Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Linda 24-08-2022

Als je iets nodig hebt vind je het wel bij bol.com
Goede prijs en snelle levering.

Bedankt voor je positieve review, Linda! 😊

Martinitoren1952 24-08-2022

Bol.com is al jaren mijn "hofleverancier". Wat ik elders niet vind blijkt leverbaar te zijn via Bol.com . öf ze hebben het zelf in het magazijn , óf het is leverbaar via een van de aangesloten bedrijven ,
Dankzij mijn Select-abonnement ben ik ook vrij van het betalen van verzendkosten . Ook kom je dan wat ruimer in de kleren te zitten voor wat betreft je aflevertijd en plaats .
Kortom : ik heb alleen maar goede ervaringen en zou dit bedrijf ook probleemloos aan anderen aanbevelen .

Wij zijn enorm trots om jouw "hofleverancier" te zijn! 😀

virsenie66 23-08-2022

Ruim assortiment. Goed omschrijvingen bij de producten Wordt op tijd bezorgd. Je kan alles keurig terug vinden in je account.
Kortom een prettige winkel.

Bedankt voor deze positieve review, Virsenie! 😊

Emanuel Lima 23-08-2022

Zeer goed website. Zeer goede klantenservice en altijd bereikbaar. Als iets fout gaat met een bestelling, wordt het netjes aangehaald en terug betaald. Chapeau

Hoi Emanuel, dank voor deze complimenten! 👍

Ellen 23-08-2022

Heel blij met Bol! Het assortiment wordt steeds uitgebreid, dat is fijn. Met select heb je geen verzendkosten. De aangegeven bezorgtijden kloppen, dus weet je wanneer je bestelling komt. Gewoon heel fijn. Je account online is heel overzichtelijk; heel makkelijk om facturen en eerdere bestellingen terug te vinden.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Ellen, we zijn blij dat je onze site zo kunt waarderen en dat je tevreden bent over de communicatie over leveringen. Bedankt voor je review! 💙

JoopN 23-08-2022

Al jaren lang klant - sinds 2007! Tot grote tevredenheid. Er is niet alleen te vinden, waar je in een - zeg maar - fysieke winkel niet uitkomt of elders en dat is soms opvallend, maar de klantvriendelijkheid, service, meedenken en oplossingen bieden, waar sommige partners het laten liggen, zijn verbluffend goed.
Bovendien kun je ze gewoon bellen voor vragen en oplossingen. Retouren lopen vlot en als een partner, waar het soms vandaan kan komen het af laat weten, is er vaak gelijk een oplossing.
Simpele site, waar geen ingewikkelde trucs nodig zijn bij bestellingen, inloggen en retourneren. Ook 'Select,' vind ik geweldig en dat kleine bedrag per jaar, haal ik er vierkant uit.
Prettige en begripvolle medewerkers en ook soms een complimentje of cadeaubon voor jou als klant, vind ik meerwaarde hebben. Er zijn meer webshops die erg goed en prettig zijn maar ik vind bol toch wel in de bovenste linies staan, nog steeds na al die fijne jaren, mag ik zeggen.
Vandaag heb ik nog iets aangeschaft - zie onder - en dat wordt ook met die vraag bedoeld, vermoed ik....
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Joop, oprecht bedankt voor deze uitgebreide review en je vertrouwen in bol.com!

Martyn4444 23-08-2022

Ik bestel eigenlijk alles bij Bol.com. Zeer goede ervaringen, al jarenlang. Mensen zijn soms niet tevreden met hun bestelde product, snap ik niet, je kan het altijd heel makkelijk retourneren indien het niet aan de verwachting voldoet. Heb ik in al mijn vele bestellingen maar 1 keer meegemaakt. Altijd de review lezen en zelf een oordeel velgen. Ook is de prijs conform, je betaald nooit meer als in de winkel en wordt gratis op elk tijdstip geleverd indien je Bol.com select hebt, ideaal voor de werkende mens. Ik ben zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Martyn, bedankt voor deze feedback en je positieve review!

Otti 23-08-2022

Bo.com heeft een goeie service. Je kan bij hun bijna alles kopen wat je zoekt. Word op tijd en netjes bezorgd. Alles tegen een redelijke prijs. Ik koop al een aantal jaren bij bol. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Otti!

Carolien 23-08-2022

Ik bestel echt van alles via Bol.com, aanrader.
Snelle levering, overzichtelijke website.

Het aanbod wordt steeds uitgebreider.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Wat een groot compliment, Carolien! Dankjewel dat je dit aan ons laat weten.

Marijke 23-08-2022

Ik bestel al jaren bij Bol en ik ben heel erg tevreden. Je kunt er bijna alles bestellen en dat is erg gemakkelijk. De klantenservice is altijd vriendelijk en zoeken direct een oplossing als dat nodig is. Valt een product tegen, dan verloopt de retourzending heel soepel. Ook word je bestelling snel geleverd. Wat wil je nog meer

We zijn enorm blij met jou als klant, Marijke! 😊

Reg 23-08-2022

Top winkel! Altijd netjes bestellingen geleverd. Als er iets fout gaat wordt dit netjes opgelost.

We staan voor je klaar, Reg! 😊

Ivar 23-08-2022

Ben Altijd super tevreden over BOL altijd snel geleverd duidelijke Webside altijd super goed op de hoogte gehouden van alles.
Echt eenzame klasse moet ik zeggen ook altijd met retour zenden TOP geregeld kan niet anders zeggen.
Was nooit van het online bestellen maar BOL heeft het me makkelijk gemaakt.

TOP!!!!!!!

Hoi Ivar, we zijn blij met jouw review! 😊

Toine 23-08-2022

Veelzijdig , actueel , compleet , probleem oplossend , meedenkend, komt afspraak na , goede communicatie.

Bedankt Toine! 👍

Gerard Hoogvliet 23-08-2022

Goed werkende website en app. Zeer ruime keuze, snelle levering en als er wat is hele goede klantenservice.

Onwijs bedankt voor je review, Gerard! 😀

Astrid 23-08-2022

Alles is te vinden bij BOL. Nette service, klantenservice is top en goede en snelle leveringen. Ik vind het echt een hele fijne, veilige en duidelijke website en koop er graag, al jarenlang!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We hopen je nog vele jaren te mogen verwelkomen, Astrid! 😊

scheerapparaat 23-08-2022

Levering scheerapparaat een week te laat.
Terwijl de order is afgescand door de bezorger is het product niet bezorgd.
Zelf heb ik moeten bellen naar bol.com met mijn klacht en moest geduld hebben omdat het vaker gebeurd dat de bezorgers een order scannen als bezorgd.
Ik Bben zelf jaren bezorger geweest maar ik zal nooit scannen als een product niet is bezorgd.
Heeft met snelheid te maken denk ik of doet de bezorger niet de moeite om te brengen omdat hij niet in de buurt is.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Beste,

Bedankt voor jouw bericht.

Op basis van de gegevens in dit bericht, is het niet mogelijk om jouw klantgegevens te bekijken. Die heb ik nodig om contact met je op te nemen.

Als je je bericht en een bestelnummer of klantnummer mailt naar klantenservice@bol.com of ons belt op telefoonnummer: 030 310 4999, wordt je zo snel mogelijk geholpen.

Jolanda
van bol.com

Pien 23-08-2022

Goede ervaring met bol.com
Is er iets niet in orde dan word je vriendelijk te woord gestaan en wordt er naar een oplossing gezocht die naar ieders tevredenheid is.
Ik ben blij met bol.com 🙂
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

En wij zijn blij met jou als klant, Pien!

Stukato 23-08-2022

Bol.com levert mij altijd een goede service. Prijzen zijn oké, maar afspraken worden vrijwel altijd nagekomen. En als een keer iets niet goed gaat, valt daar goed contact over te hebben met de klantenservice.

Fijn dat je zulke positieve ervaringen hebt, Stukato! 😊

Irene 23-08-2022

Bolcom prima bedrijf. Afspraken met bezorgbedrijven kunnen stukken beter. Vaak slechte ervaringen mee, product niet bezorgd terwijl ze wel melden dat gedaan te hebben. Melden dat er niemand thuis, wat niet klopt. Helemaal niets gehoord en niet bezorgd. Moet er dan eindeloos bij Bol.com achteraan. Jammer!

meta 23-08-2022

ze zijn vriendelijk je spullen worden geleverd op de juiste datum of eerder bij problemen word je goed geholpen
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je positieve review, Meta!

tom 23-08-2022

is makkelijke winkel je vind gemakkelijk wat je zoekt en als je vragen hebt kan je ze altijd stellen en als er iets is helpen ze je altijd verder

We staan voor je klaar, Tom! 😊

A 23-08-2022

Bol.com is een fijne en goede online winkel!
De winkel van Bol.com is goed assortiment winkel van kleding tot elektronica.
Ik zal zo zeggen Bol.com ga zo verder!

We gaan zo verder, A! 😊

Gerdi 23-08-2022

Bol.com is online een van de beste en meest toegankelijke websites en ook vaak de goedkoopste. Ook ideaal dat je voor een redelijk bedrag per jaar alles zonder verzendkosten kunt laten bezorgen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Wat ontzettend fijn dat je dit aan ons laat weten, Gerdi! 😊

Henk 23-08-2022

Al jaren een zeer tevreden klant ook door het Select programma wat mij veel voordeel heeft opgeleverd en ook mag de klantenservice wel genoemd worden waar ik ook een hoog cijfer aan wil geven

We zijn ook enorm trots op onze toppers van de klantenservice! Bedankt Henk! 😀

peggy 23-08-2022

Ik heb 2 e-books besteld en ik kon ze niet meteen openen. Gelukkig ben ik heel goed geholpen en ik geniet van de 2 e-books die ik heb gekocht. Ook andere producten zijn heel efficiënt bij bol.com en worden snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat het gelukt is! Veel leesplezier, Peggy!