Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sharon 10-05-2022

Bijna nooit problemen gehad, en als er iets mis gaat (verkeerd artikel geleverd) dan wordt dit snel en goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Er kan natuurlijk wel eens iets mis gaan, maar we vinden het erg belangrijk om het dan ook goed op te lossen! 😊

Geri 10-05-2022

Ik kies graag voor bol.com vanwege het ruime assortiment en als select klant zijn er nog meer voordelen. Een paar voordelen zijn: geen verzendkosten en speciale aanbiedingen en er zijn nog meer voordelen maar daarvoor verwijs ik je door naar de website. Goede klantenservice, ik had een paar jaar geleden luiers besteld via bol.com, na een dag of vier waren ze nog niet binnen. Ze bleven hangen op het sorteercentrum. De klantenservice gebeld en de volgende dag had ik een nieuw pak luiers bezorgd gekregen.
Ik blijf voor bol.com kiezen, jullie zijn top 👍👍

Jij bent ook top, Geri! 😃

Hera 10-05-2022

Al jaren bestel ik bij bol.com
Groot assortiment, bijna alles kan ik er vinden! Makkelijk bestellen en snel geleverd!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor jouw complimenten!

Elly Janssen 10-05-2022

Wij zijn zeer tevreden over Bol.com.
Duidelijke web site, goede informatie over de producten ook als het door derden wordt geleverd.
Bij eventuele garantie/ruiling hele vlotte afhandeling .
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat bol.com zo bevalt!😃

Gabriël 10-05-2022

Als je iets zoekt vindt je het meestal bij bol. com. Voor een prima prijs en meestal netjes op tijd uitgeleverd. Ik was op zoek naar motor kleding en accessoires, heb ik bij bol besteld en heb daar geen spijt van.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Je zal vast een hoop plezier hebben van je aankoop met dit mooie weertje!🌞

TK 10-05-2022

Ik bestel al jaren bij Bol.com en ik ben over het algemeen heel tevreden.
Makkelijke website en heel veel keuze in het assortiment.
Super snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat je tevreden bent!

Wilmie 10-05-2022

Ik bestel al jaren bij bol.com en heb alleen maar positieven ervaringen. Snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Onze missie is om jou voor altijd alleen maar positieve ervaringen te geven!😊

mohammed 10-05-2022

hallo, bol.com, goede shop. Ik vind bijna alles wat ik wil, alleen soms zijn de goederen verlopen of ontbreken ze in de winkel. Ik hoop dat het meer uitbreidt en alles vind wat ik nodig heb op deze plek
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wij hopen ook dat wij jou alles kunnen bieden wat je zoekt.😊 Als er iets niet helemaal goed verloopt horen we het natuurlijk ook graag!

KvdB 10-05-2022

Bestel vaak via Bol.Com en over het algemeen verloopt dat goed en snel. Bij vragen snelle reactie en goed geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat onze service naar wens is.😃

Evelyne 10-05-2022

Mijn to go to shop! Groot assortiment, goede kwaliteit, snelle levering en uitmuntende service.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor het mooie compliment, Evelyne!😊

Rene 09-05-2022

Heb 26 april een bestelling gedaan .twee van de drie dingen binnen en het laatste krijg ik maar niet ,als ik op mijn bestellingen kijk staat er iedere dag ,komt morgen ,maar dat blijft morgen ,je zal er maar voor thuis moeten blijven ,contact opgenomen dan zeggen ze iedere keer, nemen binnen twee dagen contact mee u op ,maar da is ook niet het geval .

Beste Rene,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Mirjam 09-05-2022

Alle bestellingen die ik via Bol.com plaats, verlopen soepel en snel. Ook als het pakketje via een ander bedrijf geleverd wordt.
En mocht er een keer een probleem zijn, dan wordt dit altijd goed en naar tevredenheid opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat je zo blij bent met ons.😃

Johan 09-05-2022

Bol.com verwijst naar tussen leveranciers en/of de fabrikant zodra apparaten binnen de garantie periode kapot gaan. Deze zijn dramatisch slecht en willen het probleem niet oplossen, terwijl bol.com de verkoper is. Typisch afschuif gedrag waarbij bol.com voor haar verantwoordelijkheid weg loopt en de klant in haar hemd laat staan. Apparaat (vaatwasser) is nog steeds stuk, heb 2x vrij geregeld van werk om thuis te zijn voor een monteur waarbij de 1e monteurs afspraak vlak voor tijd is afgezegd en de 2e afspraak niemand aan de deur is geweest.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2022

Beste Johan,

Natalya van bol.com

Dine 09-05-2022

Prima online winkel. Erg tevreden over. Fantastisch assortiment of het nou boeken, sneakers of apparatuur betreft. Klantenservice is erg behulpzaam, indien nodig. Maak vaak gebruik van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Bedankt voor de mooie complimenten.😊

Annekejh 09-05-2022

We hadden bij Bol.com een pc muis besteld, en, zoals bijna altijd, hadden we de muis de volgende dag al, keurig bezorgd en goed verpakt in huis! Wij zijn erg tevreden over de producten en de bezorg service van Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. 😃

Henny 07-05-2022

Producten worden snel geleverd en er is telkens goede terugkoppeling bestel status. Bol heeft het goed voor elkaar!
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Wij hebben het inderdaad goed voor elkaar met zulke fijne klanten!

AnniePannie74 07-05-2022

Telkens als ik bestel komt het vrij snel aan. Zeer tevreden. 1x en hele nare ervaring gehad. Maar daar kon bol.com niets aan doen. En ze hebben het toen snel voor mij opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 16-05-2022

Fijn dat als er iets misgaat het ook naar wens wordt opgelost!

Stein 06-05-2022

Lang (2 jaar) voor gespaard, lang verwacht. Eindelijk zou hij voor zijn verjaardag op 6 mei een Switch kunnen betalen, 50/50 met ons. Zijn enige cadeau dit jaar, want behoorlijk duur. We kochten cadeaubonnen bij Wissel om nog een paar euro extra korting te krijgen, dan kon hij er wat extra's bij kopen. Ik geloof niet dat we het afgelopen jaar zo'n spijt hadden van een beslissing.

Select lid, dus snelle verzending. Zou je denken. Op 4 mei bestelden we o.a. een nintendo switch en een minecraft spel. Levering op 5 mei, dus op tijd.
Nee helaas. We kregen rond 5.30 bericht dat de levering van deze artikelen was vertraagd. Levering werd 6 mei, zijn verjaardag. Geen idee hoe laat het zou worden. Kind verdrietig, want dat kon ook betekenen dat het pas s avonds kwam en dan zou hij er op zijn verjaardag niet mee kunnen spelen.
Op dezelfde ochtend, 5 mei, kreeg ik bericht dat ik cadeaubonnen had gespaard. Ik heb daarop minecraft van 4 mei geannuleerd, en opnieuw besteld met same day delivery. En ja hoor, de minecraft van 4 mei is nog onderweg, maar die van 5 mei werd s avonds netjes bezorgd.
Ik heb om 21.45 met de klantenservice gechat. Weet je zeker dat de switch wel op 6 mei komt? "De bezorging staat gepland op 6 mei, je ontvangt s nachts een tijdsblok voor de bezorging."

Wel verdorie, vandaag, 6 mei, kind jarig, kind ís al verdrietig, krijg ik bericht dat de bezorging wéér vertraagd is omdat hij "moeilijk leverbaar" zou zijn. Ik gechat met jullie medewerkers. "Ja ik snap het ook niet, want hij is gewoon op voorraad" is de reactie. Dan breekt je klomp toch? Volgens de klantenservice gewoon afwachten, maar volgens mij is er nog wel wat mogelijk. De minecraft die ik met same day delivery bestelde, kon immers wel DIRECT geleverd worden. We wachten nog steeds op de levering of annulering van de eerste bestelling. Dan proberen we toch om de switch te annuleren en opnieuw te bestellen met levering dezelfde dag?

Maar nee, dat is geen optie, want de klantenservice kan de gebruikte cadeaubonnen niet 1:1 overzetten. Dat moet allemaal via het systeem, en aangezien annuleren wel 24 uur (of langer) kan duren, en het dan nog 4 uur kan duren voordat de bonnen zijn opgeladen, is dat geen optie.

Nu ben ik niet voor 1 gat te vangen, dus volgende gedachte. Aangezien zalando bij achteraf betalen cadeaubonnen achteraf kan toepassen, kan een groot bedrijf als bol dat vast ook. Uh...., nee!
Zo klantvriendelijk als Amazon dan, dat je het apparaat gewoon opstuurt om je klant te helpen en het zelf intern fixt? Nee joh! Doe niet zo gek.
De cadeaubonnen weer terugzetten naar geld, zodat we nu naar de mediamarkt kunnen rijden? Wijsneuzerige opmerking: "Ik geloof niet dat je bij de mediamarkt met bol.com bonnen kunt betalen".

Ik heb nog nooit, serieus nog nooit, zo'n spijt gehad van een online aankoop als nu. Ik weet niet hoe het met jullie moedergevoel zit, maar ik heb een erg verdrietig kind op de bank zitten en het grijpt me enorm aan. Hij heeft hier zo lang op gewacht. Ik had moeten luisteren naar mijn gevoel en bij Amazon moeten bestellen, waar ze de boel wel goed op orde hebben, met je meedenken en het voor je willen oplossen. SPIJT!
Officiele reactie van Bol.com 06-05-2022

Beste Stein,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Renate 05-05-2022

Hele fijne shop doet wat die belooft , snelle bezorging goede service ,bestel regelmatig en er was wel eens wat maar altijd super opgelost , het enige wat ik heel jammer vind is dat ze altijd de goedkoopste eruit kwamen maar dat is helaas niet meer zo
Officiele reactie van Bol.com 06-05-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Renate! 😃

Sjaak 05-05-2022

1,5e maand oude Xbox defect, voor reparatie, beschadigd terug gekregen. Ik had intussen een nieuwe gekocht (bij Bol), in de hoop dat zij de oude zouden houden. Dat gingen ze niet doen. Ok, kan. Ondanks vele en duidelijke foto's van de schades moest ik de Xbox maar opnieuw opsturen! Zo is hij beschadigd geraakt, dus natuurlijk wil ik hem niet nogmaals opsturen! Hij deed het tenminste wel weer. Geen enkele vorm van compensatie mogelijk tenzij ik terug stuur. Waardeloze service zeg. Onvriendelijk personeel ook bovendien, met name Anita met uitspraken als "moet u eens luisteren meneer" en "hier gaan mijn nek haren recht van overeind staan", terwijl ik gewoon rustig ben en een terechte klacht heb. Ben ook al maandenlang bezig nu, steeds weer opnieuw alles uitleggen en weer foto's aanleveren. Laatste voorstel vanuit mij een 20 euro waardebon voor bol, helaas, gaan ze ook niet doen. Zoveel moeite, voor niets!!!! Ronduit waardeloze afhandeling, ik denk nog wel twee keer na voor ik hier weer koop.

Beste Sjaak,

Bedankt voor je review. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.

Sheriva van bol.com

Maurice 05-05-2022

Een aantal keren iets besteld bij Bol.com en tot nu toe gaat alles prima volgens plan. Bij mijn laatste bestelling lukte het niet om op de betreffende dag mijn pakketje te brengen en kwam het een dagje later. Bezorgers hebben het druk zat dus dat kan altijd voorkomen.
Officiele reactie van Bol.com 05-05-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Maurice! :)

Said 05-05-2022

Bol.com. boiler van 854 euro niet ontvangen
Ik heb een boiler lydos hybrid 100liter te waarde van 854 euro gekocht bij bol.com op 21 maart en zou op uiterlijk op 31 maart bezorgd worden. Echter, op 31 maart is niks geleverd en besloot op 1 april te bellen met bol.com. medewerker zei michien heeft pakket vertraging opgelopen want het is onderweg en dat het wel op 1 april geleverd zou worden. 5 april weer gebeld en zeiden dat ze contact met leverancier zullen nemen en spoedig mij zullen berichten. 7 april weer gebeld en zeiden leverancier heeft het opgestuurd. 8 april weer gebeld zeiden dat ik moest wachten pakket is onderweg. 14 april weer gebeld, zeiden het kan elke moment aankomen want pakket is onderweg. 20 april weer gebeld, ze zeiden we zullen je klacht bij afdeling verkoop neerleggen. Ieder keer als ik bel krijg ik een medewerker aan de lijn waaraan ik het verhaal opnieuw moet vertellen, dat ik het product nog steeds niet heb ontvangen. Omdat via bellen het vermoeden had dat ik niet gehoord wordt, heb ik op 16 en 22 april een mail gestuurd naar bol.com. maar op beide mails kreeg ik geen respons, op 24 april kreeg ik een mail van bol.com dat ik het artikel retour moest aanmelden op mijn account. Dag later een mail van bol.com uw artikel is geroutineerd en ontvangen. 26 april is het bedrag van 854 euro terug gestort op mijn bankrekening. Vreemd genoeg is op 2 mei een koerier van bol.com partner leverancier met een vrachtwagen aan de deur gekomen had een pakbon 'vrachtbrief', bijzich. chauffeur zei, ik moet hier een boiler lossen. Ik keek erg verbaast , hij liet klep van zijn vrachtwagen zakken maar er was helemaal geen boiler, alleen een pakbon. Dit is natuurlijk wel erg vreemd.
ondertussen heb ik bij andere website een dezelfde boiler gekocht maar wel duurder, dus ik stuurde een mailtje naar Bol.com, om de het verschil te compenseren, omdat door hun toedoen veel meer moest betalen dan nodig was. Binnen paar minuten stuurden ze mailtje terug dat bol.com daar niet aan meewerkt, en dat het mijn schuld was omdat niet geduldig was. Ik begrijp natuurlijk wel dat bol.com niet kan toveren maar, vindt wel heel gewoon dat ze een product zoals een boiler niet heel lang kunt missen. Bestelling op 21 maart plaatsen en 26 april je geld terugkrijgen noem ik geen koopdeal en heeft niks met geduld te maken.
Mijn ervaring met bol.com is uitermate slecht vooral manieren hoe klantenservice werkt, je moet constant het verhaal opnieuw vertellen.
Rachiedmaroc 05-05-2022

Beste Chantal van Bol.com
Zie mijn eerdere mails die ik naar klantenservice van Bol.com heb gestuurd daar is alles geschreven, ook de mails van partner leverancier en van Bol.com medewerkers.
Mvg said

Rachiedmaroc 05-05-2022

Beste Chantal van Bol.com
Mvg said

Beste Said,

Robin 04-05-2022

Ik ben een bol.Com fan, echter wat er nu aan de hand is vind ik erg teleurstellend van bol.Com. Ik heb al op 25 maart jl twee bar koelingen besteld. Begin april werkt de bestelling ingepland toen de bestelling is geleverd zat er maar één van de twee bestelde artikelen op de pallet , ik heb je begin april direct over contact opgenomen met Bol.com. Deze geven aan hier niet verantwoordelijk voor te zijn. Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de verkoper maar deze schuift iedere keer over afdelingen heen. Ik heb het dus 25 maart 2022 besteld en heb nu nog steeds maar een koeling. Ik ga er vanuit dat ik zaken hebt gedaan met bol.com maar bol.com geeft aan dat ik zaak heb gedaan met de partner bij beiden kom ik er niet door en heb wel € 330 betaald voor de koeling Iemand tips?

Beste Robin,

StefanieS 04-05-2022

Het leveren van de bestellingen gaat altijd heel snel en gebeurt correct. Ik vind het alleen jammer dat je vaak bij het plaatsen van 1 bestelling toch verschillende pakjesbezorgers aan de deur krijgt. Waarschijnlijk omdat de pakjes van verschillende plaatsen komen, maar toch.
Officiele reactie van Bol.com 05-05-2022

Het klopt inderdaad dat het kan voorkomen dat er verschillende bezorgdiensten langskomen. Dit komt omdat zowel bol.com zelf als onze partners met verschillende bezorgdiensten werken om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 😃

André F 04-05-2022

Gewoon altijd duidelijk, goed verpakt en op tijd. Zeer tevreden over de algehele gang van zaken. Één klein minpuntje: tijdje geleden iets besteld wat absoluut niet aan de verwachting voldeed en totaal niet leek op de beschrijving. Was een artikel van een aanbieder en niet van Bol zelf. Wel stond het artikel gewoon op de Bol site. Ik heb het netjes terug kunnen sturen en gemeld dat een en ander totaal niet klopte maar geen reactie ontvangen. Voor de rest altijd met vertrouwen besteld en altijd goed gegaan.
Officiele reactie van Bol.com 05-05-2022

Bedankt voor je review en je feedback. Fijn dat je zo tevreden bent! 😃