Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark Snijders 04-01-2022

De weg naar Bol.com is gemakkelijk, je vind naast het eigen assortiment, een scala aan producten van overige aanbieders. Niet veel zoeken, maar gemakkelijk vinden wat je nodig hebt. Ze zouden een 10 gekregen hebben wanneer ze hun verkopers ook meteen de facturen in het systeem laten zetten. Dat zou het allemaal wat overzichtelijker maken.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Mark!

Luc 04-01-2022

We hebben voor deze webwinkel gekozen omdat het betrouwbaar is, snelle levering, duidelijke track and trace, juiste opvolging en respeteren van de leveringsdatum die aangegeven was op de website.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Luc!

Claude 04-01-2022

Veel keuze en snelle levering en dat vind ik het belangrijkste.
Kwestie garantie dat heb ik nog niet nodig gehad.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Claude! 😃

Albert 04-01-2022

Prima service, snelle leveringen geen extra kosten en retourneren is een fluitje van een cent.

Bedankt! :)

Esther 04-01-2022

Ik maak al jaren veel gebruik van bol.com, zowel zakelijk als privé. Je kan er bijna alles vinden en nu met select ook een vergeten boodschap snel bestellen zonder extra kosten. En gaat er per ongeluk iets mis, dan is de klantenservice goed bereikbaar, mee-denkend én vriendelijk!!
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Esther!

Kees Schoonenbeek 04-01-2022

Erg volledige winkel, goede producten, wat je ook zoekt, je kunt altijd slagen. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding. 'Select' is een goede en voordelige regeling.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor de complimenten, Kees! :)

Ellen 04-01-2022

Veel kan je er vinden, van boek tot spel van muziek tot kaars en alles daar tussen.
In deze coronatijd heel veel gebruik van gemaakt met name voor 5 december en kerst. Echte service! Altijd snel in huis en retourneren zonder moeilijk doen.
Nu met select nog meer voordelen. Geen verzendkosten en gratis avondlevering.
Soms wel even opletten, producten zijn soms duurder via bol.com dan op de sites van de leverancier zelf.
Leuk al die gezellige berichtjes van ze :)
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Ellen! 😃

Tanja 04-01-2022

Ik bestel al heel wat jaren bij Bol.com.
Als er iets was werd het altijd netjes opgelost.
Zoals een omruiling, beschadiging, incompleet product of verkeerd geleverd artikel.
Altijd geleverd in de tijd dat het aangegeven is ook bij de "partners" van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm :)

Hennie 04-01-2022

Super service. Snelle levering. Mega veel keuze aan producten. Ik was op zoek naar een boek op een bepaalde site, die konden niet meer leveren. Maar bol.com dus wel. Nooit geen problemen met deze leverancier.

Heel veel leesplezier, Hennie! 📚

Mijntje Koster-Koelewijn 04-01-2022

Grote sortering en diversiteit aan artikelen! Voor iedere beurs!
Goede producten! Vlotte levering.
Super webshop! Aanrader.

Bedankt! :)

Hans ter Voert. Chapeau 04-01-2022

Ik had een probleem met het bezorgen van een product op een oud adres. Deels mijn schuld, deels van de levancier, een lampelhandel. Zij zeiden, jammer maar helaas.

Echter bol.com. stuurdeij een mail, dat zij het recht zouden zetten, zodat mijn product niet zou zweven in de ruimte, maar bij mij zou belanden. Ook gebeurt. Chapeau bol.com.
Ik ben heel tevreden over bol.com. menselijk en klantvriendelijk.

Bedankt Hans
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat de kwestie naar tevredenheid is opgelost, Hans! Je kan altijd rekenen op onze klantenservice :)

Bertie 04-01-2022

Ik maak al jaren gebruik van bol.com, tot volle tevredenheid. En sinds maart 2020, toen de 1e lockdown inging was bol.com een uitkomst. mijn meeste aankopen waren boeken, papier of ebooks, maar ook voor andere benodigdheden is bol.com een uitkomst.
Het is prettig dat bol.com me op de hoogte houdt als er een langeren levertijd is dan gepland, en bij de zeldzame keren dat ik een artikel retourneerde, ging dat vlekkeloos. Ik blijf bol.com zeker trouw.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onwijs bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Bertie! :)

Gerda 04-01-2022

Geweldige winkel je kan er van alles vinden goede kwaliteit snelle levering bij de klantenservice word je vriendelijk te woord gestaan goede producten helemaal mijn winkel al jaren ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent, Gerda! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! 😃

Top winkel 04-01-2022

Een heel groot assortiment. Hele goede bezorgservice. Als er iets mis gaat dan hebben ze een goede klantenservice. Top!

Bedankt! 😃

Myrrh61 04-01-2022

Ik kan op Bol.com bijna alle artikelen vinden en bestellen die ik maar wil.

99,99 % werd (door Bol.com en hun externe verkopers) binnen de beloofde tijd geleverd
en ik heb nog nooit een (door verpakking of verzending) beschadigd artikel ontvangen.

Bij de zeldzame keer (0,01 %) dat ik een artikel wekenlang maar niet ontving, was 1 x contact met de externe verkoper genoeg om
óf mijn geld terug te ontvangen
óf het artikel alsnog te ontvangen.

De klantenservice van Bol.com is zowel telefonisch als per email goed bereikbaar en reageert niet alleen snel maar ook tot 100 % tevredenheid
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Ontzettend bedankt voor je review! 😃

Tamara 04-01-2022

Bijna alles te vinden, leuke acties, snelle levering, goede service en vriendelijke behulpzame medewerkers aan de telefoon.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Tamara!

Alma 04-01-2022

Erg tevreden, snelle levering, fijne en makkelijke ap! EN mega vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Alma! 😃

Sami 04-01-2022

Top webshop met een brede assortiment en hele goede acties en offerte. De enige min punt is dat als iets niet meer leverbaar is dan is het onduidelijk wanneer zal het weer beschikbaar zijn. Dit is de enige reden voor mij om niet 10 geven!
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor je review en je feedback, Sami!

E.Slagter 04-01-2022

Wij zijn goed tevreden over Bol.com.
Snelle en nette leveringen.
Bol is alleen iets duurder dan anderen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Super fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Marieke 04-01-2022

De klantenservice van bol is niet zo service gericht en zeker niet klantvriendelijk. In het verleden veel besteld en nooit problemen gehad, maar nu een artikel dat in de garantie kapot ging, nu dan heb je een probleem. Na een reparatie van 4 weken is het defect niet verholpen en is het artikel dusdanig beschadigd dat het onbruikbaar is geworden. Eindeloos contact met de klantenservice lang verhaal kort elke keer een ander verhaal en een loze belofte. Niet 1 belofte wordt nagekomen. En een oplossing is er nog steeds niet na meer dan een maand tobben.
Officiele reactie van Bol.com 04-01-2022

Beste Marieke,

Dank voor je review. Vanmiddag heb je telefonisch contact gehad met mijn collega en zijn jullie tot een gewenste oplossing gekomen.

Chantal van bol.com

Louis 04-01-2022

Altijd artikelen op voorraad en worden netjes en keurig op tijd bezorgd. En bij eventuele klachten word je altijd netjes te woord gestaan en word alles netjes opgelost. Zeer tevreden met Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor de complimenten, Louis! :)

Ad 04-01-2022

Heldere en overzichtelijke website met vele keuzemogelijkheden. Ook de naadloze overgang naar andere leveranciers is een belangrijke verbetering. Daarnaast is het het betaalgemak een pluspunt. Ook het toevoegen en selecteren van andere afleveradressen is bijzonder aantrekkelijk. Tenslotte vind ik ook de afhandeling van klachten professioneel en gestroomlijnd.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Ad! 😃

Rene 04-01-2022

Bij bol altijd goede en snelle service en als er per ongeluk iets niet in orde is dan word dit snel opgelost
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Rene! :)

Jozef 04-01-2022

De bestellingen van de laatste weken zijn allemaal goed verlopen , zeer snelle levering en in veilige verpakking , persoon die bij ons levert is vriendelijk en correct . Artikelen zijn van degelijke kwaliteit . Gebruik van app is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk .
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel veel plezier met je bestellingen, Jozef!

Marcel H 04-01-2022

Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Marcel! :)