Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tamy Achellal 15-01-2024

Bol.com komt zijn woord na. De bestelling is snel en zo als aangegegeven bezorgd.
webcare-15 16-01-2024

Bedankt! 😊

Ton Franken 12-01-2024

Bestelde artikel functioneerde niet vanuit de verpakking. Dat moet je volgens Bol een nieuw artikel bestellen en betalen. Dan het kapotte artikel retour sturen, vervolgens krijg je daarvan je geld terug. Het duurt vervolgens heel erg lang voordat je je geld terug hebt. Ongeveer 10 dagen 😞.

Beste Ton,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.

Georges Bruyninx 11-01-2024

Degelijke winkel. Meestal maar niet altijd dé goedkoopste, maar wel de beste en de snelste. Zeker als je met klarna kunt betalen. Je kunt gerust kopen zonder de stress van het ongemakkelijke gevoel van mogelijke oplichting te ondervinden. En als je select neemt moet je nooit verzendingskosten betalen hoe laag het aankoopbedrag ook is.
webcare-15 12-01-2024

Heel erg bedankt voor je review! 😊

Bij Bol punt com, komt de klant weerom! 11-01-2024

Koop al jaren produkten bij Bol. De leveringen zijn altijd zeer correct en er is een ruime keuze aan produkten. De website en de app hebben een heel toegankelijke interface waardoor het zoeken naar produkten geen probleem is. De informatie over de levering van het aangeschafte produkt voor wat betaling, leveringsmoment en wijze van verzending is uitstekend te noemen.
Kortom een prima webshop met vele mogelijkheden
webcare-15 12-01-2024

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent! :)

Johan 10-01-2024

Je kan er heel veel zaken vinden en vergelijken. De service is onberispelijk.
Bij een probleem zullen ze er alles aan doen om je zo vlug als mogelijk te helpen.
Bij vergelijking dikwijls de laagst prijs. Kortom zeer aan te bevelen.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Johan! 😊

10/01/2024 10-01-2024

zéér betrouwbaar, nooit problemen, steeds direct bereikbaar. geen dubbelzinige vragen of antwoorden ! i like Bol.com !
en eu demokratische prijzen . elders zeer zelden goedkoper ! eneu gratis aan de deur geleverd. bij zwaarder apparaat tot binnen op de plaats gebracht . indien mogelijk !
top firma .
webcare-15 10-01-2024

Bedankt voor het vertrouwen en je aankopen! 🙂

Gaby 10-01-2024

Site bouwt snel, artikelen makkelijk te vinden, goede informatie over de verkoper indien deze anders is dan BOL.com zelf. Retour altijd gratis en mocht je select-lid zijn dan is verzenden altijd gratis dus ook bij een aanschaf beneden de € 20,00. Bij een probleem waar je niet met de verkoper uitkomt, is er de klantenservice due 24/7 bereikbaar is!

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Gaby! 😀

Willem Willems 09-01-2024

Tja.. als veelvuldig gebruiker kan ik tot nu toe, en dat zijn er toch al vele jaren, geen minpunt vinden. Hun sterkste punt is de betrouwbaarheid van het verzenden en service omtrent de producten. Als er iets voor wat voor oorzaak mis gaat, wordt dat middels de klantenservice in orde gebracht.
webcare-15 10-01-2024

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Willem! 😄

Roger Starren 09-01-2024

Ik bestel al jaren en vanaf 2020 koop ik alleen maar via bol op kom super snelle levering super service ze hebben alles wat je wil en als,wat is met het een product worst het ook snel geregeld alleen maar super
webcare-15 10-01-2024

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Roger! 😀

Petra 09-01-2024

Groot assortiment aan producten, snelle levering, veel acties, fijne klantenservice.
webcare-15 10-01-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Petra! 😄

Martin 09-01-2024

Wij gebruiken deze shop al een aantal jaren en zijn daar zeer tevreden over. De reden waarom wij ook deze shop gebruiken is omdat de leveringen meestal gratis zijn. De producten zijn makkelijk te vinden op de site, en is daarom duidelijk en overzichtelijk. De leveringen zijn altijd optijd en in orde .

Bedankt voor je complimenten, Martin! 😊

Nathalie 09-01-2024

Wij als gezin zijn denk ik al zo’n 20 jaar klant van Bol.com. We kunnen er bijna alles vinden wat we nodig hebben en hoeven dus nauwelijks nog de deur uit.
De service is altijd goed: snelle leveringen en wanneer er iets mis mocht zijn is men altijd klantvriendelijk.
Zoals laatste oorbellen besteld.
Een paar dagen later bleken deze plots enorm afgeprijsd
Even een mailtje gestuurd en de korting werd alsnog verwerkt op de factuur.
SUPER Bol 👍👍

H.A. DE K. 09-01-2024

Bol heeft veel producten en prima prijzen. De verzending gaat supersnel en bovendien kosteloos!
webcare-15 10-01-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 💪

Catharina Arévalo 09-01-2024

Het hele jaar 2023 best wel vaak besteld en geen ene keer teleurgesteld. Alles is gegaan zoals aangegeven. Ik heb ook Select en dat raad ik echt aan als je vaak besteld. Top ik ben tevreden.
webcare-15 10-01-2024

We hopen dat je nog heel wat jaren bij ons blijft bestellen. Catharina! 😄

Dree 04-01-2024

De meeste bestelde producten worden de volgende dag geleverd. Ik heb een premium account waardoor ik de verzendkosten niet hoef te betalen. Het laatste product dat aangeschaft is was een kaasschaaf waar ik erg blij mee ben.
webcare-15 08-01-2024

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent, Dree! 🙂

Bol is top 02-01-2024

Enorme keuze in goederen. Levering steeds volgens planning. Goede opvolging. Dienst na verkoop werkt prima. Aaantrekkelijke aanbiedingen. Interessante promoties.
webcare-15 03-01-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

Janny 27-12-2023

Prima service, snelle levering.
Als er iets is wordt je dn en goed geholpen.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Janny! 😁

Evelien 27-12-2023

Steeds snelle en correcte levering
Veel product keuzes en vaak al binnen de 24u leverbaar
Makkelijk om op de site te bestellen
Alle bestellingen zijn naar wens

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Evelien! 😄

Delphine 27-12-2023

Concurrentieel met hun prijs, dus dat is al aardig meegenomen, maar wat mij steeds terugbrengt bij bol is hun dienst na verkoop. Ze luisteren echt naar eventuele verbeterpunten en als het echt fout loopt bieden ze altijd een klantvriendelijke oplossing.
webcare-15 27-12-2023

Voor vragen of bij problemen, staat onze klantenservice altijd voor je klaar, Delphine! 😀

S.Schenk 27-12-2023

Zeer groot aanbod, overzichtelijke web-shop, what you see, is what you get!. Verder snelle levering, goede service. Als er eens iets is, wordt dat direct en snel verholpen. Steeds weer verrast over het aanbod en de snelle levering. Je weet altijd precies wanneer en hoe laat je pakketje komt. Top!

De keuze is reuze! 😁

Henri 27-12-2023

Bol is duidelijk, de artikelen zijn goed verpakt en ze leveren snel.
Pas 1 x iets retour gezonden en dat ging ook uitstekend.
Ik ben dus enthousiast.
webcare-15 27-12-2023

En wij zijn enthousiast dat jij bij ons besteld, Henri! 😊

Sanne O 20-12-2023

de belofte van garantie en retour wordt waargemaakt, ze leveren op tijd en zo niet, geven ze dat ook aan, zodat je weet waar je aan toe bent. de producten zijn degelijk en het is een relatief 'lokaal' bedrijf. Ze zouden wel iets meer aan groene levering kunnen doen. (zoals picnic met kleine elektrische vrachtautootjes bij fijnmazig stadsverkeer)

Bedankt! 😁

Pancho 20-12-2023

Heel overzichtelijke en complete site. Het voordeel van dit platform is dat volgens mijn ervaring makkelijk is wanneer men een miskoop heeft gedaan om spullen terug te sturen, alhoewel ik dit tracht te vermijden. Met de Select optie tevens gratis verzending
webcare-15 20-12-2023

Het doet ons heel goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Pancho! 😄

Jan Aarts 20-12-2023

Ik zoek ook op andere sites maar kom altijd bij BOL.com uit.
Waarom? Prijs is goed en belangrijk de snelle levering altijd. Dat siert BOL.com.
Ga zo door!!

Gaan we doen! 💪

Wilnoor 19-12-2023

Als ik iets wil hebben een dvd bijvoorbeeld kijk ik eerst bij bol.com meestal hebben jullie die en zijn ze goedkoper dan bij een ander. Laast kocht ik een boek over 18 jaar van mijn leven ik kon hem ook bij een ander in de winkel kopen maar de vraag was of zij hem wel hadden. Ik vond mijn geboorte jaar bij jullie en hij was net zo duur dus ik dacht ik koop hem bij jullie dan heb ik hem ten minste ik had hem de volgende dag al lekker snel. Ik heb ook een keer een armband bij jullie besteld en had hem dezelfde dag al wat ik heel snel vond en ik vond dat heel lekker.
webcare-15 20-12-2023

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 😄