Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

wim 21-12-2021

Je krijgt goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. De geleverde producten zijn heel goed verpakt.
Korte levertijden, en gemakkelijke betaling.

Je kan altijd op ons rekenen, Wim! 😃

Albert 21-12-2021

We bestellen regelmatig bij bol. Onze ervaring is goede producten, veel keuze en goede service. Er zijn tal van internet aanbieders die van bol nog het nodige kunnen leren op service gebied.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Albert!

Stephan 21-12-2021

Bol stelt nooit teleur. Heel goede klantenservice. Product heb ik niet ontvangen en uiteindelijk, wel na traject van meerdere weken, wel mijn geld terug gekregen. Jammer dat het mis ging, maar dat was geloof ik eerder de schuld van PostNL.
Bol zal ik altijd supporten als ik ergens iets online koop.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we je nooit zullen teleurstellen😃

A 21-12-2021

Zeer tevreden. Producten worden snel geleverd en door Select vaak geen verzendkosten.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Yaniv Abrams 21-12-2021

NAS server gekochte verkeerde ontvangen weken chatten via de app niets terug ontvangen .

Beste Yaniv,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Rondekker71 21-12-2021

Duidelijke product omschrijving, volgende dag al geleverd zoals aangegeven.
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Heel veel plezier met je bestelling! :)

II 20-12-2021

Dit is ondertussen de ...ste maal dat een produkt niet op ons adres wordt afgeleverd en we niet weten waar de chauffeur het heeft gedropt.
Bestelling gedaan van 2 produkten, het 1ne werd wel geleverd het andere is spoorloos en werd NIET op ons adres geleverd, terwijl we wel de hele dag thuis zijn geweest.
Dit begint ons echt de strot uit te hangen.
Van de bestellingen die we via Bol.com doen gebeurt het meer en meer dat de vervoerder in gebreke blijft. Bol.com stuurt wel herinneringen om te betalen maar wij betalen NIET voor iets wat we niet ontvingen. Probleem oplossen is ook hels werk: je krijgt dan 1st een chatbot die 80% van de tijd niet begrijpt waar je naartoe wil.
Als je dan op dat moment geluk hebt, word je doorverwezen naar de chat live.
De medewerkers doen dan meestal wel hun best om het probleem aan te pakken en een oplossing te bieden.
Moesten we andere lokale opties / kleine handelaars ter beschikking hebben, waren we allang hiernaar uitgeweken voor onze aankomen maar ondertussen hebben de groten alle kleintjes weg geconcurreerd en wordt de klant, die uiteindelijke de groten groot heeft gemaakt, nog maar weinig keuze geboden en moeten ze zich maar schikken naar minder en minder autonomie in hun aankopen, bestellingen en betalingswijzen.

Beste II,

Schadow 20-12-2021

Al enige jaren bestel ik via BOL.com. Select werkt super goed, voor 9,95 per jaar gratis en zeer snelle verzending. Veel keuze, duidelijke site, betrouwbare informatie en zeer fijne klantenservice! Heel soms worden pakketjes weergegeven als bezorgd, maar niet ontvangen! Zij gaan hier dan achteraan. Mn waarbij geen track & tracé mogelijk is, gebeurde dat. Soms zijn de prijzen duurder dan op andere website. Handig is gewoon op 1 site meerdere zaken tegelijk bestellen. Dan heb ik het ervoor over! Geld zeer snel terug bij annulering! Service is echt goed!
Officiele reactie van Bol.com 22-12-2021

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm.😃

Bestelling niet geleverd. 19-12-2021

Helaas niets bezorgd en zij geven aan dat ik niet thuis was. Ik was thuis en heb geen DHL koerier gezien op de afgesproken tijd en dag. Dag vrij genomen om de bestelling aan te nemen en daarvoor in ruil wordt je in de maling genomen. In mijn bestellijst van Bol staat dat het pakketje geleverd is. Niet dus. Ben benieuwd wanneer ze dan wel bezorgen maar het pakket gaat linea recta retour.

Beste klant,

Koffie gek 18-12-2021

Goede en snelle levering!
Onderkant verpakking doos in halve doos deze laatste was bijna helemaal dicht geplakt gaf geen vertrouwen
Maar nu een heel mooi Longhi-apparaat

Heel veel plezier ermee!☕

Jolanda Hulsbos 17-12-2021

Makkelijk om hier iets te bestellen.
Duidelijk en overzichtelijk.
En supersnel bezorgd.
Binnen 1 dag.
Zeer tevreden over Bol.Com
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2021

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Jolanda! :)

Sietske H. 17-12-2021

Ik was op zoek naar een afwasmachine en degene die ik graag wilde hebben werd alleen bij de Bol.com verkocht. De website vind ik overzichtelijk en prettig in gebruik. Na het bestellen kreeg ik ook direct een bevestiging van mijn bestelling en werd van iedere stap die volgde op de hoogte gebracht. De afwasmachine werd punctueel binnen het tijdsbestek dat was afgesproken bezorgd en keurig geïnstalleerd door vriendelijke bezorgers.
Officiele reactie van Bol.com 20-12-2021

Heel veel plezier met je nieuwe afwasmachine! 😃

Anna 17-12-2021

Als ik iets ( niet elektronisch) online wil bestellen doe ik dat het liefst bij BOL.com. Waarom? Bol is betrouwbaar, de retourservice is goed, de telefoonlijn is goed te bereiken (zonder dat je eindeloze menu's moet doorlopen), de producten zijn goed. Bol is wel iets duurder, maar dan weet ik ook zeker dat het goed is.
Officiele reactie van Bol.com 17-12-2021

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Anna! :)

Nellie 17-12-2021

Om dat alles op tijd aankomt en in goede staat geleverd word ben ik blij met deze winkel! of het nu een groot of klein pakje dat maakt niets uit! Zeker in deze corona tijd heel fijn!

En wij zijn blij met jou, Nelle! 😃

Mario 16-12-2021

Ik bestel bijna alles bij BOL omdat ik tevreden ben over de prijs/kwaliteit en de snelheid waarmee het bestelde product geleverd word.

Bedankt! 😃

Ilse 16-12-2021

Zeer slechte service! Je wordt gedwongen om extra geld uit te geven. Terwijl je gewoon een degelijk product wilde kopen.
Je bestelt een artikel met een cadeaubon. Blijkt het artikel beschadigd. Je kan het artikel alleen omruilen door het artikel retour te sturen en een nieuw artikel te bestellen. Omdat het hier ging om een Sinterklaas cadeau direct gedaan zodat het nog op tijd was. Prima dat het bedrag wat je hebt betaald met de cadeaubon weer in je tegoed komt te staan. Met de veronderstelling dat je het tegoed dan kunt gebruiken om de nieuwe bestelling te kunnen betalen. Echter kan dit helemaal niet achteraf! Ik zit nu met een tegoed in mijn account wat ik niet mag gebruiken en moet vervolgens mijn factuur op een andere manier gaan betalen. Schandalig!

Beste Ilse,

Dank voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Lisa 16-12-2021

Hele goede ervaringen met bol.com.
Vlotte verzending.
Als er problemen zijn wordt dit altijd goed opgelost.
Veelal gratis verzenden
Officiele reactie van Bol.com 17-12-2021

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je alleen maar goede ervaringen zult houden😃

Corrie Boera 16-12-2021

Ik shop nu al een tijdje bij bol.com
Wat een goede service
De medewerkers van bol.com
Altijd super vriendelijk
Als er iets mis is met een bestelling
Word er direct gereageerd en met een goede oplossing gekomen
Ik heb al vele goede ervaringen
Een dikke 10 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Officiele reactie van Bol.com 17-12-2021

Ontzettend bedankt voor de complimenten! 😃

Verkerk 15-12-2021

Regelmatige gebruiker van Bol.com en sinds mei dit jaar ook een abbonement op Select. Altijd goed geregeld, duidelijke berichtgeving over bestellingen, retouren worden snel geregeld en nooit gedoe dat je je geld niet krijgt of dat je iets niet terug mag sturen.
Officiele reactie van Bol.com 17-12-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Bronwyn 15-12-2021

After an issue with delivery, I got an email from Bol that I should shop at Amazon to get the product I ordered.

I was told by a customer service agent on the phone “it’s not her problem”.

Worst customer service on top of failing to deliver. Apparently we should all shop at Amazon, according to Bol!

Hi Bronwyn,

Thank you for your review. We have processed your complaint via Trustpilot

Kind regards,
Chantal from bol.com

Anoniem 15-12-2021

Super service, producten zijn altijd volledig en in goede staat + er wordt snel geleverd!
Officiele reactie van Bol.com 17-12-2021

Heel fijn dat je zo blij bent met onze service!😃

Roos 15-12-2021

snel, voordelige prijzen, enorme keuze
minder goed : de laatste tijd zijn er heel wat produkten die nin in belgië kunnen gelverd worden, om redenen die me duister zijn; vervelend, en je komt het maar te weten in de afhandeling van de bestelprocedure. een raadsel!
Officiele reactie van Bol.com 17-12-2021

Bedankt voor je review! :)

Tilleke 15-12-2021

Ben al een aantal jaren klant bij bol.com en steeds heel tevreden, zowel over assortiment als levertijden.
Officiele reactie van Bol.com 15-12-2021

Wij doen onze uiterste best dat er nog meer tevreden jaren bij komen, Tilleke! 😃

Robbedoes 15-12-2021

Al een tijdje klant en dit volle tevredenheid. Gegeven levertjden kloppen bijna altijd.
Officiele reactie van Bol.com 15-12-2021

Heel fijn dat je zo tevreden bent! :)

Ann 15-12-2021

Ik ben al een tijdje klant bij bol.com , ik ben er heel tevreden van en snel bezorgd

Heel erg bedankt, Ann! 😃