Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gringo 1 06-09-2022

Grote keuze ,voldoende informatie bij de aangeboden producten , snelle tot zeer snelle levering . Eén maal verkeerde of in aantal niet het juiste toegekregen maar na contact binnen de kortste was dit opgelost . de prijzen mogen ook gezien worden .

We zien deze review ook graag! Bedankt voor je compliment, Gringo. 😊

Natascha 06-09-2022

Als ik iets nodig heb kijk ik eigenlijk altijd eerst op Bol.com om te zien of het daar verkrijgbaar is. Meestal is dat het geval, de keuze is daarnaast ook nog eens enorm. Plus een snelle levering. Ik vind het ideaal!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Oprecht bedankt voor je complimenten, Natascha!

Yalcin 05-09-2022

Als alles goed gaat dan is bol.com je aanspreekpunt maar zodra het verkeerd gaat dan krijg je mails van de leveranciers en kijkt bol.com de andere kant op. Bol.com is waardeloos. Als je dan toch bij calamiteiten ineens mails van leveranciers krijgt, kan je net zo goed direct bij de leverancier bestellen

Gasco 03-09-2022

Mijn eerste webwinkel was bol.com. en kijk altijd eerst op die webside naar een product. Mijn ervaringen zijn goed.Als ik iets om een of andere reden moest terug sturen heeft dat nooi een probleem gegeven. De betaling werd keurig en op tijd terug gestort zonder problemen. ..
Kortom voor mij is het een betrouwbare winkel met veel keus en steeds een tijdige levering.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je vertrouwen, Gasco!

HdeK 03-09-2022

Bol.com is voor mij een uitkomst, ik bestel er regelmatig. Ze hebben gunstige prijzen, artikelen worden snel en goed verzonden. Retouren en terugbetaling wordt niet moeilijk over gedaan . Een fijne en duidelijke site.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je positieve review, H!

Bob L. 02-09-2022

Een van de grote voordelen van Bol.com vind ik dat je een heel groot assortiment ter beschikking hebt om uit te kiezen. Mede dankzij Select heb ik ook -meestal- de producten erg snel in huis, vaak de volgende dag, soms zelfs dezelfde dag al, en ook nog eens gratis verzonden. Ook bij eventuele problemen met een product eigenlijk altijd een goede oplossing gehad. Nadeel is dat de producten soms duurder zijn dan direct bij een leverancier kopen. Maar dat weegt meestal niet op tegen alle voordelen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je keuze voor onze webwinkel, Bob!

Gina 02-09-2022

Zo als ik altijd zeg bol.com is toppie
Maar met de vaatwasser is en mog een probleem
Waar door ik wel tegemoet ben gekomen maar de vaatwasser nog altijd niet goed is
Maar voor de rest super kan makkelijk terug sturen
En alles us er snel
Ook 1 keer een Bijland gehad met de vaatwasser
Dus ben postif
Maar kan niet altijd alles goed lopen
Ik koop al vanaf het begin

Johan 02-09-2022

Al de producten die aangeboden worden zijn van goede kwaliteit en binnen de prijs verhouding knap
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je waardering, Johan!

Hennie 02-09-2022

Heb goede ervaring met Bol.com snelle levering goed geregeld als je iets retour geen probleem. Veel keuze. Raad bol.com aan
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dank voor je aanbeveling, Hennie!

Koelvriescombinatie 01-09-2022

Het kopen bij bol.com is heel makkelijk en overzichtelijk. Je besteld, je betaald en binnen de kortste keer wordt je pakket afgeleverd. Ik ben blij met bol.com.Over retourneren en terug betalen doen ze ook niet moeilijk.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We laten je niet in de kou staan, koelvriescombinatie!

OPLICHTERIJ 01-09-2022

ik had iets gekocht in een PLEZIERWINKEL !!!Keurig afgeleverd,daar niet van ,maar ik keek op de verpakking wat zie ik staan 17,95 euro terwijl ik heb betaald 21,40.Heb kontakt opgenomen met de winkel zeggen ze tja u moet toch ook verzendkosten betalen ,terwijl ik die niet heb want ik heb bij de bol com select genomen .Jammer genoeg is bol com niet te bereiken enkel de STOMME billie.In mijn ogen is zo iets OPLICHTERIJ,ik betaal 21,40 en op de verpakking staat 17,95

SpirouSam 01-09-2022

Heel tevreden van bol.com, zowel met het aanbod, de prijs-kwaliteit als de communicatie. Een aanrader!

Dankjewel, Spirousam! 👍

Cybertyger 01-09-2022

Snel en goede service , je krijgt alle info gemakkelijk. Samen met post.nl een goed team.
Prijzen zijn vergelijkbaar met andere winkels.
Alleen afstemmen met bezorging kan volgens mij beter.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je feedback, Cybertyger!

C 01-09-2022

Altijd super goede service.
24 uurs klantenservice.
Altijd vriendelijk.
Goede communicatie per mail
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dank voor deze feedback, C!

Lizzy 01-09-2022

Ik bestel hier elke maand wel 1x of vaker. Van boekjes voor mijn kindjes, tot luiers, tot accesoires in huis. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een webshop als bol.com. Wat een top bedrijf! Super snelle levering, ruime keuze aan producten, ontzettend vriendelijke en behulpzame klantenservice en heel makkelijk retourneren!

Mijn kindjes hebben van de klantenservice een knuffeltje van happy horse gekregen, omdat hun boekje wat langer onderweg was dan aangegeven. Super attent, zo lief!

Ik zal altijd bij bol blijven bestellen! Een echte aanrader!

We zijn blij met jullie als klant, Lizzy! 😊

Yhanne 01-09-2022

Bol .com kun je heel goed bestellen
Je zoekt wat je hebben wilt
En je volgt gewoon wat de bestelling aangeeft
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je vertrouwen en bestellingen, Yhanne!

Esther 31-08-2022

Bij bol kan je voor veel dingen terecht. Nette en snelle levering. Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn gegaan zijn ze erg behulpzaam.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We staan zeker voor je klaar, Esther!

A. van Veenendaal 31-08-2022

Ik ben erg tevreden met bol.com, eigenlijk alles wordt snel geleverd, uitgebreid assortiment en ook goede klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor deze review, A.!

Hanzmart 31-08-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke website en een hele goede service.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je complimenten, Hanzmart!

Bol.com 31-08-2022

Duidelijkheid artikel
Scherpe prijs
Omschrijving voldoende
Snelle levering
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Wat wil je nog meer! 😊 bedankt voor deze review.

Verweij 31-08-2022

In de omschrijving stond vandaag besteld morgen geleverd. Na 3 weken was mijn bestelling nog niet binnen. Telefonisch contact opgenomen met kieskeurig.nl, niet bereikbaar. Via de e-mail contact opgenomen, geen reactie. Via bol.com mijn geld binnen een dag terug gekregen.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Beste,

Je geeft ons een 1 als score. Ik begrijp dat je 1 dag na contact met ons je geld terug hebt gekregen.

Als we nog iets voor je kan betekenen, neem dan even contact op met onze klantenservice en refereer naar dit bericht.

Jolanda van bol.com

Rita de Beurs 31-08-2022

Ik maak regelmatig gebruik van Bol.com. Gewoon omdat de spullen die ik zoek meestal ruim voorradig zijn. Daarnaast worden er altijd alternatieven aangeboden.
Ze zijn niet altijd het voordeligst, maar de prijzen worden duidelijk aangegeven en betrouwbaarheid vind ik heel fijn.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je review, Rita!

Bud 31-08-2022

Nette prijs
Maar ook snelle levering van producten
Bij klachten ook snelle oplossing
Tevreden en aan te raden
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je aanbeveling, Bud!

Wilma 31-08-2022

Ik bestel regelmatig spullen via bol.com omdat de keuze aan artikelen groot is, de levering snel en tot nu toe altijd goed geholpen wanneer een bestelling niet oké was. Geen 10 omdat de prijzen soms wel een flink stuk hoger liggen dan op een andere website.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je feedback, Wilma! Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice als je vragen hebt (ook over de prijzen). Stuur een mailtje naar klantenservice@bol.com en onze collega's helpen je verder. 💪

Ruud 31-08-2022

Let op als je koopt via Bol.com, als je een klacht hebt over een artikel en het komt via het zgn platform en van een ander bedrijf trekt Bol.com zijn handen er vanaf. Je moet contact opnemen met deze leverancier en als die zijn afspraken niet nakomt heb je pech. Er wordt dan op de voorwaarden verwezen waar dit staat verwoord. Service is dan dus ver te zoeken.