Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harriette 13-12-2022

Ben al jaren klant bij bol.com. Vind het een fijne web winkel om spullen te bestellen Goede service en altijd snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Harriette! 😃

Ria 13-12-2022

Ruime keuze en snelle levering en bij een eventueel probleem wordt dit direct en netjes afgewikkeld. Al jaren klant tot grote tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Onze dank is groot dat je al zo lang klant bij ons bent, Ria! 😃

Veendam31 13-12-2022

Goede service goede artikelen als je iets zoekt kijk dan op bol.com heeft het snelle levering en betrouwbaar
een enkele keer voldoet iets niet omdat de omschrijving niet goed is en dan kun je gratis retourneren
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Fam Smit 13-12-2022

Zeer grote uitgebreide keuze en alles overzichtelijk te bestellen. We zijn al jaren klant. Super tevreden!!
En mocht er iets verkeerd gaan wat wij in al die jaren één keer hadden doordat er een koerier failliet ging, lossen ze dit keurig netjes op en kregen we ons geld teruggestort omdat ons product vastzat in een faillissement bij de transporteur toen. Bovendien een cadeaubon omdat het hetzelfde product duurder was geworden om het opnieuw te bestellen
Super Zaak die bol .com

Bedankt voor de complimenten! 😃

JK 13-12-2022

Bol.com heeft enorm veel keuzes. Vaak geen bezorgkosten (afhankelijk van wat je koopt) en vaak lage prijzen.
Probeert altijd klanten tevreden te houden door te controleren of het product wat bij een andere locatie maar wel via bol.com is aangeschaft wel in orde is en op tijd is aangekomen.
Ik kijk eerst bij bol.com voordat ik ergens anders ga zoeken.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! :)

Erik 13-12-2022

Het artikel aanbod is ruim, prijzen zijn concurrerend. Klantenservice is telefonisch vriendelijk maar lost niets op. Mijn probleem is dat DHL de toegezegde leverdatum niet nakomt en vooral kort voor het Sinterklaas feest heeft dat tot teleurstelling geleid.
24 november 2022;
Bestelnummer 1524927937

Beste Erik,

Dank voor je review. We nemen contact met je op.

Andre 13-12-2022

Gemakkelijk om te bestellenen snelle bediening. Ook zeer gemakkelijk om uw bestelling te volgen.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

We zorgen ervoor dat je alle benodigde informatie ontvangt omtrent de bestelling en zending, Andre! 😃

Jola 13-12-2022

Nog nooit problemen gehad met bol.com
Alles keurig op tijd afgeleverd en netjes verpakt
Top!
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Jola! :)

Robin 13-12-2022

Makkelijker kan niet hebben bijna alles en met select snel in huis en vaak nog goedkoper als reguliere winkels

Bedankt voor je aankopen, Robin! 😃

Lotte 13-12-2022

Nog geen slechte ervaringen bij bol.com gehad.
Gemakkelijk, ruim aanbod, vlot te vergelijken, snelle en betrouwbare service.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit slechte ervaringen zult ervaren, Lotte! :)

Marja 13-12-2022

De service van bol.com is erg goed, het contact verloopt ook altijd goed en er wordt adequaat gehandeld. Het assortiment is groot.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Marja! 😃

Elly Janssen 13-12-2022

Ik koop graag bij Bol.com, omdat ze een groot assortiment aanbieden met artikelen van goede kwaliteit en een redelijke prijs. Eventuele retouren en/of garanties worden snel verrekend d.m.v. terugbetaling. Verzending vindt snel plaats en afhankelijk van Post,nl meestal de andere dag al bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Elly! :)

Piet Mahn 13-12-2022

Top service altijd uitermate tevreden !!!!
Klanten service ook super en fantastische afhandeling !!!!

Enorm bedankt voor de complimenten, Piet! 😃

De Waal 13-12-2022

Ik koop vaak bij bol.com omdat ze bijna alles wel te koop hebben. Goede service bieden ze ook.
Prijstechnisch zijn ze niet de goedkoopste, maar goed , je wil graag goed geholpen worden bij eventuele klachten.
Wel hebben ze teveel onbetrouwbare partners inmiddels die vaak dingen kwijt raken en niet leveren of gebruikt leveren ipv nieuw. Als voorbeeld , nieuwe iPhone 7 gekocht 2 jaar geleden. Accu werkte niet goed dus telefoon weer teruggestuurd. Was gerefurbished. Wel nieuwprijs betaald. Onhandig om zonder telefoon te zitten sowieso.
Volgende nieuwe telefoon geleverd door hun , werkte in principe goed. Na 2 jaar nieuw scherm in laten zetten en toen bleek dat er 4 schroefjes misten. Toch weer een gebruikte telefoon gehad voor de nieuwprijs toentertijd.
Dilemma is nu of ik toch weer bij hun een “nieuwe” telefoon ga kopen.
Ze zijn verantwoordelijk voor hun eigen leverancier natuurlijk maar kan je hun dit aanrekenen?
Toch cijfer 7.

Bedankt voor je review! 😃

Flavia 12-12-2022

zeer gebruiksvriendelijk.
veel producten te verkrijgen.
snelle levering.
nog nooit problemen gehad bij retour.

Bedankt! 😃

vd Zwan 11-12-2022

Met spoed had ik een luchtbed en slaapzak nodig die ik via een Select abonnement aanschafte. Stuk of 7 mailtjes dat DHL het pakket de volgende dag rond 16.45 - 18.45 zou bezorgen. Volgt die volgende dag om 15.45 een mail zonder toelichting dat het pakket niet wordt afgeleverd. Kan ik alsnog halsoverkop naar de stad de spullen alsnog te kopen. Ook word je waardeloos geholpen bij de klantenservice, na 12 minuten wordt mij een kadobon van 5 euro toegezegd... wat denk je dat een retourtje stad + retourtje DHL afhaalpunt om de dozen terug te brengen kost? Hier kan je toch niets mee…

Beste vd Zwan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Josko 09-12-2022

Veel keus. Kwantiteit en kwaliteit zijn goed.
Goeie service , problemen snel opgelost
Officiele reactie van Bol.com 12-12-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Liesbeth van Riet Mok 09-12-2022

Bol is betrouwbaar levert meestal op tijd en geeft geen problemen bij teruggave. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar de service die zij leveren is me dat waard.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Liesbeth! 😃

Reneke 08-12-2022

Bestel een Samsung frame 32 inch en krijg die keurig geleverd. Echter de tv heeft niet de specificaties die op hun site staan. Als je klaagt sturen ze je naar de zogenaamde verkoop partner quick goods, want zij zijn maar een platform! Terwijl ik toch duidelijk een bol bestelbevestiging krijg en aan een bol rekening betaald heb. Kortom ze laten de klant gewoon stikken. Ze zijn soepel bij goedkope missers, maar geven in dit geval niet thuis. Ja ik kan de tv terugsturen en krijg het geld terug als de tv compleet en onbeschadigd is! Echter als ik de tv van de muur haal en er gaat iets kapot of tijdens het opsturen gaat iets kapot? Dan heb ik geen tv meer en geen geld terug. Eerst geld en dan opsturen. Maar nee de klant moet voor hun onkunde het risico dragen. Dus je bent gewaarschuwd.

Beste Reneke,

kk 08-12-2022

Ik probeer al bijna twee maanden een oplossing te krijgen van bol.com over mijn defect product. Ik heb nog nooit zoveel moeite hoeven doen bij een webshop. ik WAS een vaste klant, daar komt nu verandering in. Ik raad deze webshop ook niemand aan. ik heb meerdere beloftes (op papier) van de klantenservice maar men komt niks na.

Beste klant,

Henk 08-12-2022

Fijne online winkel. Bestelling worden geleverd volgens afspraak. Mocht er toevallig iets mis zijn met de zending, dan wordt dit meteen opgelost tot volle tevredenheid. Achteraf betalen is ook een pluspunt.

Enorm bedankt, Henk! 😃

Sonja 08-12-2022

Fijne online winkel. Goede service vriendelijk contact center. Bestellingen zijn altijd op tijd.
Officiele reactie van Bol.com 09-12-2022

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 😃

cobby 08-12-2022

ik vindt bol.com een fijne winkel ook als er iets kapot is wordt het gewoon gemaakt en je hoeft niet lang te wachten dat het binnen is
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

Heel erg bedankt, Cobby! :)

C.ten Tije 07-12-2022

Fijne online winkel. Bestel er met regelmaat. Makkelijk bestellen. Altijd een mail wanneer ze het komen bezorgen. Altijd keurig op het aangegeven tijdstip bezorgd.Klantenservice staat je vriendelijk te woord. Kan geen negatief punt vinden.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

We vinden het ontzettend fijn dat je zo tevreden bent! 😃

tomdoelie 07-12-2022

ik shop al jaren bij bol.com, ze hebben bijna alles, de site is overzichtelijk, en er komen regelmatig leuke aanbiedingen, de bestellingen, worden zo snel mogelijk, thuis bezorgd, de service, is ook goed, en ik ben lid van select, van bol.com, ik heb altijd gratis bezorging, maar ook als er een bestelling retour, gestuurd moet worden, komen ze het ophalen bij jouw thuis, dat scheelt niet alleen tijd, maar is ook heel gemakkelijk, ik ben zeer tevreden met bol.com, en kan het iedereen aanraden.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! 😃