Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ivana 29-03-2022

Bol.com is the best. Almost always with the best price and great Select benefits for a low price. Also, they have a very wide selection of products, so whatever it is that you are looking for they probably have it and will deliver it to you tomorrow!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Thank you very much! 😃

Els 28-03-2022

Bol.com is top! Duidelijke site en snelle levering. Helaas bleek de laatste aankoop via een tussen leverancier van een Inventum product een miskoop. Helaas levert Inventum absoluut geen service om een oplossing te vinden. Dus nu mijn oventje na 1 week moeten terugsturen en 5 weken later nog geen nieuwe. Mijn advies aan Bol.com zou zijn om geen producten van Inventum meer aan te bieden. Inventum verpest de goede naam van bol.com
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Els! :)

Argiris 27-03-2022

Ik heb een ETNA vaatwasser VWV240RVS bij Bol.com besteld. De machine werd op de afgesproken tijd geleverd. De bezorgers waren heel beleefd. Zij hebben de machine twee trappen hoog neergezet en geinstalleerd. Ook hebben zij de oude kapotte machine meegenomen plus de verpakking. Ik ben heel tevreden over Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 28-03-2022

Heel veel plezier met je nieuwe vaatwasser! 😃

Marjolijn 26-03-2022

Had een boek besteld . kreeg een SMERIGE 2e handse!!
Heb hem gelijk weggegooid!

Beste Marjolijn,

Dank voor je review. Erg spijtig dat je je bestelling op deze wijze is geleverd. Excuses hiervoor. De partner waarbij je het boek hebt besteld, neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Lily DJ 25-03-2022

Erg goed op de hoogte gehouden van het te leveren inductiefornuis.
Netjes op de aangegeven tijd bezorgt met een belletje van tevoren.
Officiele reactie van Bol.com 25-03-2022

Veel plezier met je nieuwe inductiefornuis! 😃

Wat een afschuifgedrag 25-03-2022

Tot twee keer toe iets bij Bol.com besteld dat niet goed is. Binnen een jaar ging mijn dure loopband kapot. Ik heb het gekocht bij Bol.com, betaald aan Bol.com, maar Bol.com schuift gewoon af naar de fabriek en zegt dat ze geen partij is in deze. Wat een ongelofelijk slechte service.

Beste klant,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht via Trustpilot in behandeling.

Rob 25-03-2022

Ben erg tevreden over bol.com.Altijd, is mijn ervaring, korrekt aflevering en binnen de aangegeven tijd.Producten zijn van goede kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 25-03-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Rob! 😃

Ria 24-03-2022

Snelle levering, goede aanbiedingen. Stofzuiger is bij bol en sterk afgeprijsd en met de 30 euro terug actie van Bosch heb ik een goede stofzuiger met veel korting kunnen kopen.

Veel plezier met je stofzuiger, Ria! 😃

Jacqueline 24-03-2022

Super winkel je kan er alles kopen.
Alles op tijd geleverd, blij mee.
In dit geval heb ik gratis levering ( select) op alles.
Betrouwbaar dat vind ik heel belangrijk.

Heel veel plezier met je bestellingen, Jacqueline! 😃

mark 23-03-2022

ik vind bij bol .com de service goed .als het niet klopt of er gaat wat mis wat kan dan helpen ze je goed .
Officiele reactie van Bol.com 24-03-2022

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Mark! :)

MysteryMaster 23-03-2022

bol.com lost klachten niet op, onderzoekt ook de gedoeheid van een verkoper niet. Ik heb na retourzending product niets meer vernomen: product kwijt en geld kwijt. Bol.com heeft al 4x beloofd dat ze het gaan oplossen, maar reageert niet laat staan dat de zaak naar behoren afgewikkeld is. Ben al 5 weken bezig met deze zaak. Nog erger: ik mag van bol.com review over verkoper en product niet wijzigen: zeer kwalijk en in strijd met richtlijnen ACM

Beste MysteryMaster,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via klachtenkompas.

Pota 22-03-2022

Een geweldige winkel, met een zeer ruime keuze. Altijd op tijd geleverd, veel medeverkopers met duidelijke informatie . De website is duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Bovendien stuurt bol je hele leuke mails, waar ik om moet lachen, en wat ik ook enorm weet te waarderen. Kortom Chapeau!
Officiele reactie van Bol.com 23-03-2022

Enorm bedankt voor de complimenten! 😃

Janneke 22-03-2022

Altijd een ruime keuze, duidelijke beschrijving en snel geleverd. Ook de communicatie is altijd netjes en duidelijk. Zeker een goede optie om vaker te bestellen
Officiele reactie van Bol.com 23-03-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Marten 22-03-2022

Een onwaarschijnlijk assortiment aan producten dat eenvoudig te bestellen is. Ook hun aangesloten verkopers hanteren een heldere communicatie en maken winkelen bij Bol.com tot een plezierige bezigheid.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Marten! :)

Anke 22-03-2022

Ik ben blij met bol, van alles te koop snel geleverd en met select helemaal top.

En wij zijn blij met jou, Anke! 😃

ben 22-03-2022

Top winkel, klopt altijd, levering perfect.
Aanrader. Hier kunnen maar winkels tegen op.

Enorm bedankt! :)

Manon De Bruin - Met 22-03-2022

Bol.com is een zeer uitgebreide webshop! Van kleine producten tot grote producten het maakt niet uit.
Gemiddelde inkopen doe ik 1a 2 keer per maand. Het varieert van 1 product kopen tot meer dan 4 in 1 bestelling.
Wanneer een product niet goed geleverd is helpt ook klantenservice met het probleem om t lossen!
Zowel de webshop als de klantenservice zijn top

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Manon! 😃

Sanne 22-03-2022

Overzichtelijk en betrouwbaar. De communicatie tussen externe (2ehands) verkopers via bol is niet helemaal waterdicht, vandaar een puntje minder. Je krijgt altijd voldoende info over de status van je bestelling, makkelijk om contact te liggen.

Enorm bedankt voor de complimenten, Sanne! 😃

Tjen 22-03-2022

Ik winkel graag bij Bol.com. Steeds een snelle en correcte levering. Nog nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren! 😃

FRATER 22-03-2022

Bol.com heeft een zeer ruim en divers assortiment voor elk budget. Biedt een zeer goede service, levert snel en houdt ook goed toezicht op de verkooppartners. Contact maken met Bol.com kan op diverse manieren en verloopt altijd soepel.

leuke aanbiedingen en met een select abonnement ook nog eens extra voordelen en leuke spaaractie.

Kortom een zeer geslaagde winkel waarmee het goed zaken doen is.

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Maria 22-03-2022

Gebruiksvriendelijke site .
Ik ben erg tevreden over bol.com.
Groot assortiment en snelle levering van spullen.
Goede klantenservice en externe partijen zijn ook goed te bereiken.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Maria! :)

Louise 22-03-2022

Ik beveel deze shop aan.
Goede service en feedback.
Snelle levering en makkelijke betalingsmogelijkheden.

Enorm bedankt! 😃

Soraya 22-03-2022

Zo'n beetje alles wat ik zoek, heeft bol.com. Met acceptabele prijzen. En als er eens wat mis is met een bestelling, word ik verschrikkelijk goed en kundig geholpen door de klantenservice. Altijd een tevreden gevoel bij bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Soraya! 😃

EVO 22-03-2022

Goede service altijd alles snel geleverd en als je iets wil retourneren, ook alles prima geregeld .
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Jannie 22-03-2022

Bol.com is betrouwbaar. Heeft een groot assortiment met kloppende prijzen. Ze zijn goed te bereiken bij eventuele problemen.
Officiele reactie van Bol.com 22-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jannie!