Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emilio 07-06-2022

Als select member altijd goede aanbiedingen en gratis leveringen op de momenten die mij uitkomen. Daarnaast is de klantenservice netjes en correct. Leveringen zijn er vaak de volgende dag al.
Kortom. Ben zeer tevreden met Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Emilio! 😃

Jeetee 07-06-2022

Heel klantvriendelijk, goede producten, snelle levering, helemaal goed mbt Select! Makkelijk te retourneren. Heel veel producten. Soms goedkoper en soms duurder dan elders. Dat vind ik jammer.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Jeetee! 😃

Doortje 07-06-2022

Bol,com vind ik geweldig snelle levering goeie spullen en is iets niet goed kan je het altijd retourneren ik ben al v.a.het begin klant bij Bol en dat blijf ik zeer zeker Bol lekker doorgaan zo

Gaan we doen💪

johan 07-06-2022

Ze houden zich aan de afspraken, levering altijd op tijd, prijzen zijn schappelijk, en aan de telefoon zijn ze vriendelijk
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Johan! :)

Yellowmen 07-06-2022

Echt een goed adres voor spullen, mooie aanbiedingen en betrouwbaar, 1 keer ging het verkeert met postnl, maar 1 belletje naar Bol.com en ze regelde het echt goed, geen gezeur en goede service
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

arnold 06-06-2022

snelle verzending, ook via partners, goede klachtenafhandeling: er wordt gezocht naar een oplossing. Geen gedoe, wel je product in huis. Goed en snel ,maar moet dat niet zijn.

Bedankt voor je review, Arnold! 😃

Jeroen 04-06-2022

Alles kun je er vinden.
Erg handig.
Bestel regelmatig bik Bol.com
En alles wordt verder geregeld super handig.
Altijd binnen 1 week thuis bij bestellingen.
En altijd netjes en vriendelijke mensen.
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Jeroen! :)

Hoi 04-06-2022

Voorheen altijd tevreden geweest over de service van bol.com maar op dit moment laat bol.com mij als klant compleet in de steek. Ik heb een jaar geleden een vaatwasser gekocht die bijna nergens te krijgen was, via een externe verkoper. In november begon die al problemen te vertonen en sinds 2 maanden doet hij niks meer. De externe verkoper kan mij niet helpen want ze hebben storing in hun systeem. Ik heb dus al minimaal een half jaar problemen en zit al 2 maanden te wachten op een oplossing en bol.com weigert als tussenpersoon in te grijpen. Ik word al 2 maanden met een kapot apparaat van het kastje naar de muur gestuurd. Ze kunnen zelfs geen cadeaubon aanmaken of mijn Select kosten terugboeken. Sorry maar dit is werkelijk te belachelijk voor worden, dat bol.com als tussenpersoon en groot rijk bedrijf het hier niet opneemt voor haar klanten die een paar honderd euro uitgeven en ze gewoon helpt. ik ben echt zwaar ontevreden, ik ben zelfs heel erg kwaad. Ook als medewerker mij vertelt dat ik binnen een paar dagen niks hoor, hoor ik alsnog wekenlang niks en moet ik alsnog zelf contact opnemen om precies hetzelfde te horen.

Kortom, doe geen dure aankopen bij bol.com. Weggegooid geld (en veel weggegooid geld ook)

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Clot90 04-06-2022

Ruime keuze, snelle levering. Mogelijkheden tot verlanglijstjes maken. Veel aanbiedingen. Vaak meerdere aanbieders beschikbaar. Enige wat ik onzin vind is Select. Kan nooit zelf bezorgmomenten kiezen. Dat vind ik het enige minpuntje
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2022

Bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag!

Henk 03-06-2022

Groot assortiment, concurrerende prijzen, snelle levering, goede retourservice.

Bedankt voor je review, Henk! 😃

Linterman 03-06-2022

Ik kocht een wasmachine bij hun. Na 3 weken wachten komt een reparatiedisnst die keurde de wasmachine af. Maken was te duur. Bellen met bol: nee u moet hij samsung zijn. Samsung zegt u koopt hem bij bol dus die is juridisch aansprakelijk. Kortom ben 5 weken verder geen geld terug. bol wacht op een code vd samsung zegt bol. kortom zeer slechte service van bol.com. nooit meer bestel ik wat. personeel scheept je af: ik bel u terug nou niet dus, ik ben weken aan het bellen. geen wasmachine en nog geen aankoopbedrag terug. wat een ellende

Geerit 03-06-2022

Mijn motivatie om bij bol te kopen is
Ik bespaar op mijn benzine kosten daar moeten ook wel op letten zeker in deze tijd.
bespaart ergenis sorry dat verkoop ik niet in de winkel
Nu ga ik een bestelling plaatsen bij Bol.com en de andere dag heb ik wat ik graag wil
Zijn er problemen met een artikel geen probleem ze lossen het keurig op.
Dat heb ik zelf ervaren door de loop van de tijd.
Dus mijn mening echt een super bedrijf dat verdient om verder te groeien.
Officiele reactie van Bol.com 03-06-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met ons bent, Geerit! 😃

Rita 03-06-2022

wij zijn zeer te vreden snelle levering goede produkten
goede prijs verhouding goed overleg over de bestelling

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Rita! 😃

Ria 03-06-2022

Ik vind bol.com een fijne winkel als je iets besteld is het snel in huis.Artikelen zijn goed verpakt en de service is goed .Bol. com is klantvriendelijk ik raad bol.com van harte aan
Officiele reactie van Bol.com 03-06-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar, Ria! :)

Bibi Hof 02-06-2022

Geweldige webshop! Je kunt hier werkelijk alles vinden. Van kraamcadeaus tot badkamer meubels. Uitstekende service en zeer snelle levering!

Ontzettend bedankt! 😃

Cor 02-06-2022

Op woensdagochtend twee artikelen besteld en betaald. Omdat ik de artikelen beide nodig had de volgende dag extra betaald voor levering dezelfde dag. 's Avonds pakket geleverd maar helaas een artikel zat er niet bij. Diverse keren chat contact met de afdeling "klantenservice", drie medewerksters moeten nog leren wat dat inhoudt maar het resultaat het artikel kom zaterdag, het artikel komt vrijdag en het artikel komt helemaal niet. Ook was de eerste medewerkster was zeer asociaal.

Volgens mij betekent klantenservice. Service verlenen aan klanten en problemen welke veroorzaakt door Bol.com oplossen en niet de klant het probleem laten oplossen.

Nu wil Bol.com dat ik het geleverde artikel naar een retourpunt breng terwijl ik niet in staat ben om dit te doen. Ik verwacht als service dat Bol.com het artikel komt ophalen. Dit is niet mogelijk wordt er elke keer geroepen maar als je een Select-klant bent kan het wel. En ik heb extra betaald dus mijn mening is dat, ook gezien de behandeling welke Bol.com mij heeft gegeven, Bol.com het artikel moet ophalen.

Ik zou nooit meer iets kopen bij Bol.com. Zeer slecht bedrijf.

Beste Cor,

Bedankt voor je review, We hebben je klacht al via klachtenkompas in behandeling genomen.

Jos 02-06-2022

BOL.COM werkt mee aan fraude. Mijn vader (81) is opgelicht en Bol.com verstuurt gewoon het pakketje naar de oplichters. Geen medewerking om dit soort praktijken aan te pakken. Het pakketje kan tegen gehouden worden en de oplichter kan gepakt worden. Maar nee hoor. Betaald en dus versturen we het pakketje. Jul
Jullie kunnen trots op jezelf zijn dat je meewerkt aan fraude.

Beste Jos,

Tevreden klant 02-06-2022

Overzichtelijke site met veel keuze met produkten van meerdere merken.
Snelle levering.
En ik heb persoonlijk enkel goede ervaringen met de klantendienst.
Officiele reactie van Bol.com 03-06-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je alleen maar positieve ervaringen zult houden! 😃

Daniëlle 01-06-2022

Heel veel keus, intypen wat je zoekt en er komen genoeg opties tevoorschijn. Handig dat je verlanglijstjes kan maken. Sinds ik Select lid ben koop ik er nog makkelijker, geen verzendkosten meer en makkelijk retour sturen als het niet goed is. (Wat nog maar 1 keer is gebeurd via een verkoop partner.)

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Daniëlle! 😃

Wilma 01-06-2022

Ik ervaar bestellen bij Bol.com als efficient, heel snelle levering en goede producten. Ben al jaren klant en gebruik nu ook Select, zodat ik nooit leverings kosten hoef te betalen. Ook retourneren , hetgeen ik maar 1x heb gedaan omdat artikel beschadigd was door post bedrijf, is gemakkelijk en geld is weer snel terug gestort. Dus alles bij elkaar ben ik zeer tevreden met Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 03-06-2022

Enorm bedankt voor je review, Wilma! :)

Joke 01-06-2022

Bestel regelmatig en alles is goed geregeld. Bestellen gaat heel gemakkelijk en de bestelling wordt altijd op tijd bezorgd. Betalen kan op een simpele manier en ook het terugsturen als nodig is geen probleem.

Fijn dat je zo tevreden bent, Joke! 😃

Erik 01-06-2022

Zeer gemakkelijke website maar de laatste tijd wel lastiger omdat er een hoop tussenhandelaars in zitten. Je kan wel echt alles vinden wat je ook maar nodig hebt.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😃

Mike 01-06-2022

Al verschillende keren Pokémon kaarten besteld, via select is het zeer snel thuis geleverd, daar heb ik niks over te klagen echt een top service. Echter is het enige wat jammer is, zijn de verkeerde of beschadigde producten die af en toe gebeuren. Een groot bedrijf dus er gaat weleens wat mis, maar zelf heb ik het al 4 keer meegemaakt. 2 keer een ander artikel en 2 keer beschadigde pakjes kaarten waardoor ik het vermoeden heb dat er een beetje gerotzooid wordt met de Pokémon kaarten daar. Ik raad aan om daarom eerder voor boxes of tins te gaan en niet voor losse pakjes

Noel 01-06-2022

Zeer tevreden over Bol.com en kontent dat ik jullie heb gevonden! Het is voor ons een plezier te bestellen en wordt dan ook nog goed geleverd en op tijd. Groetjes.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk hebt! 💪

Nicolette 01-06-2022

De keuze is enorm, vrijwel alles is bij bol.com te bestellen tegen prima prijzen. Snelle levering en is er iets niet in orde wordt het altijd opgelost
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Nicolette!