Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap Tuinder 12-07-2023

Ik heb voor Bol.com gekozen omdat ze altijd op de afgesproken bezorgtijd leveren. De bezorging vindt altijd plaats op een tijdstip dat mij het beste uitkomt. De producten zijn prima verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te leveren, Jaap! 🙂

newtownetto 12-07-2023

Enkele jaren geleden was bol.com voor mij een site waar je je keuze kon bepalen en direct de aankoop plaatsen.

Helaas is dat tegenwoordig anders omdat je goed moet uitzoeken of de leverancier van het betreffende product een degelijke (Nederlandse) leverancier is of een 'drop shipper' die producten vanuit China via bol.com aanbiedt.

Zou anders zeker met een 9 beoordeeld hebben maar door bovenstaande een 7 met het advies zoek altijd wie of wat de echte leverancier is in verband met garantie, maatvoering, retournering, kwaliteit etc.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Bedankt voor je review en je feedback! Dit waarderen we😀

Betrouwbare webshop 12-07-2023

Betrouwbare webshop met goede service en vlotte levering.
Zeer ruim assortiment en met Select ook leuke voordelen en flexibele bezorgmomenten.
Het is leuk online winkelen bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 👍

Sam 12-07-2023

Super fijne webwinkel! Een reuze assortiment, snelle levering. Ze houden je per mail of berichtjes goed op te hoogte van aanbieden of over je bestellingen. Goede service als iets niet goed is of verkeerd geleverd. Retourservice is ook heel fijn, al gebruik ik die haast nooit.
Echt een aanwinst om Bol.com te hebben. Zeker omdat ik meermaals in de winkel het niet kon vinden of omdat ze het in de winkel niet meer konden leveren.

Bedankt voor de complimenten, Sam! 😁

Micheline 12-07-2023

je kunt er bijna alles vinden en je kunt de bestelling daarna goed volgen en die is altijd correct top Gr.Mich.

Bedankt dat je klant bij ons bent, Micheline! 😃

Francis 12-07-2023

Op Bol.com kan ik bijna altijd vinden wat ik nodig heb. Keuze uit meerdere opties. Levering is altijd zeer snel en correct.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je pakket zo snel mogelijk te leveren! 💪

Oscar D. 12-07-2023

Het is absoluut ideaal dat je bij één on-line webshop zo een beetje alles kan vinden wat nodig is. Bestellen is makkelijk, prima opvolging over bestelling, status en aflevering. Soms wat onduidelijk over waar het product nu echt vandaan komt en wat dat betekent voor de afhandeling van vragen of issues.

Dank voor je review en je feedback, Oscar! 😄

Rob 11-07-2023

Kies met regelmaat voor Bol.com, omdat het een betrouwbaar bedrijf is. Hen nog nooit iets ontvangen dat niet aan de omschrijving voldeed. De kwaliteit is goed en de leveringstermijn over het algemeen redelijk. Heb nog nooit iets hoeven retourneren.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Heel erg bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Rob! 😀

Duonier 11-07-2023

Alles wat ik bij Bol.com bestel komt voor 95% op de afgesproken termijn binnen.
Daarnaast kun je het bestelde, bij niet gedacht wat je er van verwachte, of als het niet mocht werken zoals je had gedacht of welke andere reden dan ook zonder moeite en gezeur retourneren.
Minpuntje is dat sommige aangesloten leveranciers, nog wel eens zorgen voor vertraging in het bestelde product.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😊

Eric Van Cauwenbergh 11-07-2023

Een van de meeste uitgebreide webshops van de lage landen. Ik vind er meestal datgene dat ik nodig heb tegen een aanvaardbare prijs. Als ik 1 minpuntje moet geven gaat het niet over Bol.col maar Post.nl waar ze mee samenwerken. De laatste weken zijn de leveringen niet zoals normaal, de zwaardere pakjes worden over de grond gesleept en in het midden van de oprit achtergelaten en de kleine pakjes worden in de brievenbus gepropt dat je ze er bijna niet uitkrijgt en ze zijn helemaal verfrommeld.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We vinden het fijn om te lezen dat je zo blij me tons bent, Eric! Met je feedback gaan we aan de slag. Dank daarvoor! 🙂

Robert 11-07-2023

Het bedrijf BOL.com is al jaren mijn vaste leverancier van diverse goederen.
Ze zijn betrouwbaar, correct, snelle levering en een voortreffelijke service
Nog nooit een probleem mee gehad!
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We hopen dat je nog jaren lang klant bij ons blijft, Robert! 😁

Els 11-07-2023

Veel keus, veel producten en altijd goede informatie over het product.
Makkelijke betaling en altijd op tijd bezorgd .
Laatste bestelling kwam kapot aan en binnen een dag had ik een nieuwe plantenpot in huis

Veel plezier met je nieuwe plantenpot, Els! 🪴

sasja 11-07-2023

Een fijne betrouwbare winkel met een grote assortiment ,wat ook veilig is om te kopen .
Mocht er iets mis mee zijn wordt het gelijk geregeld .
Als ik iets via bol.com besteld dat via een andere winkel loopt ben ik gerust gesteld dat het altijd goed komt omdat bol voor garantie staat .
Kortom een fijne winkel waar wij heel veel bestellen

We waarderen je vertrouwen en je aankopen, Sasja! 😃

james 11-07-2023

Enorme verscheidenheid aan producten. Er is bijna niets dat ze niet kunnen verkopen. Vaak tegen zeer concurrerende prijzen! De snelheid van leveren is nergens beter te vinden!
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, James! 💪

Dort 11-07-2023

Bol.com is voor mij als consument een geweldige uitkomst om te winkelen omdat we weinig tijd hebben om naar een fysieke winkel te gaan. Ook hun service is heel erg goed en ik word zelfs per mail of telefoon goed geholpen.
Ook het assortiment word steeds groter en uitgebreider met andere woorden een TOP winkel.

Paul G. 11-07-2023

Ik heb de betrouwbaarheid van deze site ervaren. Leveringen van bestelde producten zijn altijd op tijd en in goede orde. Mocht er iets niet in orde zijn is retourneren of vervanging geen enkel probleem. De omschrijvingen van de artikelen zijn correct. Wat ik ook belangrijk vind is de bereikbaarheid van de klantenservice. Ik koop in ieder geval graag via of bij bol.com.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Paul! 😄

Eddy 11-07-2023

Simpel, het gaat snel, goed afgeleverd, producten zijn zoals beschreven en super gemakkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Fijn dat je zo te spreken over ons bent, Eddy! 🙂

Jacq 11-07-2023

Duidelijk is dat Bol.com inmiddels veel ervaring heeft,en daardoor problemen goed weet op te lossen.
Je moet dan wel veel scrollen om alles te lezen voor de juiste oplossing.
Verder wel een fijn bedrijf met redelijke prijzen.

Bedankt! 😊

anna.c 11-07-2023

ik heb de pakjes op tijd ontvangen, maar dit keer is het wel betaald maar nergens meer te vinden

Beste Anna,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Marcel 11-07-2023

Bol.com is voor mij als consument een geweldige;dige uitkomst om te winkelen daar ik door mijn werk weinig tijd heb om naar een fysieke winkel te gaan ook hun service is heel erg goed en ik word zelfs per mail of telefoon goed geholpen
ook hun assortiment word steeds groter en uitgebreider met andere worden een top winkel
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁

Hans Gouka 11-07-2023

Uitgebreide keuze tegen gemiddeld acceptabele prijzen . Aflevering bij een AH vestiging heeft veel voordelen.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Hans! 😄

Timmerjans 11-07-2023

Groot assortiment en snelle levering. Ook makkelijk met betalen en retour wordt ook snel afgewerkt. Heel tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😁

Elly 11-07-2023

Al jaren klant bij Bol.com, bevalt prima en de service is goed!
Gewoon een goed en betrouwbaar bedrijf en ondanks dat producten soms wat duurder zijn dan bij een andere aanbieder blijf ik bij Bol omdat je er gewoon van op aan kunt!

Bedankt voor de complimenten, Elly! 😊

ckstyle 11-07-2023

Over het algemeen tevreden over Bol. De service is altijd goed en zij handelen snel als er iets is. Het enige wat ik vervelend vind is dat ze ontzettend veel rommelen met de bedragen van de producten. Heb ik iets bekeken maar niet gekocht, is het een dag later alweer omhoog gegaan in prijs
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

Bedankt voor je review en je feedback! :)

Frans 11-07-2023

Ik was eerst een beetje huiverig om online te bestellen, ik praat nu van 7jaar terug. Na mijn eerste bestelling was de behandeling en verzorging zo geweldig dat ik een "Vaste klant" ben geworden.
Officiele reactie van Bol.com 12-07-2023

We waarderen het heel erg dat je bij ons winkelt, Frans! 😁