Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marie 10-10-2023

goede producten en goede klantenservice. gemakkelijk om producten op te zoeken
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor de fijne woorden, Marie!😊

Renate 10-10-2023

Verschillende producten besteld bij Bol.com. Van boeken tot ondergoed en altijd levering zoals afgesproken. Ook voor vragen goed bereikbaar en Bol is oplossingsgericht. Kortom: klantvriendelijk.
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Renate.

Electrio 10-10-2023

Een mooie dag na mijn 81 sfe verjaardag was toen mijn 79 jarige mij vrouw doodleuk op mijn gesakker. "in welke winkel moet ik dit nu weer gaan kopen" (de douchekraan was kapot)" spontaan antwoordde: " Bij Bol. Com, waar anders? " Ja, die zat, en toen nog: " het zal vlugger thuis zijn dan dat jij een winkel gevonden hebt". En gelijk had ze.
webcare-15 17-10-2023

Ah, wat een mooi compliment! 😀

Erika 10-10-2023

Ben vaste klant bij Bol. Breed aanbod voor heel het gezin.
Altijd snelle levering, bij gebreken snelle oplossing ,reparatie of vervanging van het product.
webcare-15 17-10-2023

We zijn blij met een klant als jou, Erika!

roos 10-10-2023

alles is op tijd geleverd en goed verpakt en keuze genoeg voor ieder wat wils
webcare-15 17-10-2023

Wat fijn dat je tevreden bent. 😊

Carlos 10-10-2023

Goed overzicht met de app, goede varieteit en redelijk goede prijs. Handig en snel, met handige opties. Makkelijk winkelen!
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je tevreden bent, Carlos.😀

Cyrelle81 10-10-2023

Heel veel keuze op bol. Levering is over het algemeen ook best snel. Handig ook dat ze van tevoren aangeven of het als pakketje komt of als brievenbuspakket. Zo weet je ook als er iemand thuis moet zijn om het in onvangst te nemen of niet. Producten zijn tot nu toe altijd netjes en goed verpakt aangekomen. Vragen over een product konden ze prima beantwoorden en anders namen ze de moeite om even te zoeken hoe en wat. Laatste aankoop betrof verkleedjurken. Goed en netjes verpakt,juiste maat en op tijd geleverd. De jarige was er super blij mee!
Wij hebben nog lol met bol!
webcare-15 17-10-2023

We worden blij van een klant zoals jij! 😉

Corine 10-10-2023

Bol.com is niet altijd de goedkoopste maar vaak het snelst qua levering. Veel keuze, je kunt er bijna alles vinden. Veel communicatie qua levering na de bestelling. Ik vind het een prettig bedrijf.

Fijn dat je blij bent met ons. Dat zijn wij ook met jou, Corine. 😊

Patrick 10-10-2023

Naar mijn weten ben ik al dikwijls beet genomen door Fraude bij het bestellen van artikelen op de sites, maar Sints ik bestel op BOL.COM is dat niet meer gebeurd. Mijn Vrouw en ik blijven bestellen op de site die betrouwbaar is en op tijd word geleverd.

Bedankt voor jouw vertrouwen, Patrick.😁

Jeanette 10-10-2023

Iedere bestelling of eventuele retour verloopt altijd vlot en er wordt duidelijk gecommuniceerd. Nog nooit problemen gehad.

Wat fijn! 😀

Jan Potje 10-10-2023

Snel leveren van kwaliteits produkten. Een goede weergave van prijs vergelijking.
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor jouw mooie review, Jan.😊

Roel 10-10-2023

Ik ben al vele jaren zeer tevreden over Bol.com over de geleverde producten en de afhandeling van levering / terug sturen 👍

Bedankt voor de complimenten, Roel!😉

Heidi 10-10-2023

Fijn om eerst te kunnen vergelijken en besteld voor 22.00 uur de volgende (meestal) geleverd mits anders staat aan gegeven.
Retourneren meestal geen probleem
Ben blij met Bol
webcare-15 17-10-2023

We zijn ook blij met jou, Heidi!

Eve75 10-10-2023

Goede service, goede communicatie met betrekking tot de levering van een product en, indien nodig, is het makkelijk om een product te retourneren.

Bedankt voor jouw aankopen, Eve.😁

Hans 10-10-2023

Bij Bol.com vind je alles en meestal nog aan de voordeligste prijs.
Altijd snelle en correcte leveringen.
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Hans!

FANTASTISCH EN MAKKELIJK WARENHUIS 10-10-2023

Wij zijn al jaren klant van Bol.com, waarom;
snel, betrouwbaar, groot assortiment en een uitstekende klanten service.

Dus is voor ons de keuze snel gemaakt...BOL.COM

Bedankt voor jouw vertrouwen!😊

Laura 10-10-2023

Ik vind Bol een top shop omdat de spullen die ik bestel gewoon meestal dik in orde zijn. Als het product weer terug moet om wat voor reden dan ook, dan is er een klantenservice. Vanwege de dik op orde klantenservice baseer ik meestal mijn koop bij Bol. Kortom ik ben blij met Bol en Bol met mij.
webcare-15 17-10-2023

Wij zijn zeker blij met jou, Laura!

Kadee 10-10-2023

Bestellen bij bol is makkelijk maar de levertijd met post NL laat te wensen over. Dus bestel ik niet meer . Helaas voor mij en voor de winkeliers die hun producten aanbieden via bol en leveren met post NL

Beste klant,

Ontzettend spijtig zeg! Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

liesje1512 10-10-2023

In alle jaren dat ik bij Bol.com koop is er maar 2 x iets fout gegaan en dat is fantastisch opgelost.
De klantenservice is altijd flexibel en meedenkend
webcare-15 17-10-2023

Wat fijn om te horen. Bedankt!

Witkamp 10-10-2023

Ik had het gekocht voor de verjaardag van mijne kleine dochter ;
Zij is zo blij met deze wekker Wakeup light is voorzien van een 15W snelle draadloze oplaadfunctie.
Een half uur voordat de wekker af gaat, wordt de lichtintensiteit geleidelijk verhoogt van 0 tot 100%, zodat u natuurlijk en geleidelijk wakker kunt worden. Dit kan vooral nuttig zijn voor mensen die moeite hebben om 's ochtends wakker te worden of die moeite hebben om uit bed te komen, dus erg blij mee
De wake-up light kan ook als nachtlampje worden gebruikt en zorgt voor een zacht, rustgevend licht in de slaapkamer , heerlijk

Jos 10-10-2023

Groot assortiment en komt afspraken na. Een verbeterpunt zou de site zijn, specificaties bij producten zijn vaak incompleet. Filters werken lang niet altijd naar behoren.
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor jouw waardevolle feedback, Jos!

Breed assortiment en snel besteld 10-10-2023

Ik beveel Bol.com van harte aan. Ze hebben een zeer ruime keuze aan producten. Bestellen gaat eenvoudig en wordt altijd super snel geleverd. Vaak voor 22:00 uur besteld en de volgende dag al in huis. Mocht een artikel toch niet zijn wat je ervan verwacht had, is contact met servicedesk of gewoon retourneren super makkelijk en geeft nagenoeg nooit problemen. Bestel dan ook regelmatig via deze website.
webcare-15 17-10-2023

Wat fijn dat je zo tevreden bent! 😀

Monique 10-10-2023

Fijne webshop
Bestellingen worden snel geleverd en ziet er altijd keurig verzorgd uit.
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor jouw mooie review, Monique!

Fredje 10-10-2023

Wij vinden steeds wel het item dat we zoeken bij Bol en Bol houdt je prima op de hoogte van de levering 3
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je zo blij bent met bol.com. 😁

Prima zaak 10-10-2023

Ik heb goede ervaringen met Bol.com. De informatie die ze geven is goed. De artikelen kloppen met wat je hebt besteld. De levering is altijd op tijd, soms zelfs eerder dan oorspronkelijk opgegeven. Prima zaak!