Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Appeltaart 13-12-2022

Ik ben heel erg tevreden over Bol.com.
Breed assortiment en snelle levering.
De service is goed,ook bij retouren.
Ik koop graag bij deze webwinkel!
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden met ons bent! 😃

Co 13-12-2022

Weten precies of ze het kunnen leveren en wanneer en als er niet goed gaat laten ze het ook weten
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Co!

Edwin 13-12-2022

Duidelijke site, alles goed te vinden en goed beschreven.
Levering zoals beloofd, heel goed.
Prijzen meestal beter als in de winkel.
Ik vind het een top bedrijf

Bedankt voor het compliment! 😃

Jaap Wolfert 13-12-2022

Alles wat je maar wil in één webshop. Makkelijker kan het niet.
Betalen als klant is zo geregeld zonder allerlei gedoe... Levering zoals belooft.
Natuurlijk ga je de producten wel eens vergelijken met ander webshops maar vind het daar zelden goedkoper.
aanbevolen door een zeer tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Jaap! :)

Hans Koerts 13-12-2022

Bol.com vind ik een betrouwbaar bedrijf. Echter Bol.com gebruikt soms andere leveranciers die niet altijd betrouwbaar zijn. Hiermee heb ik zelf negatieve ervaringen ofschoon Bol.com dit met mij als klant uitstekend heeft opgelost. Toch zou ik stoppen met vele van deze sub leveranciers. Soms is het verstandiger om eens tegen de klant te zeggen: "Wij verkopen dit product niet". Maar verder alle lof voor Bol.com , zijn producten en de wijze van levering.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Hans! 😃

Moontje 13-12-2022

Prima prijzen goede en snelle bezorging en als je bij problemen de klantenservice belt lossen ze het voor je op en krijg je zelfs een klein presentje dank aan xxxx!!

Bedankt! 😃

Ron 13-12-2022

Werkt snel en je word goed op de hoogte gehouden 1keer slecht product gehad en vervanging niet geleverd door andere leverancier maar snel opgelost door bol
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Mocht je problemen of vragen hebben, dan kan je rekenen op onze klantenservice, Ron! 😃

Jules 13-12-2022

Goede webwinkel zoals afgebeeld krijg je het ook geleverd. In de omschrijving van het product, staat een duidelijke omschrijving en begrijpelijk.

Bedankt voor het compliment, Jules! 😃

Leersum 13-12-2022

Ik bestel bijna alles bij Bol.com en tot volle tevredenheid. Ook vaak een snelle levering, heel erg fijn! Dus makkelijk en snel!
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Dank voor al je aankopen! :)

Jeannette 13-12-2022

Fijne website.vlotte levering.keurige afhandeling.bij klachten wordt je snel geholpen.ben zeer tevreden over bol.com
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

We zijn heel blij dat je zo tevreden bent, Jeannette!😃

kersthans 13-12-2022

geweldige winkel met grote sortering en bijna altijd binnen twee dagen geleverd.
wel erg jammer voor de lokale winkels

Enorm bedankt! 😃

Jeanine 13-12-2022

Goede site. Makkelijk bestellen en komt keurig op aan gegeven dag/tijd aan. Ook het retourneren gaat vlot.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Jeanine! :)

Lotte 13-12-2022

Bol.com is echt fijn. Je vind vaak wat je moet hebben en binnen 1a 2 dagen is t in huis. Top!

Heel fijn dat je kiest voor onze webwinkel, Lotte! 😃

Kim 13-12-2022

Via Bol.com vindt je vaak snel wat je zoekt. Snelle levering en goede retour dienst.

Bedankt, Kim! 😃

MEKKEL 13-12-2022

In alle opzichten bij ik uitermate content met BOL.COM, hetgeen betekent prijs/kwaliteit, snelle levering, producten voldoen volgens de presentatie den klantvriendelijke medewerkers die desgewenst alles gladstrijken indien nodig.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Tascha 13-12-2022

Zeer slechte service naderhand!!! Klantendienst 342 gebeld en zlke x krijg ge iemand anders aan de lijn. En moet je u verhaal 345 opnieuw vertellen. Een machine laten repareren en krijgen hem kapot terug. Ok kan gebeuren maar dat wij hun fout moeten oplossen blijft nog het schoonste!!!
Benieuwd hoe dit verhaal verder loopt maar mij zien ze er niet meer terug!! Altijd heel veel besteld maar dit stopt aangezien de service uitermate slecht is als er dan eens iets scheelt!!!

Beste Tascha,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

jan 13-12-2022

goede kwaliteit, snelle levering , goede keuzes, fijne website om te zoeken

Dank voor je review, Jan! 😃

Wieringa 13-12-2022

Alles te vinden
Zeer goede service als er iets fout is gegaan wat altijd kan gebeuren.
Levertijden zijn goed zoals aangegeven.
Wel goed op de prijs letten regelmatig op internet goedkoper bij een andere aanbieder
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Johan Carton 13-12-2022

Wij zijn reeds geruime tijd klant van Bol.com en we bestellen meer en meer producten bij hen. De prijzen zijn zeer interessant en het gamma is zeer uitgebreid. De levertijden worden over het algemeen perfect aangekondigd en slechts één keer hebben we het product niet ontvangen. De betalingsmogelijkheden zijn ook zeer klantvriendelijk en ik maak altijd gebruik van de mogelijkheid om achteraf te betalen. Ik heb nog geen enkele keer moeilijkheden ondervonden, maar wij maken daar geen misbruik van en betalen altijd het factuurbedrag van zodra het product bezorgd wordt.
Ik kan dan ook aan iedereen aanraden om Bol.com als betrouwbare leverancier te nemen.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel. Dat waarderen we enorm, Johan! 😃

Isis 13-12-2022

Duidelijke website met goede filter mogelijkheid, groot assortiment en snelle levering

Bedankt! 😃

Annelies 13-12-2022

Betrouwbaar, snelle levering en alles dus ook het betalen loopt via Bol ook van partners van Bol.

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Annelies! 😃

fam stoop 13-12-2022

9 van de 10 dingen kun je op deze site vinden, wordt netjes en snel verzonden en kan ook weer retour indien het niet naar wens is. Geen gedoe, terug in de doos en klaar. Een hele fijne site.
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij ons webwinkel! :)

Henknan 13-12-2022

Bestellingen alsmede retouren worden snel verwerkt.
Klantenservice is fantastisch , regelen meteen eventuele problemen .

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

Anneke 13-12-2022

Snelle levering, veel producten.
Goede producten.

Alleen bij problemen moeilijke communicatie.
2x gehad bij een product dat er een prijs stond en toen ik ging afrekenen deed hij het niet.
Opnieuw product in mandje gedaan en plotseling was de prijs verhoogd.
Geprobeerd te communiceren met bol dit gaat moeizaam, geld weg .
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Anneke! :)

Lisa 13-12-2022

Very satisfied with BOL.com, particularly their prices, and delivery times and on the rare occasions that I have needed to contact them, their customer support has been extremely helpful.

Thank you very much, Lisa! 😃