Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet Knuttel 08-03-2023

Ik ben al heel lang een zeer tevreden klant van Bol.com. Niet alleen is Bol steeds zeer betrouwbaar gebleken en zijn de leveranties over het algemeen steeds snel en correct uitgevoerd ook de nazorg was steeds pico bello in orde. Als ik eens opbelde met vragen werd ik steeds vriendelijk en (vooral) geduldig te woord gestaan, ook als ik iets niet meteen begreep. Omdat ik tot nog toe nooit iets hoefde terug te sturen heb ik over de behandeling en restitutie van retouren (nog) niets te melden.
Bol’s Select-service is een prima dienst. Voor weinig geld hoef ik me geen zorgen te maken over extra transportkosten en het puntensysteem voor cadeau’s is een leuk extraatje.
Uit het bovenstaande zal duidelijk zijn, dat ik hoop nog lang klant bij Bol.com te kunnen blijven.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

We zijn blij met zo'n trouwe klant als jij, Piet.😊

Betrouwbare Webshop 08-03-2023

Voor ons moet de shop goed bereikbaar zijn, bij knelpunten adequaat handelen, je verantwoordelijkheid nemen. Verder leveren conform afspraak, snel is niet altijd nodig, kom je afspraken na. Dit alles vinden we bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Wat een mooie complimenten. Bedankt!

Els 08-03-2023

Wij zijn zeer tevreden over Bol.com. Snelle levering, fijne klantenservice goed bereikbaar en vriendelijk, betrouwbaar,
Goede producten en ruim aanbod.
Ik raad iedereen aan om bij hun je online bestelling te doen
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor het winkelen bij bol.com, Els.😁

Printer 08-03-2023

Een prima shop,met een goede service !
Zoals laatst ook,toen na een paar problemen meteen nieuwe printer er meteen een nieuwe werd opgestuurd !
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Fijn dat het zo snel voor je is opgelost!

Krullie 08-03-2023

Ik ben normaal geen fan van online kopen, maar hetgeen ik ambiance Bol.com besteld heb, klopt altijd.
De items kloppen met de foto’s en de omschrijving.
De leveringstermijn klopt ook altijd, is er vertraging wordt je op de hoogte gehouden.
En wat het ik allerbelangrijkste vind, is dat Bol.com ook telefonisch bereikbaar is. En ook telefonisch is er duidelijke, juiste en vriendelijke info!!!!
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor jouw vertrouwen in ons! 😊

Marcel 08-03-2023

Voor mij geeft bol de service die precies past vaak bij mijn verwachting en er regelmatig bovenuit stijgt.
De levering is conform de planning. Ook wanneer het door derden gebeurd. Mocht er wel - vooral bij levering door derrden - een vertraging zijn, dan wordt die tijdig gemeld. En ook actief geadviseerd over mogelijkheden tot oplossingen.
Prijs is vonform het gevraagde. De website is overzichtelijk en informatief.

Wat een mooie woorden. Bedankt, Marcel!😀

Peggy 08-03-2023

99 procent van wat je nodig hebt vind Je bij Bol
Levering altijd op afspraak. Alleen met de leverancier DHL gaat de lev wel eens mis. Die melden dat de levering gewijzigd is, terwijl ij thuis ben.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor de complimenten. We nemen je feedback ook zeker mee!

RickvW 08-03-2023

Koop veel games bij bol.com. Ook als er iets mis is kwa levering of het product zelf, wordt het altijd netjes opgelost. Daarnaast is je bestelling meestal binnen 24 uur thuis.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Klinkt als een top service! 😁

Amany 08-03-2023

Bijna alles is terug te vinden op Bol..com. Gebruikersvriendelijke website met een grote diversiteit aan artikelen en een overzichtelijke zoekfunctie. De reviews van klanten helpen mij vaak een goede keuze te maken. De optie 'achteraf betalen' is een van de grootste plussen omdat een benodigd artikel zonder uitstel besteld kan worden waarbij de administratieve afhandeling later mag volgen. Bol.com overstijgt andere webshops dus op ieder vlak. Redenen voor mij om direct voor Bol.com te kiezen. De app moet ik nog uitproberen
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Amany!🙂

Sharon 08-03-2023

Heerlijk shoppen is het bij Bol.com. Met name als ik snel iets nodig heb. De bezorging is snel en met “Mijn Select” is de service helemaal top!
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze Select service! 😄

Jamal Amenzou 08-03-2023

Bol.com heeft een goede service qua retour beleid, en is makkelijker in de werking van het retour sturen van een product. Bij andere bedrijven is alleen al het papier werk een probleem . Op bol.com is een heel breed aanbod van uiteenlopende producten, en van een product die je wil bestellen staan dan ook zichtbaar en duidelijk meerdere van het zelfde product in verschillende prijsklassen in een duidelijke overzichtelijke lijst. Dus kortom makkelijk, duidelijk en simpel in gebruik om de juiste producten te vinden . En is qua website makkelijker te bedienen en begrijpen dan vele andere soortgelijke webwinkels. Ik vind bijna alles wat ik zoek vaker en sneller bij deze webwinkel dan ergens anders.

Bedankt dat je bij ons winkelt. Jamal! 😁

Lodewijk 08-03-2023

Ik ben select member, jarenlang veel spellen besteld, snelle levering etc, gaat allemaal goed, totdat ik eems hulp van bol.com nodig heb. Matras besteld, er stond bij tot 30 dagen retourneren. Nu had ik na een nacht slapen al door dat het matras te zacht was. Meteen retour aangemeld. Aangezien ik select member ben, en een matras natuurlijk veel te groot is om te verzenden, kan het matras opgehaald worden. Nee dus. Ik heb nu over de 10 keer (!!) contact met bol.com gehad, schepen me telkens af met "ja onze partner moet dit ophalen". Dat doen ze niet. Die zeggen gewoon nee. Hoe bol.com dit probleem oppakt? Telkens opnieuw de vraag neerleggen bij de partner. Vervolgens nee als antwoord of geen antwoord, niks laten weten, en dan moet ik weer contact opnemen. Inmiddels al een maand een matras wat ik niet kan gebruiken in huis en mijn geld niet terug, zodat ik ook geen nieuw matras kan kopen nu. Walgelijk. Ze kunnen alleen helpen als er verkocht kan worden. Dit is geen klantenservice.

Beste Lodewijk,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Ilse 07-03-2023

Bestel regelmatig. Handige app, veel keus en je vindt er alles terug. Snelle levering , kortom ik ben een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Ilse! 🤩

Dinges 07-03-2023

Koop regelmatig bij Bol. Duidelijke app., ze hebben tegenwoordig bijna alles, snelle levering en evt. mango's worden naar tevredenheid opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 😁

Arno 07-03-2023

Duidelijke webshop, makkelijk zoeken, uitgebreid assortiment. Factureren verloopt duidelijk en goed. Vaak spullen te vinden waarvan je niet weet in welke andere winkel je die zou kunnen kopen
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Arno! 😊

Von 07-03-2023

Ik koop regelmatig via bolcom. Snelle levering alles bij de hand. Mijn ervaring is goed met dit bedrijf als er wat is lossen ze het op. Makkelijk kopen bij één bedrijf en zekerheid. Van mij een hele dikke 10

Ontzettend bedankt, Von! 🤩

Anton 07-03-2023

Mooi bedrijf. Verschillende keren de spullen beschadigd gekregen door transport. In alle gevallen keurig opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Fijn dat we het voor je hebben kunnen oplossen, Anton! 😄

Jacques Potters 07-03-2023

Ik geef een hoog cijfer omdat zij leveren wat zij beloven; als zij uit eigen magazijn leveren, gaat dat heel prompt; bij andere leveranciers gaat het meestal meer tijd kosten, logisch

Bedankt voor je review, Jacques! 😀

Ria L. 07-03-2023

Top bedrijf! Bestellen hier regelmatig. Nooit echt problemen gehad ,die niet opgelost kunnen worden. Snelle reacties terug via de socials.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Je kan voor vragen of problemen altijd rekenen op onze klantenservice, Ria! 🙂

Anna 07-03-2023

Super handig heel gemakkelijk bestellen en een dag later al in huis en heel veel keuze
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt, Anna! :)

Jacoba van Beieren 07-03-2023

Al jaren blij met deze webshop. Assortiment is alleen maar uitgebreid. Altijd makkelijk kunnen kiezen door de duidelijke productomschrijving. Bestellen is een fluitje van een cent, ook retourneren trouwens. Je hoeft er niet veel moeite voor te doen. Bedrag krijg je netjes teruggestort. Meestal is Bol mijn eerste keuze als ik een product zoek maar ik kijk ook wel of het ergens anders goedkoper is en dat komt ook wel voor.

Wij zijn ook blij met jou, Jacoba! 🤩

Ruud 07-03-2023

Simpel en gemakkelijk bestellen met de zekerheid dat het snel en goed geleverd wordt met het gemak van achteraf betalen
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 🙂

Jan 07-03-2023

Alles super geregeld, fijne pagina, goede adviezen, snelle levering, serieuze aanpak bij afwikkeling van eventuele garantie e.d.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Bedankt voor de complimenten, Jan! :)

Petra 07-03-2023

Fijne webshop met voldoende keuze ook qua leveranciers.
Over het algemeen snel geleverd en zeker een goede klantenservice die goed bereikbaar is.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Petra! 😊

K 07-03-2023

Heel veel keuze met veel zoekmogelijkheden en filters. Duidelijke foto's en omschrijving. Prijzen soms lager dan in andere winkels. Duidelijke communicatie over verzending. Steeds netjes verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 10-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄