Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Toon 11-01-2022

Inmiddels vele jaren vaste afnemer van producten via Bol.com en mijn ervaring is zeer positief.
De beloofde levertijden worden nagekomen, is er al eens (zeldzaam) een probleem wordt dat netjes en professioneel opgelost.
Kortom een leverancier waar je van op aan kunt!
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Heel fijn dat je zulke positieve ervaringen hebt, Toon! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo blijft 😃

Lentebriesje 11-01-2022

Je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het bij Bol.com. De levering van je bestelling wordt over het algemeen vlot en netjes bezorgd. En bevalt het bestelde artikel niet (helemaal) dan is retour sturen geen probleem. Kortom, bestel bij Bol.

Ron 11-01-2022

Goed bedrijf met fijne service, weliswaar soms wat duurder maar wel gratis levering, heb ik er graag voor over. Als via derden is geleverd en er ontstaat een probleem dan gewoon via Bol website reageren en leverancier lost het op ( omdat ze anders van Bol op hun dond... krijgen ) 😉😉

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ron! 😃

Jessica 11-01-2022

Zeer ruim assortiment. Snelle levering, duidelijke communicatie, fijne betaalmogelijkheden. Als ik iets nodig heb kijk altijd eerst op mijn bol.com app.
Soms is iets iets duurder dan ergens anders maar dan ga ik toch voor bol ben vaste klant...

Bedankt dat je vaste klant bent, Jessica. Dat waarderen we enorm! 😃

Ondertje 11-01-2022

Het is een uitgebreide webwinkel waar je bijna alles kunt vinden. Klantenservice is goed, verbetering kan altijd met training. Levering is prima.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback! :)

Lidy 11-01-2022

Gebruiksvriendelijke app. Snelle levering.
Indien de levering langer gaat duren dan wordt je tijdig op de hoogte gebracht door Bol.com.
Grote keuze in producten. Je kunt terugkijken in je vorige bestellingen en achteraf nog altijd de factuur printen/downloaden.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Lidy! :)

Freja 11-01-2022

Bol.com is voor mij op dit moment 1 van de beste .
Ze komen na wat ze beloven en mocht er toch eens iets mis gaan word je goed behandeld en lossen ze het gewoon op.
Als ik iets nodig heb of zoek, is het 1 van de eerste websites waar ik op kijk.

Dank voor het grote compliment, Freja! 😃

Melly 11-01-2022

Hele fijne app om te gebruiken. Spullen zijn altijd goed verpakt, en snelle levering.

Bedankt! :)

Cornelis Apeldoorn 11-01-2022

Meerdere artikelen besteld bij Bol.com, ervaring ? Snelle (gratis) levering, goede service, kortom: ALTIJD TEVREDEN
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Cornelis! :)

Shannon 11-01-2022

De app is zeer gebruiksvriendelijk. De producten zijn voor mij altijd naar verwachting geweest. Heel fijn dat je ook kan filteren op hoe snel het in huis is. Heel tevreden! Maak graag gebruik van bol.com

Anita 11-01-2022

Ik belde vanwege een kapotte ipad in de garantie. Extra vervelend in quarantaine met thuisonderwijs. Dat werd goed afgehandeld en met spoed door de partner opgepakt. Vandaag ontvang ik er attentie met een lieve kaart van xxxx om ons beterschap te wensen. Heel attent!
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Fijn dat de kwestie zo snel is opgepakt! Hopelijk ben je weer helemaal beter! 🍀

Jolanda 11-01-2022

Alle producten goed verpakt. En altijd op tijd geleverd en snel. Goed betaalbaar
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Dank voor al je aankopen, Jolanda! :)

Coco 11-01-2022

Bol.com beschikt over een uitgebreid assortiment. Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. De klant wordt goed op de hoogte gehouden over de levertijd en deze werd steeds gerespecteerd. Ook al producten bij partners besteld en hierover ook tevreden. Ook tevreden over de dienst na verkoop. Ze zijn snel te bereiken en klantvriendelijk. Een keer een probleempje gehad met een geleverd product maar dit werd snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat als er een probleem is, deze zo snel mogelijk en naar wens wordt opgelost! 😃

Eric 11-01-2022

Regelmatig diverse artikelen besteld. Alles keurig en op tijd afgeleverd. Als er iets door een andere partij wordt verstuurd wordt er gecontroleerd of alles naar wens is gegaan. Proma.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Veel plezier met je bestellingen, Eric! :)

Minivrouwtje 11-01-2022

Bol.com is een fijn en betrouwbaar bedrijf. Het artikel is makkelijk te vinden en te bestellen. De levering is meestal al de volgende dag. Bij eventueel problemen met het artikel wordt het altijd snel en goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Hans 11-01-2022

Bol.com ervaar ik als zeer betrouwbaar. Snelle levering met goede info daarover. En wat ik tegenwoordig erg belangrijk vindt is toegankelijke (indien nodig persoonlijk telefonisch met medewerker) service.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je te helpen! 😃

Robert 11-01-2022

Hier kun je super veel producten vinden. Er is een snelle levering. Bij problemen wordt je vriendelijk geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Robert!

mk67 11-01-2022

Bol heeft een groot eigen aanbod en artikelen van andere aanbieders via Bol.com. Veel keuze, snelle levering en goede service/garantie achteraf. Daarnaast is verzending altijd gratis als je premium-lidmaatschap hebt.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met ons aanbod! :)

Hans van Leeuwen 11-01-2022

Bij Bol. com kan meetal wel vinden wat ik zoek.
Reeds meerdere artikelen naar tevredenheid besteld en ontvangen.
Laatste bestelling ging echter niet goed; besteld een soundbar voor TV.
Was precies wat ik wilde; bij levering bleek echter de trafo 19 V defect; was zelfs te zien; afgebroken draden van de output 19V.
Heb gezocht naar mogelijkheden voor omwisseling van trafo en of gehele unit.
Geen mogelijkheden gevonden; dus gehele unit retour: dit is punt van aandacht voor klantenservice!
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Hans! We gaan hiermee aan de slag!

M. Huisman 11-01-2022

Snelle levering, juistheid van product weergave. Zelden een teleurstelling, maar wanneer dit wel zo zou zijn wordt dit perfect opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

We doen onze uiterste best om teleurstelling te voorkomen! :)

Anneke 11-01-2022

Snelle levering ,goed verpakt.
Ik ben zeeeer tevreden met alles wat ik tot nu toe heb gekocht!

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Anneke! 😃

Judith Hartsuiker 11-01-2022

Super fijn bedrijf, kan alles wat ik nodig heb vinden, groot aanbod, goede service en bereikbaarheid, vriendelijke en servicegerichte medewerkers, heel blij mee!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Judith! 😃

Kees de wijs 11-01-2022

Mooi groot aanbod aan artikelen.
Met aantrekkelijke aanbiedingen.
Snelle en goede levering plus ruime bedenk en betalings tijd.

Cynthia 11-01-2022

Ik kan al mijn producten hier vinden en meestal wel goedkoper als op een andere site of in de winkel ,
Ben zeer tevreden zal jullie ook aanbevelen .
Altijd tevreden en me zoon dochter en de rest van familie bestellen ook altijd bij bol.com 👍🏼
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Bedankt voor al je aankopen en vertrouwen, Cynthia! :)

Caren 11-01-2022

Veel producten te vinden, dus ik koop er regelmatig. Echter als er wat mis is van een product van Bol is haar . Klantenservice niet klantvriendelijk qua inhoud en toegankelijkheid met chatten. Helaas al meerdere keren ervaren. Externe partners denk wel mee wanneer er wat mis is gegaan
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback! We gaan hiermee aan de slag.