Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pigsinspace 09-08-2022

Ik koop hier graag. Duidelijke voorwaarden. Ook bij defecten of tegenvallende producten geen getrut geen moeilijke vragen. Levertijd klopt vaak precies. Al met al fijn winkelen online
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je positieve review, Pigsinspace!

Marco 09-08-2022

Ik vind Bol een prima bedrijf! Er wordt meestal snel geleverd (anders wordt het duidelijk aangegeven).
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We werken er hard aan om klanten goed geïnformeerd te houden! Bedankt voor je review, Marco. 😊

Gerard 09-08-2022

Prima bedrijf levering goed en op tijd aflevering goed nooit problemen service goed
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Gerard, we hopen dat je ons nog vele jaren een 10 geeft!

Andre 09-08-2022

Super winkel. Bijna alles te koop. Goede prijzen. Reviews helpen ook bij keuze. Selekt scheelt verzendkosten.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Andre, we zijn blij dat je op onze website goed gebruik kunt maken van de reviews. Onze klanten geven super advies!

Hillebrand 09-08-2022

Prima leverancier. die doet wat hij beloofd. Vlotte en correcte levering, niets mis mee. Maar bij duurdere aankoopplannen wel eerst even "om-je-heen-googelen". (kan veel geld schelen)
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat je ons weet te vinden, Hillebrand!

Galle Luc 09-08-2022

je kan er alles vinden tegen een goeie prijs.Bovendien wordt het allemaal snel en keurig geleverd. Ik heb ook nog nooit iets moeten terugsturen,alles klopte als een bus.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Galle Luc!

Frankieboy 09-08-2022

Uitgebreid aanbod en leveringen ook meestal op tijd. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Frankieboy, bedankt voor je review!

Nicole 09-08-2022

Betrouwbare site.
Duidelijk en levertijden kloppen ook.
Goede communicatie met leveranciers.
En door selekt optie heb je weinig verzendkosten

Hoi Nicole, top dat je zo blij bent met Select! 😊

willi 09-08-2022

alles altijd in orde. makkelijke website en betalingsmogelijkheden. Reeds lang klant.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We hopen dat je nog vele jaren zo tevreden bent, Willi!

Jannie 09-08-2022

Bol.com is een fantastisch bedrijf. De organisatie biedt kwaliteit op het gebied van snel versturen en wanneer het niet goed is, is het retourneren van de artikelen ook uitstekend. Zeer aan te bevelen bij het maken van een keuze.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

En we bedanken jou voor je keuze voor bol.com, Jannie!

Ronny 09-08-2022

Ik bestel al enkele jaren allerlei artikelen via BOL.com omdat er veel keuze is en een snelle levering. Altijd stipt op tijd en zonder problemen. Het is ook eenvoudig om te bestellen en te betalen.

We zijn blij met jou als klant, Ronny! 😊

cam 09-08-2022

ik koop graag bij bol.com als er wat beschadigd of niet kom pleet is dan word je zeer goed te woord gestaan en opgelost, ook als er een pakketje niet aan komt staat bol.com voor je klaar voor je op te lossen!!!!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan zeker voor je klaar, Cam!

paul venneman 09-08-2022

alles verloopt telkens perfect, heel goede service, heel goede communicatie en als er iets is wordt dit asap opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Paul, bedankt voor je complimenten en je hoge score! 😊

Berend 09-08-2022

We bestellen vaak bij Bol.com. Het assortiment is geweldig en mocht er wat fout gaan, dan zijn we altijd nog netjes geholpen door Bol.com. Het voelt vertrouwd, maar ze zijn niet altijd de goedkoopste

Bedankt dat je ons deze feedback geeft, Berend! 👍

Lotje 09-08-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site. Bestellingen zijn makkelijk te plaatsen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestellingen. Bestellingen zijn alle op de beloofde leverdatum ook daadwerkelijk geleverd. De persoonlijke communicatie is een fijne huisstijl van BOL. Een grote pluim voor BOL.com!

We zijn verguld met jouw pluim, Lotje! 💙

Brigitte 09-08-2022

All wat ik bij bis nu gekocht heb ben ik heel tevreden met geweest het is netjes bezorgd. Ik heb bis nu heel veel bij jou besteld ik heb goede ervaringen gemaakt.
Ook geen bestelling was beschadigd.
Ik blijv netjes bij jullie bestellen
Gr.brigitte
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je bestellingen en vertrouwen in ons, Brigitte!

Ann 09-08-2022

De meest gekke dingen vind ik bij Bol.com. Als ik het nergens anders meer vind, heeft Bol.com het zeker !
Ik word zeer goed geïnformeerd en mijn bestelling wordt steeds snel geleverd.
Ook een defect wordt goed geassisteerd en vlug opgelost.
Ik ben zeer tevreden !
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Ann!

Mieke 09-08-2022

Een gebruiksvriendelijke webshop, uitgebreid assortiment, goede omschrijving en een uitstekende klantenservice
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dat is precies waar we voor gaan, Mieke!

Laura 09-08-2022

Ik bestel regelmatig wat doordat het assortiment ruim is. Tevens heb ik Select waardoor de verzendkosten altijd gratis zijn en dit daardoor vaak behoorlijk scheelt t.o.v. andere webshops.
Levering is snel en kan ook naar een afhaalpunt. Erg handig dus.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, Laura!

Remy 09-08-2022

Bol.com kan veel artikelen snel leveren en geregeld zijn ze ook goedkoper dan bij andere bedrijven. Daarbij is het moment van levering via Select vaak makkelijk te kiezen en kan een artikel ook makkelijk worden geretourneerd. Als ik snel iets nodig heb, kijk ik dan ook snel bij Bol.com voor de mogelijkheden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We bieden je graag zoveel mogelijk opties in ons assortiment! Fijn dat je hier gebruik van wilt maken, Remy. 😀

Brusseltje 09-08-2022

Heldere omschrijving van producten, goede prijs kwaliteit, snelle levering.

Bedankt Brusseltje! 😀

Johan 09-08-2022

Regelmatig koop ik artikelen via bol.com. Vaak omdat het handig is om het dezelfde dag nog in huis te hebben. Handig omdat ik het nodig heb, en omdat ik vaak later thuis ben zodat een winkel bezoek niet echt meer gaat. In de avond kan ik dan mijn pakket bij AH afhalen. Ik bestel ook regelmatig producten omdat de prijs beter is dan in de winkel of bij andere internet aanbieders. Ik heb het nog maar één keer meegemaakt dat mijn pakket niet op de afgesproken tijd geleverd kon worden. Dit lag aan de shop die via bol.com producten verkoopt. Normaal zijn mijn bestellingen op tijd, goed verpakt en voordelig in huis.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor je complimenten en je aankopen bij onze webwinkel, Johan!

Poldervaart 09-08-2022

Snelle levering, prijs netjes, goede producten. En goede uitleg van het product .
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dank voor je review, Poldervaart!

Paddestoeltje 09-08-2022

Bolcom is een super winkel en ze laten je nooit in de steek want de service is super.

We staan voor je klaar, Paddestoeltje! 🍄💙

Lorenzo 09-08-2022

Altijd gezeur met DHL of DPD

Beste alleen met post NL met select

Voor de rest shop ik hier al jaren met plezier
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Lorenzo! Bedankt voor je review en je aankopen. Als je vragen hebt over je leveringen of de bezorging, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com. Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden. 😊