Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

angel 02-12-2021

Super fijn online winkel. Snelle levering. Staan altijd klaar om je te helpen. Nette winkel. Je wordt via de mail heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Angel! 😃

cees casquette 02-12-2021

Goede website met veel variatie aan aangeboden goederen. Helaas wordt door Bol.com ook veel gebruik gemaakt van andere leveranciers voor levering. Daar gaat het vaak fout. De kwaliteit laat te wensen over en ook slechte leveringen in de zin van helemaal niet tot (veel) te laat. Bol.com tracht dit wel netjes op te lossen maar er heerst dan al teleurstelling en ergernis.
In het verleden regelde Bol.com alles zelf en toen ging het wel goed.
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Cees!

Wia Schaap 02-12-2021

Koop er regelmatig,
Mocht er iets zijn, ze lossen het altijd keurig op.
Ik beveel Bol.Com zeker aan!!!

Bedankt! 😃

NIET doen 02-12-2021

Zeer Slecht ! alle keren dat ik een bestelling heb gedaan bij bol.com is het misgegaan. Klantenservice zeer moeilijk te bereiken en neemt geen verantwoordelijkheid.

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Alex76 01-12-2021

Ik vind de afhandeling van de bestelling erg goed; en de bezorging verloopt, bijna, altijd vlekkeloos. En door de goede informatie over de producten; heb ik nog nooit een miskoop gedaan. Ik ben heel erg tevreden over Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Alex! 😃

Jacques 01-12-2021

Goede service in het algemeen, beloofde tijdspanne van levering wordt gerespecteerd, snelle afhandeling van klachten (alhoewel in mijn persoonlijke ervaring heel miniem ) Misschien toch nog meer duidelijkheid wanneer derden (externe leveranciers/winkels) betrokken zijn in het verhaal.
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Jacques! :)

ismet 01-12-2021

Goed Service en altijd bereikbaar
Ze doen ook niet moeilijk voor retour en belangrijkste is Gratis verzending

Gegroet

Bilici
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Ismet!

Andre 01-12-2021

Alles wat ik de afgelopen jaren bij Bol hebt gekocht wordt op de afgesproken dag geleverd. Netjes verpakt. En goede service. Totaal geen klachten over dit bedrijf
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Doet ons goed om dit te lezen, Andre! Fijn dat je zo tevreden bent😃

Cat van den Elzen 01-12-2021

Prima shop. Vlotte en nette levering. Geen bezorgkosten, ben zeer tevreden. Bestel al jaren via Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! 😃

Willeke139 01-12-2021

Veel aanbod en daardoor voor elk wat wils..
Of het nu 10 euro kost of 100 euro..
Snel geleverd en heb zelf al jaren select en daardoor hoef je niet altijd aan het bedrag te komen om gratis te verzenden.. Echt super fijn..
Ook de punten die je spaart is een leuk gratis programma van Bol.com..

Bedankt voor de complimenten, Willeke! 😃

Corrola Joosen 01-12-2021

Ontzettend groot aanbod, snelle levering en goede service!
Ook voor cadeau inspiratie. Heerlijk shoppen vanuit mijn luie stoel😃
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Corrola! :)

Diana 01-12-2021

Goede service en afhandeling. Ook bij defecte artikelen.
Bij bol kun je alles vinden wat je zoekt, vaak ook de gekste dingen. Bij problemen wordt er mee gedacht, vriendelijk personeel.
Snelle service en als je Select aanschaft, de andere dag in huis.
Kortom zeer tevreden en een echte aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Diana! :)

Kim VD m 30-11-2021

Bedrijf met een super vriendelijke klantenservice, die echt behulpzaam zijn, helpen bij problemen met een defecte apparaat.
Persoonlijke benadering, begrip tonend, komen hun woord na een gewoon super hulpvaardig en meedenkend.
Ik ben ze echt dankbaar dat ze me zo hebben geholpen toen ik het echt niet meer wist met een uitzichtloze situatie met een defecte apparaat.
Verder vind je op bol.com eigenlijk vrijwel alles waar je kunt zoeken aan voorwerpen om te kopen.
Fijne site, makkelijke app en zeer makkelijk te bereiken klantenservice.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Kim! 😃

Ciby 30-11-2021

Hier vind ik eigenlijk altijd wat ik zoek! Prima site, snelle levering (helemaal met select) en meestal goede kwaliteit.

Bedankt!😃

Gerda 30-11-2021

Wel betaald voor product, niet ontvangen.
Contact opgenomen. Zouden alsnog verzenden. Nog steeds niets ontvangen. Vandaag dwingend e mail gehad met verzoek om te betalen. Dit uiteindelijk maar gedaan. Als dit niet goed gaat komen vanuit bol.com zal ik er nooit meer iets kopen. Dit voorval zal ik zeer zeker verder rondbazuinen.

Beste Gerda,

Bedankt voor je review. Spijtig om te vernemen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, heeft je vanochtend een e-mail gestuurd met meer informatie. Later deze week zullen we contact met je opnemen om na te gaan of de levering heeft plaatsgevonden.

Chantal van bol.com

Jos 30-11-2021

De site is makkelijk in gebruik en het proces van betalen, leveren en je bestelling volgen werkt probleemloos. Bol.com is niet altijd de goedkoopste.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Jos! :)

Gert 30-11-2021

Goede webshop, snelle levering. Ik gebruik Bol.com als ik snel iets nodig heb en heb nog nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Doet ons goed om dit te lezen. Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft.

Anoniem 30-11-2021

Top winkel, je kan er alles vinden wat je nodig hebt. Goeie producten/ spullen. Heel fijn ook het gratis terug sturen en achter af betalen. Snel bij je thuis bezorgd!
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Dennis 30-11-2021

(Bijna) alles te verkrijgen. Redelijke prijzen, snelle verzending en altijd netjes verpakt.

Bedankt! :)

M van Weert 30-11-2021

Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad met bol.com, alleen maar positieve.
Ik kan altijd vinden wat ik nodig heb en er is een grote keus aan producten. De producten zijn onderling makkelijk te vergelijken. Duidelijke website. Goede service.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren! 😃

Bwoklee 30-11-2021

Een webshop waar je bijna alles kunt vinden, altijd betrouwbare korte levertijden en voor maar 10 euro per jaar alles gratis thuisbezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je pakket zo snel mogelijk in huis is :)

Jos 30-11-2021

Mijn favoriete webwinkel. Altijd correcte levering en betrouwbaar. Heeft nooit teleurgesteld.

Mevr vd oetelaar 30-11-2021

Ik koop online gewoon het liefst via bol.com , eerlijk betrouwbaar altijd goede en correcte service , goed bereikbaar en mocht er ooit iets zijn wat bijna niet echt ooit voorkomt , wordt het echt altijd direct en correct netjes opgelost , raad iedereen goede en veilige aankopen via en bij bol.com aan , zelf zeer dik tevreden over bol.com vriendelijke groet mevr vd oetelaar

RobV 30-11-2021

Bij Bol.com vind je vaak wat je nodig hebt. Ik woon in een plaats waar niet veel winkels zijn en om naar de dichtstbijzijnde stad te rijden is ook niet altijd alles. Wat ik wel doe is kijken of de prijs goed is. Je hebt een ruime selectie via henzelf of een partner. Makkelijk is ook achteraf betalen en de regelmatige mails met informatie over je bestelling. Eigenlijk weinig aanmerkingen.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Rob!

Dany 30-11-2021

Bij Bol.com heb je een ruime keuze aan artikelen en vind je meestal wat je zoekt.
Word altijd geleverd op de dag dat ze aangeven.
Goede service en iets terugsturen is geen probleem....
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Dany!