Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joël 05-09-2023

Klantennummer 3059376171

Duizenden euro's, honderden artikels heb ik besteld via bol.com, ze waren altijd dé webshop voor alles voor mij. Maar ze weten het in één klap te verpesten, ze leveren een defect moederbord aan welke niet meer teruggestuurd kan worden wegens de verstreken 30 dagen, omdat ik het voor de vakantie kocht en na de vakantie heb gebruikt. En nu kan ik het niet terugsturen voor reparatie, want zonder moederbord heb ik geen werkende computer, en zonder werkende computer kan ik mijn werk niet uitvoeren. Alle klantenservice medewerkers weten niet hoe goed ze de situatie begrijpen, maar iets kunnen betekenen kunnen ze niet. Ze kunnen heel goed meer dan een uur van je tijd verspillen zonder ook maar iets voor je te hebben gedaan. Ze leggen de verantwoordelijkheid bij de verkoper, maar de verkoper kan geen consequenties ontvangen omdat je geen review bij ze kunt achterlaten. Wat een waardeloze ervaring zodra je een defect product binnenkrijgt waar je voor hebt betaald.

En wat schieten jullie hier nu mee op? Een ontevreden niet terugkerende actieve klant omdat de situatie zo complex ligt en jullie daar geen procedures voor hebben....
webcare-15 05-09-2023

Beste Joël,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Kwinty 03-09-2023

Ik maak regelmatig gebruik ervan
Ben zeer tevreden en raad het ook aan om er gebruik van te maken.
webcare-15 05-09-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Kwinty! 😀

Gerbrand Hendrik Sjoerd Gibraltus 02-09-2023

Bol.com is zeker aan te raden. Top service, pakketten zijn er snel. Enige nadeel is dat ze gebruik maken van DHL, maar aan de andere kant, goede pakket diensten bestaan al tijden niet meer in Nederland.
webcare-15 04-09-2023

Bedankt dat je ons aanbeveelt! 🙂

Familie 02-09-2023

Mijn aanschaf was 24,00 voordeliger dan bij andere bedrijven en er wad een snelle levering
webcare-15 04-09-2023

Veel plezier met je bestelling! 😊

Yeliz 02-09-2023

Veel keuze en leuke acties. Wat ook leuk is, is dat particulieren de bestelling leuk inpakken. Mijn bestelling is erg leuk ingepakt super!

Bedankt! 🙂

Astrid 02-09-2023

Bol doet mijn inziens zaken met malafide bedrijven en ik heb ervaren dat je als klant die daar de dupe van wordt geen ondersteuning geeft. Ik ervaar dat Klantenservice een onbekend begrip binnen dit bedrijf is. Ik kies in het vervolg voor Amazon die zijn klantenservice wel op orde heeft! Klanten moeten heel goed nadenken om met bol of hun partners in zee te gaan.

Beste Astrid,

Patrick 02-09-2023

Gebruik Bol.com al jaren en ben zeer tevreden.gebruik daarbij ook de select service dus daarmee de extra luxe van gratis bezorgen en retour sturen. Ook kun je retour kansjes kopen waarbij je een nieuw product koopt die al eens uit de verpakking g is geweest. Dit scheelt enorm.
webcare-15 04-09-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Patrick! 😀

Opa 56 01-09-2023

Bij deze shop hebben ze bijna alles op voorraad en bij de bestellingen worden deze binnen 3 dagen geleverd zowel kleding als produkten
webcare-15 04-09-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! 😄

BOL. 01-09-2023

Bol is een heerlijke online winkel. Heb een account aangemaakt en met gezichtsherkenning kan ik makkelijk inloggen betalen werkelijk alles. Ook abonnement van DHL is een aanrader. Werkelijk een fijne winkel met ook vriendelijk personeel.
webcare-15 04-09-2023

je kan altijd op ons rekenen! 👍

ModelMarcel 01-09-2023

Service en afhandeling van orders gaat heel soepel bij bol.com Wel moet je goed prijsbewust zijn en prijzen vergelijken. Niet het eerste dat je voorgeschoteld krijgt pakken, maar even iets verder kijken en vergelijken. Je kunt immers elke euro maar één keer uitgeven. Het is ook prettig dat je zonder bijkomende kosten achteraf kunt betalen, als je net ff je geld nog niet binnen hebt en een kado voor iemand zoekt.

Bedankt! 😁

Steven86210 01-09-2023

Normaal gezien heb ik nooit problemen bij bol.com en ik raad de winkel zeker aan. Maar van mijn laatste bestelling was er een probleem met PostNL en heb ik geen antwoord ontvangen op mijn vraag (zowel van bol.com als PostNL niets van input ontvangen)

Beste Steven,

J.Opdenkamp 01-09-2023

Bij Bol.com
verschillende apparaten gekocht vanwege de snelle service en leveringen.
Gisteren combimagnetron Inventum gekocht dezelfde dag geleverd
webcare-15 04-09-2023

Veel plezier met je nieuwe combimagnetron! 🙂

Robelien 01-09-2023

Bestellen bij Bol gaat meestal heel makkelijk maar de laatste tijd gaat het wat moeilijker als je van een reeks van 17 boeken nr 4, 5 en 6 niet bij Bol kan bestellen vind ik dat lastig. Dan kan het wel via kobo maar dan gelden mijn premium punten weer niet. En ik heb ook al 5x wat geprobeerd te bestellen en dan aan het eind geeft hij aan dat me mandje leeg is. Bij Bol zeggen ze dan dat het niet op voorraad is maar onder het artikel staat binnen 2 dagen in huis dus dat is vreemd

Beste Robelien,

Gerard 01-09-2023

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, variabel aanbod (je kunt niet bedenken wat ze bij Bol.com al niet hebben.

Makkelijk eenvoudig te bestellen en snelle (een daagse) levering

Makkelijk eventueel retour verzending.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Gerard! 😊

Frans 01-09-2023

Bijna altijd wordt alles volgens afspraak en op tijd geleverd. Bovendien wordt het aantal artikelen op voorraad steeds groter.
webcare-15 04-09-2023

We vinden het fijn dat je zo te spreken bent over ons, Frans! 😁

Van de kooy 01-09-2023

Vlotte levering,
Nog nooit problemen gehad.
Hebben bijna alles.
Geweldig gewoon

Bedankt! 🥳

Iggy 01-09-2023

Prima webshop die waar voor je geld krijgt. De aanschaf en retourafhandeling laat niets te wensen over!

Bedankt dat je bij ons winkelt, Iggy! 😄

Wil 01-09-2023

Winkelen online bij Bol.com is prettig...je krijgt wat heb besteld op tijd en je kunt achteraf betalen zodat je het product eerst bekijkt als dat is bezorgd.
Krijg ook netjes door als je betaalt hebt.

Fijn dat je zo tevreden bent, Wil! 👍

DeGroot 01-09-2023

Ik vind Bol.com een betrouwbare shop en daarom koop ik al ik denk zeker twee decennia mijn spullen hier. Of het nu gaat om bijvoorbeeld een computer, boeken, speelgoed en artikelen voor in huis, noem maar op wat er te bedenken valt, ik ga en bestel hier zonder zorgen mijn benodigdheden. Verder kan ik zo nodig 24 uur per dag en 7 dagen in de week de klantenservice bereiken en ik word daar adequaat geholpen.
webcare-15 04-09-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😀

D 31-08-2023

Overzichtelijke webshop waarbij je wekelijks verschillende aanbiedingen en kortingen tegen komt. Heel gevarieerd en je kunt er alles vinden wat je nodig hebt. In de app kun je makkelijk vinden wat je zoekt en het is leuk om door de producten te scrollen, vooral omdat je geregeld verschillende kortingsacties tegen komt over alle soorten producten. De levering is altijd snel en de bevestigingsmail van de bestelling ontvang je altijd direct.
webcare-15 04-09-2023

Bedankt voor je mooie woorden! 🙂

Koen Bavelaar 31-08-2023

Een flesje dure parfum van tegen de 100 euro was door de bezorger niet goed afgeleverd en vervolgens gestolen. Bol.com heeft het geld van het vermiste product direct teruggestort.
webcare-15 04-09-2023

We vinden het fijn dat we de kwestie alsnog naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Koen! 😊

Marijke 31-08-2023

Een hele fijne en handige online winkel die heel veel heeft. Ze geven een goede service . Bestel graag bij bol.com

Bedankt, Marijke! 😁

Mevr. A.Woudstra 31-08-2023

Wat je ook zoekt ze hebben het bijna altijd!
En ook op erg snel in huis.
webcare-15 04-09-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

dina 31-08-2023

Vind het heel makkelijk om iets te vinden die ik nodig heb en vooral als het dringend is, want dan weet je dat je het op tijd krijgt.
Dus goede service en prijs kwaliteit is zeker ok
Moet niet verschillende winkels aflopen als ik zeker ben dat ik het bij bol.com kan krijgen
webcare-15 04-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

Linda 30-08-2023

Betrouwbare website, grote keus in artikelen. Door select klant te worden voor een klein bedrag per jaar altijd gratis levering.
Nog nooit problemen gehad met een levering, en al heel wat besteld.
Snelle levering is ook fijn, vooral bij een verhuizing/verbouwing en andere redenen waarom een reguliere winkel te veel tijd kost of gesloten is als je tijd heb om je te oriënteren.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Linda! 😀