoor dat het probleem opgelost gaat worden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan zeker voor je klaar, GDD!

Henny en Brigitte 12-08-2022

Prettige website om te winkelen en een enorme keuze en betaalbaar. Makkelijk is de link "achteraf betalen" dat is een goede service. Artikel ontvangen? dan kun je gelijk betalen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Henny en Brigitte, we zijn blij dat jullie kiezen voor onze webwinkel!

André 12-08-2022

Ik shop vaak bij Bol.com omdat je er veel kan vinden vaak voor een goede prijs en mocht je toch niet tevreden over een produckt kan je er altijd met bol.com contact opnemen en het word geregeld.
Dus ik shop al jaren met plezier bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi André, we hopen dat je nog vele jaren met plezier shopt bij ons!

Els 12-08-2022

Bol.com maakt t makkelijk om prijzen te vergelijken, geeft goede service en levert meestal snel genoeg.

Dankjewel voor je hoge score, Els! 💙

Ezra 11-08-2022

Slechte afhandeling van service klacht.
Ik heb een Hauwei smartwatch gekocht na dat in de omschrijving stond dat het compatible met Android telefoon. Nu blijkt dat ik probleem met deze en de smartwatch slecht goddelijk kam gebruiken geven ze aan dat ze niets kunnen doen en dat4 maanden na aankoop.
Ik denk dat het heel slecht service is voor een bedrijf die goede service hoog in het vaandel heeft.
Advies koop in coolblue daar zullen ze jou helpen.

Theo 11-08-2022

Bolcom nooit problemen. Als er leveranciers zijn met levering 2 weken bestel ik het niet want dan komt het waarschijnlijk van ali of zo. Verder bolcom fantastisch bedrijf.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je bestellingen bij onze webwinkel, Theo!

Marian 11-08-2022

De producten voldoen aan de productomschrijving.
Levering is snel.
Er wordt direct gereageerd als er vragen zijn.
Kortom een prettige online winkel voor heel veel producten.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je positieve review, Marian! Dat waarderen we enorm.

Manuela 11-08-2022

Tot voor kort was ik erg te spreken over Bol.com; ik WAS daar "vaste klant". Sinds meer dan een maand ben ik in contact met hun klantenservice over een retour welke door een partner van Bol geleverd was. Iedere keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd, de klacht wordt afgewimpeld op de betreffende partner, terwijl ik zaken doe met Bol! Inmiddels heb ik alle helpdeskmedewerkers al een keer gesproken, zij zeggen actie te ondernemen en vragen mij steeds om 3 dagen te wachten. Zoals gezegd, een maand verder is er nog NIETS gebeurd, word ik nooit teruggebeld en heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Waardeloos!

Dennis 11-08-2022

Goede winkel wel jammer dat ik de laaste tijd het idee krijg dat veel producten op alie expres producten lijken maar dan in een duurder jasje gestoken en slechte kwaliteit hebben. een auto radio te duur gekocht bv. Die bij hun staat voor 20 euro en ik bij bol 60 euro heb gekocht .laaste wandrekken gekocht en komen al stuk binnen slecht afgewerkt om een paar dingen te noemen.maar verder winkel ik met veel plezier bij bol.

Merkelbeek 11-08-2022

Nog een 3 omdat mijn ervaring in het verleden wel goed was. Maar nu zijn er veel slechte leveranciers onder de naam van Bol.com waar ze zich bij klachten achter verschuilen, dan zijn ze niet thuis.
Kijk aub maar eens naar de reviews op https://nl.trustpilot.com/review/www.bol.com.

Limburg 11-08-2022

Super fijne online winkel.het Aanbod is groot, verzending is snel. Je word als klant goed op de hoogte gehouden van de bestelling en eventuele vertraging. Je kunt het artikel na bestellen nog annuleren. Je kunt achteraf betalen. Zeer veel
Mogelijkheden bij bol. Com. Klantenservice staat tevens klaar om je van dienst te zijn. Voor
Mij de ideale webwinkel!

We leveren ook graag aan Limburg! 😊

Tessa 10-08-2022

Zeer slecht.
2 dezelfde handtassen besteld (leren volgens leverancier) 1 zwarte en 1 diverse kleuren. Na 2 weken gekleurde tas beschadigd, ook op plaatsen waar de tas de grond niet kan raken. Op advies van Bol.com tassen retour gestuurd.
Volgens leverancier en Bol.com valt dit onder gebruiksschade, na 2 weken nota bene en het zouden leren tassen zijn. Als ik de tas, waarvoor ik 51 euro heb betaald, terug wil moet ik 7,50 euro verzendkosten betalen.
Hoe klantonvriendelijk kun je zijn.
Bol.com nooit meer.

Wagemakers 10-08-2022

Grote sortering, veilig en snel. Je kunt achteraf betalen.
Bij probleem krijg je prima service en telefonische ondersteuning.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor je positieve feedback, Wagemakers!