Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Gorp Rudy 14-05-2022

DE BESTE webwinkel. Alles wat ze aanbieden is steeds perfect geleverd. Aanbevelen waard.
Doe zo voort en zal nog lang klant blijven.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat onze trouwe klant zo tevreden is! 😋

Hugo 13-05-2022

Bestellingen tijdig geleverd, bij vertraging word bericht gestuurd. Defecte apparatuur na terug sturen voor reparatie word zonder probleem vervangen voor nieuw. Service is zeer goed
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat het zo snel is opgelost, Hugo!

Robert 13-05-2022

Als ik iets nodig heb dan kijk ik ook altijd op de site van Bol. Meestal is het aanwezig en kan het direct geleverd worden voor een goede prijs, goede kwaliteit en een snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor de mooie complimenten!😃

Frozen 13-05-2022

Ze hebben heel veel spullen, je weet altijd wanneer je je pakketje kunt ontvangen. Prijs kwaliteit is prima.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Genoeg leuks om te shoppen zo te horen!😃

Hansonides 13-05-2022

Ik ben blij met Bol.com, omdat zij alles kunnen leveren, wat ik nodig heb, zonder de deur uit te moeten. Snel en adequate levering.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat bol.com zo goed bevalt!😁

Melissa 13-05-2022

De levering is altijd snel en de klantenservice is zeer goed! Ik ben fan van bol.com. Vooral de klantgericht vind ik erg belangrijk en dat stijgt bij deze webwinkel er wel bovenuit ten opzichte van andere bedrijven vind ik.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Super fijn om te lezen dat we een echte fan hebben!🙌

Anne 13-05-2022

Gaat eigenlijk altijd goed! Ben blij met Bol.com.
Bestelde artikelen komen op tijd en de kwaliteit is goed.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wij zijn ook blij met jou, Anne!

Bert 13-05-2022

Zeer goede Onlineshop. Service is top en klantvriendelijkheid is super. Je kunt er van alles kopen. Je kunt het zo gek niet bedenken, maar Boll.com heeft het. Zeker aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor je mooie complimenten, Bert!😊

ewdin 12-05-2022

makkelijk te doorzoeken webwinkel vaak goede levertijden en nog nooit een probleem gehad met levering. heel veel producten tegen een scherpe prijs. echt een aanrader als je iets zoekt.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons.😁

Wim Jaspers 12-05-2022

Ze hebben alles wat ik wil hebben en leveren op afgesproken termijn. Geen klachten!

Wat een complimenten! Bedankt.😊

Sheila 12-05-2022

Ik nen erg tevreden over Bol.com.
Producten snel geleverd en en ook op de juiste manier.
Producten zijn zoals omschreven. Heb recent voor het eerst een defect apparaat moet terug sturen.
De afhandeling hiervan was uitermate correctie.
Ik ben zelf ook al wat langer select klant.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat het zelfs zo goed gaat als er zich een "probleem" voordoet.😃

Maurice Spetter 11-05-2022

Al jaren bestel ik bij Bol.com.
Het gemak van thuis je bestelling doorgeven is al fijn.
Zij hebben een grote keuze aan artikelen,
Altijd alles op tijd bezorgd en de prijzen zijn goed.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wat is er nou fijner dan shoppen vanaf de bank?😁

J.A. van Steenderen 11-05-2022

Bol.com is mijn ideale warenhuis!
Ik bestel hier al jaren, heb ook Select. Dus altijd gratis bezorging - kan vaak zelf moment van bezorging kiezen. Betrouwbare service, makkelijk om te retourneren.
Achteraf betalen. Kortom, ideaal!!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Klinkt als een ideale klant! 😁

angelina 11-05-2022

ik vind bol.com de beste omdat je bij hun op achteraf betalen kan kiezen en dat kan je bij veel andere winkels juist weer niet en ze zijn altijd behulpzaam als je met iets zit qua bestelling
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat onze service zo naar wens is, Angelina!

Klasientje 11-05-2022

Ik ben al jaren klant en ben al jaren een tevreden klant.
Mijn ervaring is, dat als er eens iets mis gaat…b.v. Pakket is zoek geraakt bij post.nl dan doen ze niet moeilijk. Ze maken er gewoon een retour van en je krijgt je geld terug. Ik ben ook lid van select…die heb ik er inmiddels al uit de premie.
Kleine bestellingen worden dan ook gratis verzonden….plus je krijgt dan weer eens een kortingscode.
Klein min puntje….ze hebben nogal eens veel te grote verpakkingen voor kleine artikelen. Beetje verspilling van karton.
Mijn laatste artikel was een haarfoin.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat je al zo lang een trouwe klant bent. Je feedback over de verpakkingen wordt uiteraard meegenomen!

Fernando 10-05-2022

Ik bestel al flink wat jaren bij bol.com en heb nog nooit een probleem ondervonden. Altijd snel bezorgd en retouren worden snel afgehandeld. Ook iets annuleren gaat prima. Prijzen zijn soms wel hoog

Bedankt voor de complimenten, Fernando!😊

Marleen 10-05-2022

Altijd tevreden met Bol. Ik heb bijna nooit dat ik moet retourneren. Altijd is alles goed en super snelle en fijn levering. Ik blijf bij Bol bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

En wij blijven onze uiterste best doen om jou zo tevreden te houden.😃

Ellen 10-05-2022

Ik ben echt heel erg tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Maar vooral ook betrouwbaar. Ik weet bij Bol.com dat ik het bestelde artikel op tijd binnen krijg.
Ik ben invalide geworden en kan niet meer even naar de winkel om iets te kopen.
Bol.com is een prima en betrouwbaar alternatief. En met 9,99 euro per jaar wordt alles gratis verzonden.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat we jou kunnen ontlasten en helpen door thuis te bezorgen.💖

Jaco 10-05-2022

Prima, zeker nu select bestaat. Retourneren geen probleem, indien er iets niet goed gaat of niet goed wordt afgehandeld, bemiddelen ze snel en vooral goed!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor de mooie complimenten, Jaco!

Gustaaf Willemsen 10-05-2022

Je vind er bijna altijd wat je zoekt en tegen een redelijke prijs en het word snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te horen dat bestellen bij ons bevalt!😃

Ides 10-05-2022

Snelle levering. Prijs / kwaliteit goede verhouding.
In het verleden een correcte afhandeling wanneer een levering niet werd gedaan, terwijl het zogezegd wel geleverd werd. Het geld werd niet terug gestort maar er werd wel ter waarde van het 'verloren goed' een tegoed op mijn account gezet.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wat fijn dat ook als het misgaat, wij jou naar wens helpen!

Soulcatcher 10-05-2022

Ik kies regelmatig voor Bol.com omdat je dan geen verzendkosten betaald en het artikel heel snel in huis hebt. Daarbij komt dat je kunt kiezen voor achteraf betalen, zodat je eerst kunt beoordelen of het bestelde naar je zin is, dat wat je ervan hebt verwacht. Daarna betaal je alleen voor dat wat je behoud. Perfect.

Bedankt voor jouw complimenten!😊

Inger 10-05-2022

Ben zelf al wat jaartjes klant en ben zeer tevreden over dit bedrijf. Heel veel assortiment , goede service , ook vrij snel artikelen kunnen leveren. Betaling gaat goed. Makkelijk artikelen opzoeken. En geeft ook per email aan of een artikel weer voorradig is. Top
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Hopelijk kunnen wij jou nog vele jaren van dienst zijn!

corneel 10-05-2022

Enorm groot aanbod, schappelijke prijzen, vlotte betaalmogelijkheden, snelle en correcte levering.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor de mooie complimenten, Corneel.😃

Ale 10-05-2022

Prima communicatie en altijd track en trace. Laatst iets besteld en 7 dagen later was zelfde artikel 10 euro goedkoper. Na telefoontje 10 euro terug gehad. Als er wel iets niet goed gaat is meestal als leverancier een partner shop is.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat onze service je zo goed bevalt!😊