Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

paul 23-12-2022

zeer tevreden over Bol.com/ snelle levering en aangeven leverdatum

al jare bij hun klant
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt dat je zo lang klant bij ons bent, Paul! 😃

Ringo3940 23-12-2022

Bol.com Select genomen voor snellere bezorging. Echter sowieso bij de laatste bestellingen hebben we meerdere dagen moeten wachten op levering. Dit kan te maken hebben met externe factoren maar daar heeft de klant geen boodschap aan als er beloofd wordt dat producten dezelfde dag, of de dag erop, geleverd worden. Bol.com kom na wat er beloofd word en houd je klanten daarmee tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 27-12-2022

Bedankt voor je review! :)

Rianne 23-12-2022

Zeer tevreden over Bol.com. Artikelen zijn heel makkelijk te vinden. Er is altijd wel een vervangend artikel als de 1e keus niet beschikbaar is. Meer dan uitstekende klantenservice, deskundige, behulpzame en leuke medewerkers. Kortom die 10 is echt verdiend!

Heel erg bedankt voor de 10, Rianne! 😃

Anita 23-12-2022

Bestellingen altijd goed en snel geleverd.
Is er een probleem, dan wordt deze correct afgehandeld..
Zeker aan te raden om hier te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

Mocht je problemen ervaren, dan kan je altijd terecht bij onze klantenservice, Anita! 😃

Charelle 23-12-2022

Producten zijn de meeste tijd goed beschreven. Kunt na de bestelling makkelijk contact opnemen met de leverancier, lukt het niet springt bol.com in. Retourneren is makkelijk en snel. Duidelijk overzicht en de zoekactie geven goede resultaten
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Charelle!

Brigitte 23-12-2022

Steeds correcte opvolging en levering. Ook goede beschrijving van de artikelen.
Eenmaal niet op tijd geleverd. Probleem bij leverancier en niet bol.com
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Sandra 23-12-2022

Bestellingen gaan altijd prima via bol.com.. en als er wat is is er een vriendelijke klantenservice om je te helpen. Bestel hier erg graag m'n spullen.
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

En wij vinden het erg fijn dat je bij ons besteld, Sandra! 😃

Luc V 22-12-2022

steeds tijdig geleverd, bij eventuele problemen zorgen ze ALTIJD voor een oplossing.
nu nog zorgen voor steeds de goedkoopste te worden dan ontvangen jullie een 10!!
Officiele reactie van Bol.com 23-12-2022

Ontzettend bedankt voor je review, Luc! :)

Henk 22-12-2022

Toch nog even een vervolg op mijn review van 20-12-2022.
Gisteren alle 2 de pakketten ontvangen.
De postbode gaf aan dat het nieuwe sorteersysteem niet en zelfs onvoldoende werkt en dat hierin de verklaring gezocht moet worden waarom ik een mail had gekregen dat mijn 1e pakket reeds was bezorgd, dit terwijl er helemaal niets was bezorgd.
Ik vertelde hem dat ik bijzonder blij was hem te zoen en dat hij zich niet hoefde te verontschuldigen.
Wel blijf ik bij het standpunt dat met grote stelligheid wordt vermeld, dat wanneer iets op voorraad is, dat het de volgende dag wordt bezorgd......enige terughoudendheid hierin is op zijn plaats. V.w.b. het 2e pakket, Post nl moet stoppen te vermelden dat zij onderweg zijn terwijl dit geenszins het geval is. Ik heb tot 22:00uur gewacht en niemand is gekomen. Ook de melding van de dag ervoor is voor rekening van Post nl.........waarin werd vermeld dat zij onderweg waren. Ik wil hierbij mijn excuus aan bieden voor mijn vervelende reactie richting bol.com terwijl dit geheel voor rekening moet worden gehouden bij Post nl. Mijn vrouw kan haar cadeaus met de kerst tegemoet zien.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

We zijn blij dat het is opgelost, Henk! Hopelijk is je vrouw erg blij met de cadeaus! 😃

AlyB 22-12-2022

Regelmatig bestel ik artikelen bij Bol.com, vaak voor het gemak en meestal omdat ik fysiek winkelen haat - met een passie
Over het algemeen ben ik kritisch met wat ik aanschaf omdat ik wel een fervent aanhanger van minder spullen ben. Het gemak van een artikel online kopen is voor mij de reden om vaak met Bol in zee te gaan. Door de ruime keuze is het eenvoudig om het geschikte artikel te vinden voor een aantrekkelijke prijs. De reviews van andere kopers helpen om een goede keuze te kunnen maken. Soms zijn er wat stroeve leveringen met partners, maar ook dat wordt in het algemeen weer snel en correct opgelost.

Als ik een suggestie doe zou dat vooral zijn dat de hoeveelheid verpakkingsmateriaal m.n. van de partners een punt van aandacht moet zijn. 2e suggestie: duidelijker aangeven op de website dat een product door een partner geleverd gaat worden.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag! :)

Fred vinckx 22-12-2022

Heel veel artikelen gekocht bij bol.com allemaal top. Op tijd geleverd netjes verpakt etc etc nu ging het n keer mis mijn fout...... 2 producten geannuleerd door bezorger nu wist ik het even niet meer..... Bol.com gebeld en kreeg te horen dat t lang duurde niet dus werd gelijk geholpen door een vriendelijke vrouw en heeft mij netjes op weg geholpen pakkertjes worden weer bezorgd vrijdag ik weet haar naam niet meer maar toppppppp geholpen. Voor iedereen in deze hectische tijd fijne feestdagen toegewenst toppppppppp..... Gr fred Beuningen gld

Jij ook hele fijne feestdagen, Fred! 🎄✨

Roberto 22-12-2022

Bol.com biedt select aan.
Dit houdt in geen verzendkosten betalen en vandaag besteld morgen in huis garantie!
Hier kunnen ze totaal niet aan voldoen.
Met elke bestelling die ik gedaan heb tot nu niet 1 x kunnen voldoen aan deze service!
Waar betaal ik dan jaarlijks Select voor dan voor niks blijkelijk!
Dus dat hele betalen voor Select is fraude wat plegen bij Bol.com!
Totale geldklopperij!!!

Beste Roberto,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Tinny 22-12-2022

Super online winkel! Snelle levering, dikwijls scherpe prijzen. Degelijke producten. Zeer aan te raden om hier te shoppen!
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

We vinden het heel fijn dat je zo blij met ons bent, Tinny! :)

A.vd berg 22-12-2022

Super zeer tevreden op bol .com alles word geregeld en als er iets is word het opgelost

Super zeer tevreden! Wat wil je nog meer? 😃👏

Bolpuntcomtevreden 21-12-2022

Een stevige klant.
Het gemak van kopen is voor mij de reden om heel vaak met Bol in zee te gaan.
Ook de enorme keuze uit artikelen is het peanuts om het geschikte artikel te vinden voor een heel aantrekkelijke prijs.
Zelf heb ik nauwelijks problemen gehad met Bol partners.
Twee keer liep het maar zeer stroef. Een retour artikel waarbij de Bol partner het geld niet terug stortte, en een slechte levering. Wel is het artikel geleverd, maar wel zeer stroef.
Dit terwijl de vele artikelen over meer dan een decennium altijd op tijd voor een prima prijs geleverd zijn.
De slechts twee minder goede ervaringen wegen niet op tegen al wat wel super goed verliep.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Fijn dat het vele malen vaker goed gaat dan fout. Dat is natuurlijk ook onze intentie. We zijn blij met jou als klant. 😊

Juul 21-12-2022

Ruime keuze in allerlei artikelen en prijs klasse.
Verder word je goed geïnformeerd over gang van zaken.
Fijne gemakkelijke site om te kijken , de manier van bestellen, betalen. Ook inwisselen van kado bon is eenvoudig. Een aanrader dus!
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Goed om te lezen dat jij blij wordt van bol.com, Juul. 👏

Chrisje 21-12-2022

De shop is overzichtelijk, retourbeleid is duidelijk, goede prijs kwaliteit en de site is gebruiksvriendelijk. Een aanrader voor alle leeftijden.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Altijd goed om te horen dat je tevreden bent! 😃

leo 21-12-2022

zeer goede zaak fijne webshop snelle levering, top. houden zo ,klantvriendelijk, heel veel artikelen,ben zeer tevreden over deze webshop,
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Goed om te lezen dat je blij bent met ons, Leo. Wij zijn ook blij met jou. 🤗

Loes 21-12-2022

Een zeer betrouwbare, veelzijdige webshop, waar he heerlijk winkelen is. De webshop heeft meerdere manieren van betalen, waardoor ook mensen zonder internetbankieren, terecht kunnen. Grote keuze aan artikelen, snelle levering en goede verpakking.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Wij staan ervoor om de winkel van ons allemaal te zijn. Hopelijk lukt dat! 😊

Renate 21-12-2022

Pakje 's avonds besteld en volgende dag geleverd. Was keurig verpakt. Top.
Product van goede kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, Renate.😃

Rob 21-12-2022

Bol is geweldig nog nooit problemen gehad met bestellen
De verzorging is top.
Bol bedankt voor de goede zorgen dit jaar
Ga zo door , Bol is een echte aanrader
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Jij bent ook geweldig, Rob!

M 21-12-2022

De shop is overzichtelijk, al is er veel niet leverbaar.
Ook word er gezegd dat er een pakket bezorgd zou worden en 3 dagen later heb ik nog niks.
Bol.com is met eigen producten heel snel masr met verkooppartners is het drama
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Als er iets niet helemaal goed verloopt kan je altijd terecht bij onze klantenservice. Je kan een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. ☎

Claudia 21-12-2022

Je kan er bijna alles krijgen, snel geleverd, fijne klantenservice denken altijd met je mee in oplossingen
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

En fijne klanten! Net als jij.😊

RedM92 21-12-2022

Vrijwel alle producten zijn verkrijgbaar bij bol.com, zelfs unieke producten! Het is prettig dat je bij deze webwinkel geheel kunt bestellen met cadeaubonnen naast diverse andere betaalmethoden. Dankzij Select voor een schamel bedrag per jaar is het ook nog eens extra aantrekkelijk om te bestellen onder de twintig euro, 's avonds of op zondag te laten bezorgen.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2022

Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze select service! 🙌

Nathalie 21-12-2022

Altijd goede service als er iets niet goed is gegaan en meestal alles op tijd geleverd. Erg betrouwbaar.
Officiele reactie van Bol.com 21-12-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Nathalie! :)