Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2385 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Viki 31-01-2023

Amazing page, quick delivery, nice discounts. My no 1 in online shopping. Keep up and keep free delivery!

Thank you very much! :)

fons 31-01-2023

Verschillende spulletjes gekocht de laatste tijd. Prima service. Hele snelle levering . Goed verpakt en een duidelijk verhaal over aanschaf, levering en ondersteuning. Misschien kan het aantal keren wanneer de levering wordt bezorgd wel wat minder.

Bedankt voor je review, Fons! 😊

????? 31-01-2023

BOL.COM levert, samen met haar partners, goede producten. Als er iets niet bevalt, is het gemakkelijk om het terug te sturen. Als er misverstanden ontstaan, doet BOL.COM er alles aan om het in goede banen te leiden, zodat de klant niet de dupe wordt van eigen vergissingen. Ik voel me zeker als ik producten bij BOL.COM bestel.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! :)

Antoine van 't Klooster 31-01-2023

Bol.com is voor mij een van de meest betrouwbare verkoop shops waar ik mijn inkopen doe. Ze zijn snel en regelen de communicatie prima. Ook is de shop overzichtelijk en zeer volledig. Heb er al veel en goed mijn inkopen kunnen doen. Ook bij klachten kun je heel goed met dit bedrijf praten . Al met al is het mijn favoriete shop.

Bedankt voor de complimenten, Antoine! 🙂

Maria 31-01-2023

Met hun enorme aanbod van producten is er altijd wel iets te vinden in elke prijsklasse.

Altijd snel verzonden (mits voorradig) en ik heb altijd een goede service gehad, wat gelukkig niet vaak voorkomt.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Fijn dat je blij bent met onze service, Maria! :)

frieda 31-01-2023

Ik koop al jaren bij Bol.com
Ze hebben tegenwoordig van alles met heel normale prijzen en heel snel geleverd (vaak de volgende dag )en ik weet uit ervaring dat je mensen een groot plezier doet met een cadeaubon van Bol.com (zo kunnen ze echt van alles uitzoeken)
Met select heb je gratis bezorgen ,dat scheelt als je vaak besteld toch een hoop
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Bedankt dat je al zoveel jaar klant bij ons bent, Frieda! 😊

Jeanne cuijk 31-01-2023

Fijn bedrijf! Problemen worden zo snel mogelijk opgelost. Vriendelijke mensen!

Bedankt! 😁

Mandana 31-01-2023

Super vriendelijke mensen en bedrijf en snelle levering van artikelen. Problemen worden ook snel verholpen.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😄

Helen 31-01-2023

Topbedrijf. Snelle leveringen, goede communicatie en recensies Ijn eerlijk en betrouwbaar.

Je kan altijd op ons rekenen, Helen! 🙂

sennamees 31-01-2023

Dit is zeer fijne omgeving om te winkelen en spullen te bestellen, gaat zeer gemakkelijk en is zeer goed bezig met alles
ook de prijzen zijn over het algemeen goed, heb er een goede ervaring mee.
Niet meer weg te denken in deze tijd.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

We worden blij om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Pietje 31-01-2023

Bol.com is mijn favoriete winkel omdat ze bijna alles verkopen. Wat ik ook heel prettig vind is dat ik eerlijke reviews kan lezen van andere gebruikers en niet alleen maar goede. Voor een klein bedrag per jaar krijg ik ook alles gratis thuisbezorgd op een tijdstip dat het mij uitkomt. Als ik een cadeau moet uitzoeken voor iemand geef ik ook graag een Bol cadeaukaart zodat er zelf iets uitgezocht kan worden.

Bedankt voor de complimenten, Pietje! 😁

Nathalie 31-01-2023

Ik bestel graag bij Bol.com met name vanwege de vaak korte levertijd, betrouwbaarheid en diverse keuze mogelijkheden voor het afleveren. De klantenservice is top (niet dat ik die heel vaak nodig heb gehad). Ook is retourneren makkelijk en gratis. De enige reden dat mijn cijfer geen 9 of 10 is, is omdat de prijs van de producten vaak aan de hoge kant liggen ten opzichte van andere webshops of winkels, maar dat verschilt wel per product.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Nathalie! :)

JanM 31-01-2023

Ik heb al aardig wat artikelen bij Bol.com besteld.
Wat daarbij opvalt is dat de keuze enorm is. Je kunt het haast niet bedenken of het kan wel via Bol.com besteld worden.
Daar komt bij de bijvoorbeeld de informatie over de levermomenten in 99% van de gevallen klopt.
Tot op heden is het terugsturen van artikelen ook probleemloos gegaan.
De enige kritiek die je kunt hebben, is dat Bol.com niet altijd de goedkoopste aanbieder is.
Maar verder een prima e-shop.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Jan! 😊

Dave 31-01-2023

Ik heb bij Bol.com de account met SELECT. De retours worden snel en correct afgehandeld. Als een retour fout gaat, dan is men zeer adequaat en zeer snel om het op te volgen, te onderzoeken en vooral af te handelen en het bedrag terug te storten op mijn rekening. Dit zonder gedoe. Ze werken daar met velen, maar als je een e-mail verstuurt, dan is iedereen die direct antwoord, onmiddellijk op de hoogte. Alles van facturen en betalingen is ook fijn terug te vinden de account op hun website.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Superfijn dat je zo blij bent met onze Select service, Dave! :)

Bennie 31-01-2023

Ze hebben een snelle levering , ook de partners leveren snel en netjes.
De prijzen zijn goed, met klachten handelen ze correct en netjes.
Heb 1 keer een klacht gehad en dit is netjes afgehandeld.

Je kana altijd rekenen op onze klantenservice, Bennie! 😃

mo 31-01-2023

Ik bestel al jaren bij Bol.com en het gaat altijd goed. Is er een keer een garantiegevalletje word het prima opgelost. Nooit geen problemen.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren! 😊

Te 31-01-2023

snel - goed - niet te duur.....handig ook als je snel iets nodig hebt, en niet de stad in kan

Bedankt! :)

Indesco 31-01-2023

Bol.com is het beste bedrijf van Nederland; de klant is écht koning en ze doen er alles aan om de klanten tevreden te stellen/houden.
Bijv. een cadeaubon of een leuk kaartje omdat er iets niet goed is gegaan en als Select-lid heb je ook veel voordelen.
Wel vind ik het soms jammer dat sommige producten wat duurder zijn dan elders, maar soms moet je ook kijken of er meerdere aanbieders zijn die ook wat goedkoper kunnen zijn, dus dat is ook een voordeel.
Ik ben al jaren klant van Bol.com en zal dit ook blijven, want het gaat nergens zo goed als bij Bol.com en daar kunnen andere bedrijven nog van leren !
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Enorm bedankt voor je mooie woorden! 😁

John 31-01-2023

Perfecte service en je kan altijd vinden wat je zoekt.
Als er wat is dan wordt je klacht snel en goed afgehandeld.
Voor mij is snelle levering belangrijk
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, John!

Ton 31-01-2023

One shop for all. Perfecte klachten afhandeling.
Kan altijd slagen bij Bol.com. Niet altijd het goedkoopste maar goede service mag ook wat kosten.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😊

Johny 31-01-2023

Nog geen één slechte ervaring gehad met bol.com
Is voor alles vindbaar van tv tot kruidenpotje
Ik vindt het echt een geweldige webwinkel
Ga zo door bol.....

Gaan we doen, Johny! 🙂

Iiceetje 31-01-2023

Ik heb zelf altijd gewerkt bij Bol.com dus weet hoe hard ze werken om de pakketten goed af te leveren bij de klant ik ben altijd uiterst tevreden en zal als eerste altijd hier bestellen omdat t me altijd goed
bevalt .

Bedankt! 😄

Mirjam 31-01-2023

Goede service ook telefonisch goed te bereiken klantvriendelijk betrouwbaar
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Mirjam! :)

Yvon 31-01-2023

Ik ben altijd zeer tevreden over de afhandeling van Bol.com en hoe ze met de verschillende partners omgaan waar ik alles bestel.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Yvon! :)

Bruno 31-01-2023

Bol.com is voor mij nog steeds het referentiepunt voor online aankopen. Ik ben al jaren trouwe klant en bestelde zeer uiteenlopende producten. De service is steeds correct en tijdig, zelfs tijdens Covid geen noemenswaardige vertraging !

Bedankt voor het vertrouwen en de aankopen, Bruno! 😄