Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Astrid van Buijtenen 22-02-2022

Bol.com is de winkel waar je tegenwoordig, mede door andere verkopers erbij, bijna alles kunt vinden. Fijn is ook dat ze , als je select verkoper bent, voor jou, ook net een klein beetje harder rennen. Door meer aanbiedt service te geven en dat is erg prettig.
Dus zal ik zeker van deze diensten gebruik maken.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Astrid! 😃

Issa 22-02-2022

Bol.com is mijn favoriete internetwinkel, overzichtelijk en als er iets niet goed gaat komen hun met een passende oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Issa!

Chris Snelders 22-02-2022

Overzichtelijke website met duidelijke informatie. Diverse leveringen worden altiid keurig op tijd bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen in ons en je aankopen, Chris! 😃

Renate 22-02-2022

Altijd variatie van producten, goede levering en service.
Geen gezeur maar actie door bol.com als iets niet goed is.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Mocht je ons nodig hebben, dan staat onze klantenservice 24/7 voor je klaar om je te helpen, Renate! 😃

Reina 22-02-2022

Letterlijk alles is verkrijgbaar bij bol.com en de klantenservice is uitstekend! Vragen worden snel beantwoord en met een dosis humor!
Bol.com is een mega groot bedrijf maar iedere klant is waardevol en wordt persoonlijk te woord gestaan. Dikke chapeau voor bol.com!

Ontzettend bedankt! 😃

Marc 22-02-2022

Prima webshop met een groot assortiment. Slechts sporadisch conflicten gehad met externe verkopers op de site, maar het werd altijd netjes opgelost.
Vriendelijke customer service en snelle levertijden.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Marc! :)

Gonnie 22-02-2022

Bol is een geweldige webshop, ze leveren zoals ze aangeven en zijn heel snel.
Vorige week een printer gekocht, dezelfde avond al in huis. Zeker de afgelopen tijd van lockdown was het reuze gemakkelijk, aangezien wij op leeftijd zijn, en ook nu niet altijd naar een winkel kunnen, is dit super! En ook nog een hele aardige bezorger van de pakjesboot, dat mag ook wel eens gezegd worden!

Bedankt voor de complimenten, Gonnie! Dat waarderen we😃

Mieneke 22-02-2022

Je kunt heel veel producten vinden op bol.com. Het bestellen is makkelijk en producten worden snel geleverd. Problemen worden snel en goed opgelost. Je moet wel even checken wat de bestel- en verzendkosten zijn bij de bedrijfjes zelf, want bestellen via bol.com is vaak duurder.

Bedankt voor je review! 😃

Johan 22-02-2022

Bij het kopen van artikelen is een betrouwbare winkel met goede service zeer belangrijk. Bol.com is voor mij de winkel die betrouwbaar is en daarnaast ook nog een prima prijs-kwaliteitsverhouding van de producten aanbieden.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Johan!

Marten 22-02-2022

Geven altijd duidelijk de levertijd aan. Maken dit ook eigenlijk altijd waar. Veel producten zijn tot het eind van de dag te bestellen en de volgende dag in huis.

Meeste producten zijn voor een goede prijs te koop met vaak nog hier en daar aanbiedingen.

Al jaren klant bij Bol.com en nooit problemen ervaren. De enkele keer dat het niet soepel verloopt is er altijd een goede oplossing vanuit bol.com gekomen.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Marten! 💪

Ilse 22-02-2022

Op bol is het altijd makkelijk de producten die je zoekt te vinden. Als select klant vind ik het ook heel handig dat je dag zelf in de avond of ook op zondag kan laren leveren.
Enige jammere is dat er steeds meer artikelen zijn die door externe winkels worden verkocht. Wanneer het door de externen wordt verkocht kan je het vaak goedkoper vinden en dat is jammer want de service van Bol is wel OK.
De externe leveringen zijn ook vaak later of komen gewoon niet aan.
Hier in de regio worden ze dan vaak in een afhaalpunt afgegeven en dat terwijl we thuis zijn en een grote pakjesbrievenbus hebben. Chauffeurs doen dan gewoon geen moeite om tot hier te komen (niet het geval bij B-post, mag ook gezegd worden)
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Ilse!

Freddyvelo 22-02-2022

Tot nog toe geen enkele miskoop gedaan op Bol.com.
Prijs kwaliteit zeer tevreden.
Natuurlijk uitkijken want ze zijn niet altijd de goedkoopste.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je review! :)

Roberto 22-02-2022

Ik koop al jaren bij BOL.COM en heb er altijd goede ervaringen mee gehad. Het is alleen jammer dat er steeds meer bedrijfjes verkopen via BOL.com en als er iets is moet je via die bedrijfjes maar zien of je contact krijg en/of je uberhaupt nog antwoord krijg.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar als je ons nodig hebt, Roberto! 😃

Shopper 22-02-2022

Grote variatie aan producten. Tijdig bezorgd en zorgt voor oplossing bij defecte producten , ook bij de partners.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen in ons en je bestellingen! 😃

Durk74 22-02-2022

De dosis gebruiksvriendelijkheid is heel erg hoog. Je kunt heel makkelijk op de site en op de app navigeren. Het werkt gewoon allemaal erg prettig. Favorieten selecteren, verlanglijstjes maken, de betalingen, alles is zeer goed gericht. Er is een groot aanbod van producten in heel veel categorieën dus je kunt hier nagenoeg alles vinden wat je nodig hebt. De prijzen in de meeste gevallen ook goed scherp dus dan gaat niks je weerhouden om hier je spullen te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Enorm bedankt voor je review! :)

Cobier 22-02-2022

Heel veel keus , snel geleverd .duurt het wat langer dan is het goed te volgen .
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je review! :)

Sigrid 22-02-2022

Heel tevreden over uitstekende service, het grote aanbod, inlichtingen én oplossingen bij eventuele problemen
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Sigrid!😃

Alex 22-02-2022

Bol.com is zeer betrouwbaar en betaalbaar. Veel.keuze. bestellen is eenvoudig, bieden verschillende mogelijkheden om te betalen. Bestellingen worden veelvuldig snel en op afgesproken tijd en locaties afgeleverd. Absoluut een aanrader. Ik ben al jaren klant en nooit teleurgesteld l.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld zal worden, Alex! 💪

John 22-02-2022

Site is vriendelijk waardoor gewenste producten makkelijk te vinden zijn.
De levering van bestelde producten is adequaat en goed verzorgd.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, John!

Goysens Alfons 22-02-2022

Op deze winkel vind je byna alles en snel geleverd en ben zeer tevreden over BOL.COM

Bedankt! 😃

Anita 22-02-2022

Perfecte service en bezorging.
Ik bestelde in de ochtend een teken tablet en in de avond werd hij al bezorgd.

Veel plezier met je bestelling, Anita! 😃

Frans 22-02-2022

Ik bestel best veel bij BOL, zeker in de afgelopen coronatijd. Meestal gaat het erg goed. Het is erg prettig dat de mogelijkheid tot achteraf betalen aanwezig is. De geleverde producten zijn over het algemeen prima in orde, hoewel ik een week of twee geleden een bakplaat bestelde die overduidelijk al eens gebruikt was. Slecht verpakt en vol met krassen. Maar zoals gezegd, dat is een uitzondering. Levertijd is normaal gesproken snel en accuraat.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Spijtig dat de bakplaat in zo'n staat is geleverd. Excuses hiervoor! Fijn dat je in ieder geval tevreden bent, Frans! :)

Sheba 22-02-2022

Makkelijk om van uit mijn stoel spulletjes te bestellen.
En het ook stipt op tijd in huis te krijgen.
Ook betalen achteraf is ook fijn eerst zien wat je krijg en dan gelijk betalen.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Bedankt voor je review, Sheba!

Kees 22-02-2022

Kan bijna alles wat ik zoek vinden voor een concurrerende prijs, snel geleverd, en geen bezorgkosten is ook mooi meegenomen.
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Kees! :)

Dennis 22-02-2022

Alles wat je zoekt hebben ze en bijna altijd de volgende dag geleverd TOP bedrijf
Officiele reactie van Bol.com 22-02-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 💪