Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danny46 17-01-2023

Het is een fijn bedrijf wat je kan vertrouwen. Er zit een goede helpdesk achter. Daarom betaal ik liever iets meer en dat de service perfect is. Wij bestellen graag bij Bol.com, maar als we het in de winkel zelf kunnen kopen heeft dat wel de voorkeur.

Bedankt voor de complimenten! 😁

Els 17-01-2023

Fijne webshop, je kunt er bijna alles vinden, snelle levering, goede service. Super tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

We zijn heel blij dat je zo tevreden met ons bent, Els! 😀

Johngebrook 17-01-2023

Bij Bol.com grijp je vrijwel nooit mis en de prijzen zijn acceptabel, zeker als je het gemak van bezorging meeneemt
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

Bedankt voor je aankopen! :)

K Vos 17-01-2023

Je kunt er bijna alles vinden wat je nodig hebt. Goede service en snelle levering. Select is ook heel fijn ivm geen verzendkosten. Enige nadeel: soms zijn artikelen duurder dan via andere sites of winkels.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😊

vanwege een erg tevreden klant 17-01-2023

ik bestel regelmatig wat via Bol.com en in 95 % van mijn vandaag bestelde goederen krijg ik ze reeds de volgende daag aangeboden , voor de overige 5% is het de vermelde tijd die in aanmerking komt voor levering en dit is ook correct , wat besteld werd is steeds zeer goed verpakt en wanneer het kan vind ik de productjes in de brievenbus
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😀

B,Jansen 17-01-2023

Prima shop - snelle levering - betrouwbaar -goede service.
Zou deze winkel aanbevelen.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

We vinden het fijn dat je zo blij bent met onze service! 😃

Anita 17-01-2023

Ze hebben een enorm groot aanbod, houden hun clienten op de hoogte van kortingen en sturen niet teveel nieuwsbrieven. Verder hebben ze een hele goede klantenservice die altijd voor je klaarstaat.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Anita! :)

Gerard 17-01-2023

Groot aanbod, bezorging perfect, niet goed ook daadwerkelijk geld terug, duidelijke site, artikelen makkelijk te vinden. Gewoon perfect.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Gerard! :)

Mevr van Vern 17-01-2023

Besteld en volgende dag in huis..
Goed verpakt ..

De crockpot al gebruikt. Het smaakt heerlijk.
Een aanrader voor iedereen
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2023

Heel veel plezier met je bestellingen! 😁

San 14-01-2023

Ik bestel al jaren bij Bol.com en tot nu toe geen enkele slechte ervaring gehad. Enkele keren ook super goede service gekregen van de klantenservice n.a.v. een defect product. Levering is snel en correct.
Officiele reactie van Bol.com 16-01-2023

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, San! 😃

Koga 14-01-2023

Product makkelijk vindbaar, beste prijs en zeer snel geleverd zelfs tijden de feestdagen.

Bedankt voor je review! 😀

Producten nooit ontvangen 14-01-2023

Mijn pakket staat op bezorgd maar ik heb niks ontvangen. Klanservice is daarbij geen hulp want ik moet maar wachten of het niet toch ooit aankomt.

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Hella 14-01-2023

ik ben heel tevreden over Bol.com altijd snelle en nette aflevering van hetgeen ik bestel
Bij problemen snelle oplossing
alles staat keurig netjes op de site
prima om mee om te gaan.
Officiele reactie van Bol.com 16-01-2023

Heel fijn dat je zo tevreden met ons bent, Hella! 😃

Vera 14-01-2023

Ik koop al jaren artikelen bij bol.com. Dat komt ook doordat ik me verplaats in een rolstoel, en doordat artikelen regelmatig uit het assortiment van een fysieke verdwijnen. Er zijn winkels die niet rolstoel toegankelijk zijn. Dan besluit ik zelf naar bol.com te gaan, waar ik het desbetreffende artikel kan bestellen. Of een verkoper adviseert me om online te gaan zoeken naar het artikel. Bovendien heeft bovengenoemde een hele fijne klantenservice. Als ik een keer met een probleem zit wordt ik erg prettig geholpen. En een artikel retour sturen gaat heel makkelijk. Ik vind bol.com een prettige online winkel.
Officiele reactie van Bol.com 16-01-2023

Bedankt voor de complimenten! :)

Niet helemaal mee eens wat Bol zegt 13-01-2023

Uit mijn jaren van ervaring met Bol.com is deze mij zwaar tegen gaan gevallen. Vooral in hun prijzen. Wat ik bij Bol ooit moest betalen voor een artikel € 16,99 per stuk, was ik bij hun officiële partners van Bol voor hetzelfde artikel € 2,95 kwijt, per stuk! , waardoor ik er gelijk 5 kon bestellen voor die zelfde prijs van € 16,99. Dat verschil is mij al duidelijk opgevallen. Dus wat Bol over zichzelf schrijft gaat niet helemaal op.

Beste klant,

Bedankt voor je review. De partners op ons platform mogen zelf hun eigen verkoopprijzen bepalen. Hierdoor kan het voorkomen dat de artikelen op onze website duurder of goedkoper zijn.

Melvin 13-01-2023

Waardeloos bedrijf, slechte reparatieservice!

Tablet is tijdens transport defect geraakt en dan is het risico 100% voor de klant. Men geeft aan dat het onvoldoende was verpakt, maar het zat gewoon in een doos.... Zo versturen jullie zelf ook de artikelen?

Volgende keer koop ik mijn electronica toch maar in de winkel !!

Beste Melvin,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Marjon 13-01-2023

Ik ben heel erg tevreden over Bol.com. Bij klachten qordt alles snel en zonder problemen opgelost. Zeer betrouwbaar en heel klantvriendelijk. Ik raad iedereen aan bij Bol.Com te winkelen!!
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent, Marjon! :)

TdJ 12-01-2023

Gemak van thuis winkelen. Zeer snelle levering binnen 1 dag. Prima bestel, betaal en levering opties.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2023

Bedankt je bij ons winkelt! 😃

Slimfreak 12-01-2023

Compleet aanbod, duidelijke website, makkelijk betaalsysteem en prima leveringsvoorwaarden.
Officiele reactie van Bol.com 12-01-2023

Bedankt voor je review! 😃

R Oenema 11-01-2023

Diverse spullen besteld op Bol.com de afgelopen jaren en tot nu toe altijd tevreden.
Mocht het een keer niet goed zijn of verkeerd geleverd dan hebben wij het altijd zonder problemen terug kunnen sturen en ons geld netjes terug gekregen. Tot nu toe werd alles geleverd op de afgesproken datums soms werd het zelfs wel eens eerder geleverd dan dat het in de bevestiging email stond.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! :)

Wim coenders 11-01-2023

Boiler gekocht bij bol.com na drie maanden kapot kunnen de leverancier niet te pakken krijgen en bij bol kunnen ze ons ook niet helpen wat een service

Beste Wim,

Debora 11-01-2023

Voordat ik een product wil aanschaffen ga ik eerst bij bol.com kijken of deze hier te koop is en wat de informatie en ervaringen zijn vaak koop ik het dan ook bij bol.com, de levering is snel en de evt klachten afhandeling is goed .

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Debora! 😁

Patrick Aps 11-01-2023

Bij bol.com vindt je bijna als je hoeft naar geen verschillende winkels te rijden wat ook een pak aan brandstof kost met deze dure
energieprijzen en verzenden kost niets met het abonnement select.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht, Patrick! :)

Hannie 11-01-2023

Top bedrijf ,we kunnen eigenlijk alles zo vinden.Hoeven de deur niet uit en het wordt veelal binnen 1 dag bezorgd.
Ga zo door.😊😊😊😊

Gaan we doen! 💪

Mariet 11-01-2023

Zeer goede klantenservice en vriendelijke medewerkers. Ruim aanbod, snelle verzending. Overzichtelijke website en klantenzone. Heel tevreden over bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

Bedankt voor de complimenten, Mariet! Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar😃