Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

lieke 01-08-2023

Ik gebruik bol.com al jaren voor allerlei verschillende producten en heb nog nooit problemen gehad. Ze leveren wat ze beloven en vaak ook nog voor een goeie prijs. Levering is snel en ik ben altijd erg tevreden!!

Angelique 01-08-2023

Altijd makkelijk en fijn om bij bol.com te bestellen. Goede producten en snel geleverd! Top
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij met ons bent, Angelique!

Pieter 01-08-2023

Ik bestel regelmatig producten van bol.com waar ik bijna altijd tevreden van ben. Ik heb zelden problemen ondervonden bij bestellingen. De leveringen komen ook meestal tijdig aan en veilig

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Pieter! 😄

Christine 01-08-2023

Tegenwoordig bestel ik altijd via bol.com. Heel gemakkelijk, vaak de goedkoopste, en door select gratis levering.
Klantenservice altijd vriendelijk geholpen, met altijd een positieve oplossing.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Christine! 🙂

Mario 01-08-2023

Zeer tevreden met Bol.com.

Snel en efficiënte levering, goed omschreven producten en ruim aanbod van verschillende artikelen, je kan het niet zo gek verzinnen of Bol.com kan het leveren. Bij problemen wordt het snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Mario!

Anita 01-08-2023

Ik koop graag bij bol.com en dat doe ik al jaren. Ik word altijd netjes en vriendelijk geholpen. Ik zou bol.com zeer zeker aanraden.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt, Anita!

Schepers 01-08-2023

Snel, duidelijk en prijstechnisch het vergelijken waard. Geen 10, omdat de info mbt partners niet altijd helder/up-to-date is. Ander puntje van kritiek is de enórme verpakkingen die gebruikt worden. Probeer meer te combineren en denk na over retourneren van verpakkingsmateriaal.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt voor je feedback! We gaan ermee aan de slag.

inger 01-08-2023

Je kunt altijd vinden wat je zoekt, website zeer overzichtelijk.
Bestellen, betalen en levering nooit een probleem geweest.
Ik bestel al jaren en het is en blijft mijn ToGo winkel.
Al met al ...... een 10 waard en ga vooral zo door

Gaan we doen! 💪

BW 01-08-2023

bol.com is een prima, en ook betrouwbare webwinkel met vaak scherpe prijzen. Ik ben er al vele jaren vaste klant, naar volle tevredenheid. Bestellingen worden vlot afgewikkeld. Retourneren is in mijn geval bijna nooit nodig, maar dit is wél heel eenvoudig. Ik kies altijd voor: achteraf betalen. Fijn, want dan hoef ik pas te betalen als ik het artikel binnen heb.

Bedankt voor je vertrouwen, BW! 😀

Wettie 01-08-2023

Bij Bol.com een camping oventje aangeschaft voor een redelijk bedrag. Snelle procedure en levering. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden over de levertijd.
Waarom een 8 en geen 10? Dat komt door het prijsverschil! Toen ik het oventje in huis had, was hij op de website ineens goedkoper. Nu is het weer een stuk duurder. Dat vind ik erg vervelend en niet duidelijk waarom dat zo is.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bol.com en de externe verkopers bieden niet de laagste prijsgarantie. De verkoopprijzen van bol.com kunnen dagelijks verschillen. Dit komt omdat de economische prijs van de artikelen per dag kunnen veranderen. Daarbij mogen de externe verkopers op ons platform zelf hun verkoopprijs bepalen. Omdat een partner de prijs zelf mag bepalen, kan het voorkomen dat artikelen bij externe bedrijven duurder of goedkoper worden aangeboden.

Lalla 01-08-2023

Weinig klachten. Af en toe komt een zending later dan verwacht. Kan gebeuren mits niet te vaak.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent, Lalla! 😊

Peter 01-08-2023

Wij hebben gekozen voor bol.com ,omdat je een ruime overzicht hebt aan keuze .
En je pakketje is altijd snel in huis , lukt dat niet ,dan word je daarvan op de hoogte gebracht.
Een pakketje terug sturen, is nooit geen probleem!!
Wij zijn supper te spreken over Bol.com👍👍

Heel erg bedankt! 😄

Niels 01-08-2023

Goede en snelle service. Ik winkel al vele jaren bij bol.com en heb nooit een nare ervaring gehad met leveren of retourneren van producten. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en wanneer er onverhoopt een product niet voldoet aan je verwachtingen dan is het retourneren heel gemakkelijk. Na retourneren staat het bedrag weer snel op je rekening.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over onze service, Niels! 👍

Evert 01-08-2023

Goede webwinkel. Concurende prijzen en een ruim assortiment. Over terugzenden of ruilen doen ze niet moeilijk. Ook oude elektrische apparaten zoals broodbakmachine of toetsenbord nemen ze terug. Laatst een wasmachine gekocht. Deze werd keurig geplaatst en de oude werd meegenomen.

Veel plezier met je nieuwe wasmachine, Evert! 😁

Antonius 01-08-2023

Betrouwbare winkel wat levering betreft. Goede communicatie over de bezorging. In de buurt afhalen van bestelde spullen is in sommige gevallen mogelijk (bij Albert Heijn). Groot assortiment en flink wat reviews over de producten (belangrijk). Eerlijkheid en betrouwbaarheid vind ik als klant belangrijk.
Verkooppartners, bedrijven die gebruik maken van het Bol verkoopkanaal, zijn over het algemeen oké. Wel blijven opletten.
Prijzen zijn gemiddeld wat hoger dan bij andere online winkels. Dat is logisch als het product van een verkooppartner komt. De prijs is dan inclusief verzendkosten en zij dragen ook wat af aan Bol zelf.

Heel erg bedankt voor je woorden, Antonius! 😄

Rengerditie 01-08-2023

Breed assortiment, veilig gevoel qua betaling. Product kan meestal retour en altijd geld terug.
En zijn er problemen is Bol er om die op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Mocht je problemen ervaren of vragen hebben, dan staat onze klantenservice voor je klaar om je te helpen 🙂

Mariel 01-08-2023

Snelle levering en netjes verpakt. Fijne klantenservice en als er iets niet goed is, kan het altijd wel retour.
Grote keuze
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Mariel! :)

Roosmarie 01-08-2023

Enorm assortiment, snelle levering, altijd het juiste product, meestal een reële/goede prijs.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😀

Harry 01-08-2023

Wereld Zaak Ze hebben zowat alles voor je. Alles komt goed op tijd. ZIJN makkelijk met betalen.

Bedankt! 😁

Theo 01-08-2023

De shop heeft een heel ruim aanbod voor een goede prijs en altijd goed en netjes verpakt en altijd op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden .
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Theo! 😀

Patrick 01-08-2023

Ik heb positieve ervaringen met Bol.com. Ik ben altijd goed geholpen. De klantenservice heeft mij ook een keer goed geholpen. Dus ik ben helemaal tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Onze klantenservice helpt je graag bij al je vragen, Patrick! 😁

Beltie 01-08-2023

Groot assortiment, snelle levering (select) nog nooit problemen mee gehad. Ik raad deze webwinkel aan.
Ook de app is zeer handig en het achteraf betalen ( kan niet altijd).

De keuze is reuze! 🙂

Aagje 01-08-2023

De gevraagde artikelen worden snel geleverd en zijn met zorg verpakt.
Het is een keer voor gekomen dat iets niet bezorgd werd en dat werd keurig opgelost.
Achteraf betalen is ook geen probleem en dat vind ik een goede service.
Je wordt daar op tijd aan herinnerd.
Er is ontzettend veel keus als je bijvoorbeeld iets zoekt op gebied van keukenhulpjes.
Een zeer tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent, Aagje! 😊

Ruud 01-08-2023

Eenvoudig bestellen. Snelle levering. Achteraf betalen. Nog geen negatieve ervaring gehad met bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen negatieve ervaringen zult krijgen, Ruud!

Kees 01-08-2023

STEEDS SNELLE LEVERING . Je wordt altijd netjes op de hoogte gehouden per email . of het nu gaat om te leveren of het retouren van de aankopen.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪