Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joke 29-08-2023

Alles wordt goed en op de datum afgeleverd, ook bij retour wordt goed op gereageerd. Ben zeer tevreden.

Fijn dat je zo tevreden bent, Joke! Dat is natuuurlijk alles wat we willen 🥳

Dkvdg 29-08-2023

90% van mijn online bestellingen, gaan via bol.com. Zeer tevreden met hun service, snelheid en aanbod. Retouren zijn snel en gemakkelijk te regelen. Mochten er probemen zijn met een artikelen gekocht van een partner van bol.com, lossen ze dit snel en goed op! Prijs technisch altijd marktconform, of nog scherper!
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Je kan altijd op ons rekenen! 😊

Anne 29-08-2023

Tja snelle levering en goede service. Soms vind ik het wel wat lastig om de klantenservice (eerst een hoop gedoe met billy) te bereiken, maar de service en de snelheid van retourbetalingen is gewoon geweldig.

Enorm bedankt, Anne! 😁

Annemarie 29-08-2023

Wat ik erg prettig vind is dat meestal de volgende dag wordt geleverd of dat je goed weet wanneer. Daarom kijk ik vaak eerst bij Bol.com als ik iets nodig heb. En de productomschrijvingen bevatten precies wat je wil weten. Wat ik ook fijn vind is dat je op je account meerdere verlanglijstjes kunt bijhouden. Voor jezelf of om cadeau te geven.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent, Annemarie!

Rian 29-08-2023

Ik ben wel fan van Bol.com. Bestel er altijd graag en als je dan eens gebruik moet maken van de klantenservice is die helemaal top. Sinds het begin ook 'Select', wat in de praktijk vooral inhoudt dat ik gratis verzending heb onder de €20,-. De andere selectvoordelen rondom bezorging zie ik weinig extra mogelijkheden in. Bezorging op zondag is eigenlijk zo goed als nooit een optie. Maar ach, dat is een kleinigheidje, de kosten van Select haal ik altijd wel eruit.

Wij zijn fan van jou, Rian! 👍

Lutti 29-08-2023

Veel keuze,goede promoties,op tijd geleverd,Ook goede tweedehands,zo goed als nieuw.Direkt antwoord bij een probleem,
Je kan je geen betere webshop wensen.

Bedankt voor je mooie woorden, Lutti! 🙂

Brenda 29-08-2023

Ik vind jullie levering steeds langer duren, er staat vaak: voor zolaat besteld is de volgende dag in huis niks is minder waar of het komt gewoon helemaal niet.
Zet het er dan niet bij :-(

Hi Brenda,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Hanny 29-08-2023

Ik koop het liefst artikelen die in het assortiment van Bol.Com zitten. Meestal gratis verzenden of retourneren en als er problemen zijn lost Bol. Com ze snel op. Kan nog niets negatiefs bedenken en hoop dat het zo blijft.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Hanny! 😀

Joop 29-08-2023

Fijn bedrijf met professionele website.
Redelijke prijzen.
Bestellen bij bol.com geeft een vertrouwd gevoel.
Groot pluspunt is dat, hoewel dit niet vaak gebeurt, de 30 dagen gratis retour regeling.

Bedankt! 😄

Tadema 29-08-2023

Altijd alles ok bij bol .alleen moeten ze Slim shopping schrappen als verkoop partner die houd zich niet aan de afspraken . Onderdeel besteld en retour gestuurd . Nu is alles weg centje's weg onderdeel weg .

Beste Tadema,

Chantal van bol.com

Mojen 29-08-2023

Ik vind altijd wat ik nodig heb in het assortiment, producten voldoen aan de gewenste eisen. snelle levering en als iets retour moet, is dat geen enkel probleem. Ook vind ik de webshop erg duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt, Mojen!

De website met vele mogelijkheden. 29-08-2023

Bol. com heeft een goede website en heeft door op haar manier van verkopen een enorm uitgebreide collectie. Ook op prijsniveau spelen zij een belangrijke rol en door hun systeem van afleveren via Select geeft het ook nog een extra voordeel.

Bedankt! 😁

Ria Neelen-Rijsdijk 29-08-2023

Bol.com maakt zijn woorden waar vandaag besteld morgen in huis klopt voor 100%,en de producten zijn altijd wat ik bedoel dankjewel

Jij bedankt voor je vertrouwen in ons, Ria! 🙂

Jebr 29-08-2023

Hele ruime keuze, Bol.com.heeft bijna alles.
Als iets niet op voorraad is krijg je na je emaIladres in te vullen netjes bericht als het artikel weer op voorraad is.
Bij een zoek geraakt pakket zoekt Bol.com het uit en krijg je netjes je geld terug als je pakket alsnog niet geleverd wordt..
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 👍

John siwers 29-08-2023

Sinds de corona crisis bestel ik bij bol.com online.
Erg makkelijk en wordt meestal de volgende dag keurig thuis bezorgd.
Makkelijker kan niet.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, John! 😀

Klant 29-08-2023

Gevarieerde artikelen van verschillende soorten en optie en de bezorgtijd is goed

De keuze is reuze! 🙂

John 29-08-2023

Betrouwbare webwinkel, snelle levering en altijd correct.
Is iets niet leverbaar, komt Bol.com met een alternatief.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Bedankt voor je aankopen, John!

Dries van der Steen 29-08-2023

Shoppen bij Bol is weliswaar winkelen op afstand, maar niettemin heel vertrouwd.
Naast ruime keuze en prima prijsstelling zeker ook een compliment voor de Klantenservice die laagdrempelig, adequaat en snel reageren en oplossen

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Dries! 😁

Ferdinand S 29-08-2023

Ben sinds 3 - 4 jaar klant bij BOL.com. Waarom? Omdat bol.com gewoon echt alles heeft wat je ook nodig hebt. Duidelijke website, correcte afhandeling en snelle leveringen en je blijft op de hoogte van nieuwtjes, extra kortingen etc...
Wat me heel goed bevalt is de keuze voor Select.
Met Select krijg je tegen betaling van een relatief klein bedrag van slechts €9,99 per jaar, in dat jaar, altijd gratis spulletjes die je besteld toegestuurd, of het nou een knotje wol is van een paar eurootjes of een koelkast van een paar honderd euro.
BOL.COM is een aanrader !!

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Ferdinand! 🥳

Geoffrey 29-08-2023

Bol.com is prima. Heeft alles en voor mooie prijzen. Altijd netjes geleverd. En indien er problemen ontstaan. Denken ze mee en lossen ze het op.

Bedankt! 😄

Angelique D 29-08-2023

Goede overzichtelijke manier om te bestellen.
Alles wat ik nodig heb is er te koop voor goede prijzen.
Probleem met een levering zijn voor mij netjes opgelost.
Dus een zeer tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Angelique! 😊

Gerda 29-08-2023

Wij kopen er bijna alles de site is erg makkelijk alles te vinden en je heb alles zo binnen en is er iets mis dan wordt het goed opgelost. Wij zijn echte bol fans.

Wij zijn ook van jullie, Gerda! 🙂

Christel Andriese 29-08-2023

Ik maak niet elke week gebruik van Bol.com, ben alleenstaand, maar wanneer ik iets bij Bol.com bestel
ben ik altijd zeer tevreden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van bezorgtijden en in de meeste gevallen heb ik mijn bestelling de volgende dag of 2 dagen later al. Goede verpakkingen,nee ik heb er tot nu toe geen klachten over
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit klachten zult hebben, Christel! 😊

M.Hoevenaar 29-08-2023

Overzichtelijke en duidelijke webshop, met zeer groot assortiment..
Goede en snelle levering.
Ik ben al jaren een tevreden klant ..
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent. Dat waarderen we! 🙂

Ans 29-08-2023

Ja, ik beveel deze shop van harte aan. Overzichtelijke site: alles is snel te vinden.
Scherpe prijzen en correcte en snelle bezorging.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Ans! 👍