Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wisperbird 19-03-2024

Site is eenvoudig te navigeren. Bestellingen worden in de mail met afbeelding weergegeven.
Dus nooit hoef ik me af te vragen "over welke bestelling gaat dit"
Daarnaast kun je achteraf betalen eenvoudig gebruiken, waarbij je een duidelijk overzicht houdt wat je nog moet betalen.
Ook hier weer met afbeelding van het te betalen product.
Tevens kan je altijd je bestellingen terugzien.
Een online winkel zoals het hoort.

Heel erg bedankt! 😁

Tine 19-03-2024

Ik koop al jaren – denk 18 jaar - bij Bol en tot op heden heb ik alleen maar goede ervaringen. Een zeer groot assortiment, en een snelle levering. Handig zijn ook de reviews. Heel dikwijls is Bol goedkoper, soms zijn ze iets duurder. Maar ook dan blijft onze voorkeur uitgaan naar Bol. We Bollen hier zeer tevreden verder!!
webcare-15 20-03-2024

We hopen dat er nog vele jaren bij komen, Tine! 😀

Patricia 19-03-2024

Bol is mijn favoriete webwinkel .
Service is er top , vooral toen ik pas via internet bestelde ging er bij mij wel eens wat mis , dit werd heel goed en vriendelijk opgelost .
Als er iets retour moet is dat heel makkelijk te doen in de app . De app is heel gebruiksvriendelijk .
De keus is er geweldig en ook de prijzen zijn top , ik ben fan !!
webcare-15 20-03-2024

En wij zijn fan van jou! 🙂

Kollie 19-03-2024

Tot op heden heb ik louter goede ervaringen met Bol. Het grote gemak vind ik dat de spullen thuis bezorgd worden en aangezien ik voor select gekozen heb ook nog eens gratis want ik heb de contributie er al lang uit. Laatst een artikel geretourneerd, geen enkel probleem ondervonden! Ik vind het een prima winkel met een zeer ruim assortiment en zolang ik geen problemen ondervind blijf ik een happy customer.
webcare-15 20-03-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😄

Sonja 19-03-2024

Bol doet wat hij belooft, had laats een product gekocht en was daar zeer ontevreden over, Bol heeft dat prima opgelost en ik kreeg met enkele dagen mijn geld al op de rekening gestort! En het product had ik al weggegooid omdat het kapot was! Goed service en het bezorgen is ook heel snel! Kortom ik ben zeer tevreden over Bol!

Bedankt! 😃

Wim 15-03-2024

Terwijl er een actie week is bij bol.com voor het product wat ik heb gekocht betaal ik de hoofdprijs 440,80 euro voor een product wat in de actie week 428 euro is. Bol.com doet niets na gebeld te hebben. Wat een slecht bedrijf.
webcare-15 19-03-2024

Beste Wim,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol

Johnny 14-03-2024

Ik heb veel aangeschaft via bol.com omdat het fijn werkte ! En altijd goed ging.
Helaas nu een probleem met een verkopende partij van hun. En met hun kom ik er niet uit !
Met een paar mensen van bol.com contact gehad en gedaan wat zij hebben gezegt. Foto's sturen etc en dan zou er actie worden ondernomen.
Waardeloos dat ik blijkbaar niet wordt gehoord of begrepen !
Laat ik voorop stellen dat ik geen zeikende klant ben, en niet voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten ! Maar zo mensen laten zitten gewoon niet kan
Service is bagger.

Het verhaal is : ik heb een heater aangeschaft via een partij die via hun verkoopt.
Deze heeft slechts 1 maand gewerkt. Ik heb van het zelfde merk , zelfde type 2 heaters onder mijn overkapping
Deze is professioneel aangesloten door een electra bedrijf! En op een aparte groep aangesloten. En ik word afgescheept met : stekker is eraf garantie voorbij helaas. En daarna nog allerlei onzin over verkeerd aansluiten.
Een stekker is alleen om het stroom erop te krijgen.
Ik heb bewijs gestuurd dat de andere nog gewoon werkt en op de zelfde groep zit aangesloten.
Een productie fout kan natuurlijk altijd, maar zo afgescheept worden is niet eerlijk ! 1 maand gewerkt en een enkele keer aangeweest.
De mensen die ik aan de telefoon heb gehad geven allemaal gelijk maar ondertussen gebeurt er niks.
Ik werk zelf in een winkel ! Maar ook mij klanten kan ik zo niet behandelen.

Beste Johnny,

Chantal van bol

Peter 14-03-2024

Ik ben al zo lang als de winkel bestaat een tevreden klant. Eigenlijk nooit problemen gehad. Ook retouneren gaat goed en soepel. Enorm aanbod met snelle levering. Top!
webcare-15 15-03-2024

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Peter! 😁

Clo 13-03-2024

Goede relatie met Bol. Snelle levering, groot assortiment en mooie producten. Eén keer een lamp in 100.000 stukjes ontvangen maar dat werd netjes opgelost. Erg betrouwbare webwinkel.
webcare-15 15-03-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🙂

Jolanda 13-03-2024

Bol is een hele fijne online winkel waar ik graag besteld. Ze leveren vrij snel de service is top. En soms iets duurder maar vaak ook goedkoper als andere winkels.

Bedankt! 😄

Ger 13-03-2024

bolcom is een prima bedrijf! ze leveren snel en lossen eventuele problemen op!
ik bestel bijna alles bij hun en retourneren is zo geregeld.

Je kan altijd op ons rekenen, Ger! 😀

Roland 13-03-2024

Ruime keuze, prijs gunstig en vlugge levering.
Gemakkelijk te navigeren in de verschillende rubrieken

Bedankt dat je bij ons klant bent, Roland! 😄

John E 13-03-2024

Bol is niet de goedkoopste winkel, maar de bezorging is snel en correct en de artikelen zijn volgens de omschrijving op de website.

Bedankt voor je review! 😀

John 13-03-2024

Koop al jaren bij Bol en dat bevalt prima.
Goede service en goed bereikbaar via telefoon.
Kortom blijf zo door gaan Bol.

Gaan we doen, John! 😁

Paul Noijen 13-03-2024

Fijne en handige online winkel waar alles te koop is.
Voor mij al de onlinewinkel vanaf het begin.
Voor mij nooit geen amazon ik blijf bol.com voor altijd trouw.

Enorm bedankt voor je vertrouwen, Paul! 🙂

Rudi 13-03-2024

Prijs/kwaliteit voor een groot assortiment aan producten.
Bestelling en levering volgens afspraak.
webcare-15 13-03-2024

Bedankt dat je bij ons winkelt! :)

Raymond 13-03-2024

Een van de oudste en betrouwbaarste sites.
Ga ik bijna altijd ook eens kijken voor ik iets online koop. Bij kleine prijsverschillen gaat mijn voorkeur toch nog steeds naar bol uit.
Nog nooit problemen mee gehad.
webcare-15 13-03-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Raymond!

Cas 12-03-2024

Zo snel Kan een winkel niet leveren. TV meubel gekocht binnen 2 dagen geleverd.
webcare-15 13-03-2024

Veel plezier met je nieuwe tv meubel! 😄

wdj 12-03-2024

Prima webshop. Jammer dat het steeds meer een platform is geworden. Dat maakt zoeken naar het juiste product niet altijd eenvoudig. ook de kwaliteit is niet altijd te controleren.

Wat beter kan is het verzenden. Ja het gaat snel en dat is heel fijn. Maar betere afspreken et vervoerders zijn wel nodig. Bijv. dat als je thus bent men ook werkelijk aanbelt. Eneige vorm van gemakzucht lijkt wel aanwezig.

Bol medewerkers zijn wel klantvriendelijk en bol is goed bereikbaar.
advies mijnerzijds is top nu met de chatbot totdat die echt goed werkt
webcare-15 13-03-2024

Bedankt voor je review en feedback! 😊

Nel 12-03-2024

Goede online winkel, snelle levering en hele goede service!, ruime assortiment met goede revieuws erbij, veel aangesloten kleinere ondernemers, zo maken die ook een kans!.
webcare-15 13-03-2024

Bedankt dat je klant bij ons bent! 😁

Wendy 12-03-2024

Bol levert altijd snel en correct. Toen ik laatst een klacht had over een beschadigd artikel werd er snel gereageerd, men gaf antwoord op mijn vraag maar gaven ook tips hoe ik bij een eventuele volgende keer sneller geholpen kan worden... Dat noem ik nog eens meedenken!

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Wendy! 😃

BonK 12-03-2024

Fijne webwinkel met heel groot assortiment en prima website. Ik ben al jaren meer dan tevreden klant en zie het als een vervanger van de oude fysieke Vroom & Dreesman, waar ik vroeger altijd liep te neuzen.
webcare-15 13-03-2024

We hopen dat er nog vele jaren bij komen! 😁

Anoniem 12-03-2024

Koop vaak via Bol.com ben er erg tevreden over
Ze leveren op de tijd die aangegeven wordt en als je vragen hebt zijn ze goed bereikbaar en vriendelijk
webcare-15 13-03-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Amnelies 12-03-2024

Ik vindt\ Bol.com te gek..vaak lagere prijs dan in de winkel Ook de klantenservice is altijd heel behulpzaam. Al met al dik tevreden met alles eigenlijk geen negatieve ervaringen.

Bedankt! 🤩

Robbow 12-03-2024

Fijne webshop met uitgebreide keuze. Koop er al jaren, nog geen problemen. Select ook erg handig.
Alleen steeds meer wederverkopers waardoor proces wat onoverzichtelijker wordt (1 bestelling, 2 of meer leveringen). Maar over het algemeen zeer tevreden.
webcare-15 13-03-2024

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service! :)