Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan D 17-01-2023

Groot aanbod! Nette prijsstellingen! Gratis verzending!
Zeer betrouwbaar! Koop al jaren met plezier bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We hopen nog jaren plezier te hebben van je bestellingen, Jan! 😁

Andre 17-01-2023

Ik koop regelmatig bij bol.com, eigenlijk vooral door het gemak. Ze hebben bijna alles en het bestellen gaat via de app super makkelijk, alles is al ingesteld zoals de betaling en het adres.
In het begin vond ik ze niet goedkoop maar tegenwoordig heel concurrerend. Ook fijn dat het altijd lekker snel geleverd wordt en je kunt zelf een tijd en datum kiezen. Al met al zeer tevreden.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Andre! 😃

M.V 17-01-2023

Fijne uitgebreide webshop ..
Waar je
1)diverse aanbieders te zien krijgt waar soms de prijsverschillen zodat je kunt kiezen waar je aankopen besteld.
2)je gemakkelijk achteraf mag betalen.
3) retourneren geen enkel probleem is
4) en nog kostenloos ook
5) binnen 48 uur je bestelling binnen is.
Kleine min punt
Klantenservice telefoonnummer bijna niet te vinden en Billy mogen ze ontslaan daar heb je niks aan
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bedankt voor je review en de feedback. Mocht je onze klantenservice telefonisch willen benaderen, dan kan je ons bellen op: NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999

WMHB 17-01-2023

Keurige levering, en goedkoper dan elders een wasmachine besteld.
We bestelden om 23.15 en er stond bij, voor 23.59 besteld morgen in huis. Maar hij kwam een dag later.... Erg lastig als je moet werken. Met post snap ik dat, maar dit was een bezorgservice.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Excuses dat je bestelling vertraagd is geleverd. Hopelijk heb je toch plezier van je bestelling! 😃

Saakje 17-01-2023

Super snel, gemakkelijk, probleem met koffiemachine werd keurig
verholpen zonder kosten, bijna alles is te verkrijgen
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Hopelijk heb je veel plezier van de koffiemachine! 😀

Jan Elzinga 17-01-2023

Afgelopen jaar diverse artikelen gekocht zoals boeken , kampeerartikelen, gereedschap, elektronica etc. Wordt altijd snel en correct geleverd tegen een heel goede prijs. Ben erg tevreden over Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden blijft, Jan! 🙂

Ellen 17-01-2023

Ik ben héél tevreden met BOL. Groot assortiment, snelle levering. En als er iets is lossen ze het snel en goed op. Ik ben vaste klant en zal dat ook blijven!
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We hopen dat je zo lang mogelijk klant bij ons blijft, Ellen! 😃

aderoode 17-01-2023

Altijd keus genoeg.
Vlotte levering en gratis.
Geweldige site makelijk in gebruik en uitgebreide reviews en specificaties.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Enorm bedankt voor de review! 😁

Mark 17-01-2023

Super fijn dat ze bijna alles hebben, en bijna altijd binnen 1 dag verstuurd en soms nog de zelfde dag, zelfs op zondag wordt er geleverd, bevalt het product niet, kan je het altijd gratis retour sturen of bij je thuis katen ophalen
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Samen met de bezorgdienst doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Mark! 😃

Hedy Talens 17-01-2023

Bol is een top bedrijf om makkelijk te shoppen, goede informatie bij de producten en super snelle service.
Problemen tenminste als die al zijn? Die zijn dan altijd super snel opgelost door ze.
Opbouwende kritiek - kleinere verpakking die beter past bij het product en niet verschillende pakken versturen bij één bestelling van meerdere producten die rechtstreeks bij jullie vandaan komen en niet van derde .
Verder gewoon uitstekend

Bedankt voor de review en de feedback, Hedy! 😀

Eduard Janusch 17-01-2023

Altijd goede ervaringen met Bol.com. leveringen worden altijd netjes geleverd en op tijd. Je kunt bijna alles bestellen, zeer ruim assortiment. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer iets onderweg is doormiddel van track and trace. Ook als het eens niet helemaal volgens verwachting is kun je dit makkelijk retourneren en heb je snel je geld weer terug. Kortom een top bedrijf!

Enorm bedankt!😃

Ingrid 17-01-2023

Ik baal ervan dat we tegenwoordig bijna alles online moeten kopen omdat de winkels er niet meer zijn. Het fijne aan Bol is dat je achteraf kan betalen. Minder fijn is dat ze steeds meer zijn gaan samenwerken met partners en daardoor gaat er nogal eens wat fout.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bedankt voor de review en de feedback, Ingrid! :)

Bets 17-01-2023

Bol is een goed bedrijf. Ze hebben (of kunnen zorgen) voor alles.
Ze zijn snel precies en zeer klantvriendelijk.
Ik heb slechts 1 aanmerking, het bestelde zou wel eens in een kleinere verpakking kunnen zitten.😁
Verder zeer tevreden.

Bedankt voor de review en de feedback, Bets! 😁

Leanne 17-01-2023

Fijn dat je er alles kunt vinden. Soms wel mijn twijfels bij de partners. Select is helemaal fijn.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Leanne!

Renee 17-01-2023

Veel producten online staan, snelle levering en goede klantenservice. Ik ben fan!

En wij zijn fan van jou, Renee! 😊

Anne 17-01-2023

Je kunt uit veel dingen kiezen en je word goed geholpen als je er zelf niet uitkomt. Bol.com is ook klantvriendelijk.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Anne! 😀

Johan 17-01-2023

Goede site waar echt alles te vinden is. Ook snelle levering. Ook de prijs is goed.
Prima webshop!
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Heel erg bedankt, Johan! :)

Hendrika 17-01-2023

Bol.com is ideaal je kunt er alles vinden en kopen
Goede aanbiedingen snelle levering en fijne klantenservice
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😃

BRT 17-01-2023

Goede site waar echt alles te vinden is. Ook snelle levering.
ook betalen gaat erg makkelijk.
Bol.com is bijna onmisbaar geworden

Bedankt 😁

Rene 17-01-2023

Bol.com is een verzameling leveranciers waar veel, heel veel keuze te maken valt in allerlei producten. De ene leverancier is de andere niet, maar echte slechte producten ben ik nog niet tegengekomen. Over het algemeen is de leveringsdatum goed te noemen, als het product onverwachts later wordt bezorgd wordt je door Bol.com keurig in geformeerd.
Trouwens de communicatie verloopt ook goed. Ik krijg veel mails, maar ik krijg ze niet zomaar. Ze bevatten veelal belangrijke info die je nodig hebt. Kortom Bol.com is een prima organisatie!!

Bedankt voor de complimenten, Rene! 😀

Piet en Rineke 17-01-2023

Altijd keurig door Bol.com geholpen, artikelen zijn van goede kwaliteit, de mails zijn duidelijk.
Bezorging altijd snel. Zijn heel blij met Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

En wij zijn blij met jullie!🙂

Koos 17-01-2023

Koop al jaren bij Bol.com veel en uitgebreide keuzes, snelle levering, up-to-date op de hoogte gehouden van de stand van mijn bestelling.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Koos! 😃

Danielle 17-01-2023

Goeie webshop. Contact prima staan je direct te woord mits het nodig is.
Snelle verzending dus topservice
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Danielle! 😁

Arjan 17-01-2023

We kunnen niet zonder ;-)
Snel verstuurd en goed verpakt.
Alles is te krijgen en goede klantenservice

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Arjan! 😃

Freddy 17-01-2023

Deze webshop , voor mij de eerste waar ik ooit beroep op deed, verdient alle aanbeveling.
Je vindt er praktisch alles aan aanvaardbare prijs en snelle levering. Houden zo!
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bedankt voor je review, Freddy!