Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hendrik Jan 08-03-2022

Ik maak al jaren gebruik van de mogelijkheid om bij Bol.Com producten te bestellen. Daarbij maak ik graag gebruik van het grote aanbod en variatie in de producten. Ondanks enkele onvolkomenheden door de besteller (DHL en PostNL) blijf ik bij Bol.Com bestellen, omdat zij deze problemen op een juiste - en klantvriendelijke wijze wist op te lossen.

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Hendrik Jan! 😃

RSCA10 08-03-2022

Zeer gemakkelijke web shop,en men vind er praktisch alles, wanneer de vervoerder niet op het vermelde tijdstip kan leveren dan word je door bol.com op de hoogte gebracht via mail,ik bestel regelmatig en heb dit nog niet dikwijls meegemaakt,ik zou zeggen doe zo verder,en niet te vergeten post Nl. mag ook eens een schouderklopje krijgen.

Gaan we doen! 💪

Guy,Mechelen BE 08-03-2022

Gemakkelijke en overzichtelijke website, vlotte bestelling en betaling procedure, goede opvolging van bestelling en levering.
Negatief is de beloofde leveringsdatum en effectieve levering. De termijnen mogen langer zijn maar moeten gehouden worden. Persoonlijk organiseren we er ons zelf naar om thuis te zijn. Er is veel frustratie als dat niet zo is.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback!

Saskia 08-03-2022

Zeer betrouwbaar.
Al vaak dingen aangeschaft via bol en nog geen enkele negatieve ervaring!
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen negatieve ervaringen zult krijgen, Saskia!

Andre 08-03-2022

Bestellen bij Bol.com is eenvoudig en vertrouwd.
Snelle levering ook door de leveranciers waar Bol.com mee samen werkt.
Goede bewaking vanuit Bol.com over de voortgang.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Andre!

Inge 08-03-2022

Groot assortiment en snelle service. Daarnaast wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling via de mail!
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je review, Inge! :)

Willem Sebel 08-03-2022

Ik vind bol.com gewoon een goed communicerend bedrijf, bij klachten, retouren en dergelijke is alles snel geregeld en wordt er duidelijk gecommuniceerd.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Willem! :)

Roos 08-03-2022

Groot assortiment
Goede service
Makkelijk producten zoeken
Makkelijk retourneren
Overzichtelijk
Snelle levering
Select optie zou ik zeker aanraden voor een klein bedrag per jaar ik geloof 9,99 extra voordelen en altijd gratis levering zelfs op avond en zondag.
Fijn om hier te shoppen!!!
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Doet ons goed om dit te lezen, Roos!

sanuleken 08-03-2022

bol. com is een winkel , als je het ergens niet vind ga naar bol.com. daar heb je negenen negentig kans om het te vinden. goede kwalietijd, zeer goed verpakt, en het belang ge rijkste , is leverings tijd ,95 procent word de levering op tijd geleverd . dus een priema winkel, om niet te vergeten .

Bedankt! 😃

Frank Wijgers 08-03-2022

Als je bij Bol.com wat bestelt, is het bestelproces prettig, gemakkelijk en snel. Zéker als je er een account hebt. Door de samenwerking met andere bedrijven, vind je bijna áltijd wel wat je zoekt. De prijzen zijn marktconform.

Door de mogelijkheid van een select bezorg abonnement heb je lage bezorgkosten én meer mogelijkheden in bezorgmomenten.
Je keuze van bezorgmomenten is lekker uitgebreid, zéker als je een select abonnement hebt.

Retourneren is nooit een probleem; daarnaast gemakkelijk en je krijgt binnen een paar dagen je geld teruggestort.
Wíj kopen er graag en regelmatig.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Heel fijn dat je zo blij met ons bent, Frank! 😃

Pier 08-03-2022

Veel keus en voldoende product informatie
erg handig dat je vaak voor een pakketpunt kunt kiezen als leveradres
retouren worden op een transparante manier afgehandeld
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Pier!

_wt 08-03-2022

Wijde keus aan items, Select is heel erg fijn qua levering, klantenservice is uitmuntend. Retourproces is simpel en duidelijk, wat ik ook belangrijk vind. Het enige mindere is dat de prijzen hier toch soms wel hoger liggen dan bij andere webwinkels dus dat het altijd handig is ook even bij andere winkels te kijken of wat je zoekt daar niet goedkoper te vinden is.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback! :)

BOLLEN belgien 08-03-2022

zeer gemakKelijk in gebruik snele leveringen retour nooit een probleem gehad kort 100%
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel!

Manu 08-03-2022

Bol.com heeft een gemakkelijke website.
Prijzen behoren meestal bij de laagste.
In België levert vooral PostNL de pakjes met respect af en zonder beschadigingen.
Via de Select enorm vlugge leveringen, zelfs op zaterdag.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Manu!

Miriam Olierook 08-03-2022

Geweldig wat ik ook zoek op Internet Bol.com heeft het. Ook als het niet bevalt of er is iets beschadigd is de retour procedure is goed en snel afgehandeld.

Je kan altijd op ons rekenen, Miriam! 😃

Gert 08-03-2022

Toch steeds weer terug naar Bol.com.Ook met Select goed geregeld.Snelle levering en bij evt. retouren geen problemen.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Fijn dat je geen problemen ervaart, Gert! We doen er alles aan om dit zo te houden.

Jacques 08-03-2022

Wij bestellen regelmatig iets bij Bol.com over het algemeen gaat dat goed maar nu binnen 2 weken 3 x iets besteld en 2x gaat het fout.
1x iets besteld en wij krijgen bericht dat het via DHL geleverd gaat worden horen niets meer en na een paar dagen chatten en dan blijkt het ineens niet meer leverbaar terwijl het de volgende dag zou komen.
De 2e bestelling gaat wel goed en de 3e moet ook de volgende dag komen , wij blijven er speciaal voor thuis zien de auto van post.nl voor de deur staan wachten tot hij aan belt wij wonen in een appartement horen niets hij rijd weer weg en vervolgens krijgen wij een mail wij hebben u gemist.
Nee vriend jij hebt niet aan gebeld nu moeten wij er zelf maar achteraan .
Wij hebben Bol.com gebeld en krijgen te horen wat vervelend wij kunnen er niets aan doen alleen een klacht bij Post.nl neer leggen
ik denk niet dat zij daar nu van wakker liggen Bol moet gewoon zeggen wij sturen het opnieuw toe het zeggen van vervelend heb ik niks aan.
Dit wil niet zeggen dat Bol.com een slecht bedrijf is maar dit zal beter moeten want dit gaat klanten kosten.

Beste Jacques,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Colette 08-03-2022

Door corona veel meer online beginnen kopen en bij Bol.com vind je bijna alles! Telkens snelle levering soms ook dezelfde dag! Ook iets retourneren is geen probleem. Dus wij zijn content.

Fijn dat je zo tevreden bent, Colette! 😃

Jos 08-03-2022

Fijn dat je bij bol .com zoveel kunt krijgen van alle winkels en altijd snel geleverd en goed verpakt altijd
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jos!

Mariek 08-03-2022

Altijd snelle levering, bijna nooit een verpakking beschadigd, ben zeer tevreden over bol.com
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Mariek! 😃

Monika 08-03-2022

Al jarenlang trouwe klant van bol.com.

Snelle leveringen, heldere site, veel aanbod en leuke acties.
Benadering is persoonlijk en dat voelt goed.
Heel soms gaat er wel eens wat mis met een levering. Maar dat is dan heel snel opgelost
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar als je ons nodig hebt, Monika! :)

Rob 08-03-2022

Goed prijzen, betrouwbare levertijd. Geen geouwehoer met producten die retour gestuurd worden.
Mijn go-to webshop als het leverbaar is,
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webshop, Rob!

Fien 08-03-2022

Goede service, snelle levering en enorm assortiment. Bestel graag bij Bol. Chatten kan ook altijd en is een goeie service.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Fien! 😃

Martin Baarn 08-03-2022

Het complete aanbod van artikelen samen met het "Select" abonnement voor gratis levering ongeacht het bedrag maakt het shoppen zeer eenvoudig.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze Select service! :)

Gemak dient de mens. 08-03-2022

Gemak dient de mens!! Vooral met select abonnement.
Snelle levering, nog nooit problemen mee gehad, dat kan ik helaas niet zeggen van andere webwinkels.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

We doen onze uiterste beste om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren! :)