Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gezbel 10-01-2023

Fijne webshop met veel diverse artikelen. Ik shop al jaren bij Bol.com en ik heb alleen maar goede ervaringen met het bestellen en de leveringen van de bestelde producten. Producten die direct leverbaar zijn de volgende dag al binnen en producten die meer tijd nodig hebben komen ook altijd netjes op de beloofde tijd binnen. Ook heb ik nog nooit klachten over de bestelde producten gehad.
Mijn laatste bestelde product, een precisie weegschaal, die ik nodig had voor de kerst en kort daarvoor had besteld kwam netjes binnen 1 dag binnen.En dat in de drukke decembertijd!
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Bedankt dat je al zolang klant bij ons bent, Gezbel! Dat waarderen we😃

Albert 10-01-2023

Prima winkel, alleen gaat bezorgen niet altijd volgens afgesproken plan. Avond bezorging extra betalen, maar wordt toch bezorgd de dag erna bij een afhaal punt. Of het komt gewoon een dag later later en zit je voor niets te wachten.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Albert! :)

Henk 10-01-2023

Fijne shop om te bestellen, hebben zeer groot assortiment en bestellingen komen altijd op het tijdstip zoals aangeven in de mail.

Bedankt voor je review!😃

marian 10-01-2023

een zeer tevreden klant snelle verzending ruime keus en bij klachten netjes geholpen
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice bij vragen of problemen, Marian! :)

Chris 10-01-2023

Fijne online shop waarbij je de zekerheid hebt dat je ook je bestelling daadwerkelijk binnen krijgt.
Vaak besteld op BOL en nog nooit verkeerd gegaan.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Chris! :)

Richard 10-01-2023

Zeker tevreden over Bol.com. Makkelijk bestellen en goede service! Minpuntje afwikkeling van retouren en dan m.n. De termijn van terugbetaling duurt erg lang!

Bedankt voor je review en je feedback, Richard! 😃

Greta 10-01-2023

Goede service en bij een probleem wordt er onmiddellijk een oplossing gezocht. Ben sinds jaren een heel tevreden klant .
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nog langer klant bij ons blijft, Greta! 😁

Bas 10-01-2023

Snelle levering en groot assortiment. Select heb je in no-time terugverdiend.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Bas! :)

??? 10-01-2023

De volgende dag al in huis. Dus snelle levering, goed verzorgt, retour geen probleem

Bedankt voor je aankopen! 😃

John 10-01-2023

In bijna alle gevallen: bestellen en direct de volgende dag in huis. Achteraf betalen is geen probleem. Retourneren eenvoudig en met goede instructies.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, John! :)

jan verhulst 10-01-2023

snelle correcte service,goede kwaliteit en goede prijzen retourzendingen worden ook correct behandeld

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jan! 😀

Tineke 10-01-2023

Hele goede shop, super service vriendelijke mensen, altijd goed geholpen, niets is te veel om iets uit te zoeken kortom zeer tevreden.

Dank dat je kiest voor onze webwinkel, Tineke! 😊

Cornat 10-01-2023

Tot op heden altijd correct service. Groot assortiment en snelle levering. Top webshop.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent met onze service, Cornat! 😃

Brastar 10-01-2023

Ben heel blij met Bol.com. Groot assortiment en snelle leveringen.
Kan alles vanuit huis regelen.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Wij zijn blij met jou! 😁

Marja 10-01-2023

Super bedrijf. Alles wordt goed voor je bij gehouden. Snelle levering en als er iets retour moet ook snel je geld terug. Ook raad ik veel mensen aan om bij Bol te kopen. Blijf zo doorgaan BOL.

Gaan we doen, Marja! 💪

Jan Willem Van Den Hout 10-01-2023

BOL, best online shopping BOS. Prettige chat functie, snelle reactie, vriendelijke medewerkers, makkelijke navigatie in de app.
Top dus!

Bedankt voor je review! 😃

Stéphanie 10-01-2023

Zeer tevreden over bol.com. Accuraat wat betreft aangegeven levertijden, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling maar ook van wijzigingen m.b.t. favoriete items (mits je deze zo hebt aangevinkt uiteraard). Ook retourneren gebeurt altijd zonder problemen. Ruim assortiment en goede service.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Stéphanie! 😁

Rene 08-01-2023

wat je bestelt , krijg je , op het juiste tijdstip .
soms zijn de leverings tijdstippen wel er ruim
wil je iets retourneren of repareren , gaat ook erg makkelijk .

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Rene! 😃

Linda 08-01-2023

Zeer tevreden over Bol.com. Je wordt keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Meestal is het artikel de volgende werkdag binnen.
Officiele reactie van Bol.com 09-01-2023

We vinden het fijn dat je zo tevreden met ons bent, Linda! 😁

Elisa m. 07-01-2023

Prima shop. Er was nu wel een cashback actie waar bij mijn product stond dat je 100 euro cashback kon krijgen. In het voorwaarden document stond ook mijn apparaattype. Echter op de Kenwood site bleek dat slechts bepaalde typen 100 euro cashback hadden. Die van mij bleek maar 50 te hebben. Vond ik wel misleidend.

Beste Elisa,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Bob.. 07-01-2023

Hele fijne website, met het principe: “what you is what you get”
Vooral als je iets snel nodig hebt is Bol.com ideaal, zeker icm Select.
Maar ook als je iets minder snel nodig hebt, heb je ruime keuze in levertijd en prijs. Aan jou de keuze!
Verder is de klantenservice erg goed, als er een keer iets mis gaat, wordt het netjes opgelost. En ook dat is fijn, en geeft zekerheid.

Al met al; Aanrader!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Bob! 😃

Jan Schuur 06-01-2023

Bestellen bij bol.com is heel gemakkelijk, er is een overzichtelijke site en er is een enorme keuze in artikelen.
De prijs is meestal ook laag, dus daar kan je veel voordeel halen.
De levering is altijd heel snel.
Al met al echt top die service van bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 09-01-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Jan! :)

Caroline van Dijk 06-01-2023

Betrouwbaar en waar mogelijk snel geleverd!
Echt tevreden.
Ik bestel steeds vaker via Bol.com dan heb je tenminste zekerheid 👍💪
Officiele reactie van Bol.com 06-01-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Caroline! 😃

Marja 05-01-2023

Tot nu toe ben ik heel tevreden over Bol, ik probeer eerst lokaal te kopen, als dat niet lukt kies ik Bol.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden met ons bent, Marja! :)

Suzepoes 04-01-2023

Waar ik voorheen vrij tevreden met Bol.com was, is dat nu een stuk minder geworden door een paar aanvaringen die ik gehad heb met hun klantenservice. Ik heb, van de 10 klantenservice medewerkers die ik gesproken heb, via de telefoon of chat, 2 keer een medewerker gehad die niet kortaf, meewerkend, oplossingsgericht, onvriendelijk of gewoon ongeïnteresseerd was, en dat vind ik een behoorlijk slechte zaak. Bol.com heeft heel wat goede wil te tonen , wil ik nog overwegen weer met plezier inkopen bij hun te doen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2023

Goedendag Suzepoes,