Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nico 20-09-2023

Problemen worden goed opgelost en de service is een 10 waard.
Ik had problemen met een van de bedrijven op het platform ik heb Bol.com daarover ingeligt en deze hebben het prima voor mij opgelost.

Korrie 20-09-2023

Ik ben zeer tevreden over Bol.com, ze hebben veel artikelen, die als je ze besteld netjes worden geleverd. Is je pakketje later dan krijg je een mail. Als er iets stuk gaat in garantie periode word dit ook snel opgelost.

Matige service 20-09-2023

Ik vind bol.com maar een matige website. Echt een tussenkoppelaar, die eigenlijk geen verantwoording wil nemen. Ik raad ze dus niet echt aan
webcare-15 22-09-2023

Bedankt voor je review en je feedback! :)

Onverwacht slechte service van bol.com 20-09-2023

Ik was altijd tevreden over de service van bol. Maar vanaf nu niet meer. Al 2 maanden lang word ik getergd. Ik heb een defect artikel ontvangen via een verkoper. De verkoper lost het probleem niet op, mogelijk niet geheel hun schuld. Echter waarom ziet Bol niet in dat je de klant hier niet zo lang onder kan laten lijden? Als het niet vlot wordt opgelost, stuur de klant dan een retourlabel en geef het geld terug en kijk dan zelf als wat er mis is gegaan, zonder de klant hiermee te belasten. Als ik een product via bol bestel verwacht ik een vlotte goede service als ik een defect artikel ontvang. De grote concurrent doet dit veel beter. Als het niet de schuld van de klant is krijg je meteen je geld terug, ook bij externe verkopers. En zo hoort het. Ik ben enorm teleurgesteld in bol en had dit niet verwacht van ze.
webcare-15 22-09-2023

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Sylvia 20-09-2023

Heb heel veel goede ervaring. De artikelen die ik gekocht hebt zijn altijd goed aangekomen. Is er iets niet goed dan is er geen probleem om het retour te sturen.
webcare-15 20-09-2023

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Sylvia! 👍

webcare-15 20-09-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Sylvia! 😊

Lieve 20-09-2023

Heel tevreden van bol.com.
Goede service. Alles wordt altijd geleverd, wat niet overal het geval is.
Bij bol kan je ook alles vinden wat je nodig hebt wat heel gemakkelijk is'
webcare-15 20-09-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service, Lieve! 😊

TW 20-09-2023

Nog geen klagen gehad van de webshop, steeds correct behandeld geweest.
Sommige items zijn wel duurder dan elders.
Wel niet altijd tevreden over de manier van levering en de leveringstermijn wordt niet altijd gerespecteerd.

Niettemin, wij zullen nog bestellen via Bol.
webcare-15 20-09-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 🙂

webcare-15 20-09-2023

We hopen dat je nog heel klant blijft bij ons! 😄

Annemiek 20-09-2023

Ze hebben veel voor goede prijzen, zijn betrouwbaar, leveren snel en zorgvuldig en gratis bezorgen via de select-service, die je op jaarbasis betaalt en niet duur is. Ook vind ik hun website/app en zoekfuncties fijn! Je komt snel tot het juiste product. Ik vind Bol.com al jaren de fijnste online shop. Zeker aan te raden!
webcare-15 20-09-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Annemiek! 🥳

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Annemiek! 👍

Pompierken 20-09-2023

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website waar men gemakkelijk vindt wat men zoekt.
Groot assortiment, snelle gratis levering en weinig tot geen problemen.
problemen worden goed en snel opgelost.
Zeer goede chatdienst bij problemen of vragen.
Prijs/Kwaliteit is meestal prima in verhouding.
Nog nooit iets moeten retourneren.
Enkel sommige beschrijvingen kunnen nog iets beter.

Bedankt voor je review! 😀

Debby B. 20-09-2023

Bijna alles te vinden bij Bol.com. Goede service, omdat ze makkelijk te bereiken zijn, snel reageren, zeer klantvriendelijk. En een makkelijk retourbeleid, wat ook snel word afgehandeld.
Voor weinig geld kan je voor Select kiezen waar je een hoop voordeel uit kan halen.
webcare-15 20-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Debby! 😁

Johan 20-09-2023

Bol.com is tegenwoordig de site waar ik bijna alles bestel.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Heb select dus altijd gratis verzending.
Klantenservice is top.

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Johan! 😁

Harry62 20-09-2023

Het is een goede online winkel, niet altijd de goedkoopste, maar wel zeer betrouwbaar. Ook goede service.
Ook de keuze is reuze, alles wat je zoekt kunnje hier kopen.

Bedankt! 🥳

Zwahoelie 20-09-2023

Veel variatie in het aanbod. Meestal is de prijs incl. verzendkosten. Doordat er filters zijn kun je beter zoeken wat je wilt. En de reviews zijn vaak erg nuttig.
webcare-15 20-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 👍

John 20-09-2023

Snelle levering, kunt ook gemakkelijk terugsturen als het niet goed is en veel te verkrijgen.
Fijne app waar je makkelijk door kunt bladeren.
webcare-15 20-09-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, John! 😊

Rob S 20-09-2023

Al enkele jaren een prima ervaring met Bol en haar leveranciers. Natuurlijk gaat er wel iets fout maar in mijn beleving altijd keurig opgelost. Wel belangrijk is de prijzen goed te blijven vergelijken want de verschillen zijn soms ook nadelig hoog . Aan de andere kant zijn er ook de nodige voorbeelden met scherpe prijzen! D laatste leverancier is hier en voorbeeld van. Goede kwaliteit, nette prijs snelle
levering.

Bedankt voor je review, Rob! 🙂

Lucie 20-09-2023

Hoi. Ik heb al jaren bol.com. Van A totZ hebben ze. Ben heel blij met bol.com ook vanwege mijn 6 chronische aandoeningen. Snelle levering, geen verzendkosten, telefonisch zijn ze ook vriendelijk. De betaal methode is makkelijk zelfs voor oudere generatie. Kan blijven doorgaan, gewoon Super.
webcare-15 20-09-2023

We waarderen het enorm dat je zo lang klant bij ons bent, Lucie! 😊

Sylvia 20-09-2023

Bol.com vind ik een hele fijne winkel om te shoppen. Snelle levering . Ook makkelijk om een product te retourneren. Kortom een hele fijne winkel om te shoppen.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Sylvia! 😄

Sam 20-09-2023

Groot assortiment, snelle levering en weinig tot geen problemen. Problemen worden goed en snel opgelost, goede service.
webcare-15 20-09-2023

Bij problemen of vragen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Sam! 🙂

Jelle M 20-09-2023

Als er iets mis loopt ligt het aan de koerierdienst, of soms eens aan een derde verkoper die via Bol.com verkoopt, maar als er iets mis loopt, handelen ze dit ook gewoon correct af. Met plezier al jaren Select lid.

We hopen dat je nog heel lang Select lid blijft, Jelle! 🙂

Kristel 20-09-2023

Bol.com is makkelijk in gebruik, snel in levering, goed in communicatie en klantvriendelijk in geval van niet tevreden of verkeerde bestelling.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Kristel! 😀

Wilma 20-09-2023

Ik vind Bol.com een goede, overzichtelijke site. De service is goed. Ook als eea niet goed verloopt dan komen ze met een oplossing. Ik vind betrouwbaarheid belangrijk bij een website en dat vind ik bij Bol.com

Bedankt voor je review, Wilma! 💪

Marjan 20-09-2023

Makkelijk vindbare producten. Goede suggesties als je tóch iets anders wilt. Je weet zeker dat het bedrijf bestaat waar je iets besteld dus geen baksteen in je pakketje. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje bezorgd wordt.

Fijn dat je zo tevreden bent, Marjan! 🙂

Danny 20-09-2023

Bol.com is mijn go-to online shop voor eender wat. Meestal heel voordelig en een zeer uitgebreid aanbod.

Bedankt, Danny! 😄

Julia 20-09-2023

Ik bestel vaak bij bol.com en ik was nooit teleurgesteld. De bestellingen worden snel verwerkt. Als ik iets terug moet sturen dan is dit ook makkelijk geregeld. Klantenservice is heel prettig.
webcare-15 20-09-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld zal raken, Julia! 😊

Duco 20-09-2023

Bol is een winkel waar je bijna alles kunt kopen met uitgebreide info over het aan te schaffen product.
Verder is het winkelen bij Bol veilig en kan het gekochte product op eenvoudige wijze geretouneerd worden.
Het geeft een veilig gevoel om hier iets te kopen.
webcare-15 20-09-2023

We vinden het belangrijk dat je zo blij met ons bent, Duco! 👍