Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angelique 07-12-2021

Goede service tot nu toe.
Makkelijk telefonisch bereikbaar.
Nog geen klachten.
Heb dit jaar meer dan 10 x iets besteld.

Bedankt voor je aankopen, Angelique! 😃

Michel 07-12-2021

Ideaal zo'n hub voor verkopers! Een digitaal warenhuis met een brede keuze aan producten voor respectabele prijzen. Ik ben grotendeels tevreden over mijn aankopen en waar ik niet tevreden was was het eenvoudig om contact op te nemen met de verkoper en een geschikte oplossing te vinden.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice en partners, Michel! :)

Roderick 07-12-2021

Ik ben blij met bol.com en zeker ook met mijn select van bol.com omdat ik dan ook kan kiezen om iets later op de dag te laten bezorgen. Een hele ruime keuze aan producten, bijna alles wat je nodig hebt.

Alleen sommige dingen zijn goedkoper als je ze bij de website van de verkoper besteld. Dus soms heeft het echt wel zin om rond te shoppen. Maar producten die direct door Bol.com worden geleverd en als je de acties in de gaten houd zijn er zeker ook hele goeie deals te vinden.

En wij zijn blij met jou, Roderick! 😃

Erik 07-12-2021

Goede keuze uit prijs / kwaliteit
Snelle levering
Goede service
Zeer tevreden over de producten die ik de afgelopen jaren heb gekocht bij bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Erik!

sandra 07-12-2021

Bij bol.com vind je bijna steeds dat wat je zoekt. De prijzen zijn goed, de service is uitstekend alsook de communicatie betreffende de levering. Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. De site is ook heel overzichtelijk en bij elk product krijg je zeker voldoende uitleg. heel tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Sandra! 😃

Ingrid VH 07-12-2021

Ik bestel regelmatig op Bol.com
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met de bestelling of levering. Je ontvangt ook e-mail mbt de leveringsdatum. Je kan alles netjes volgen. Doe zo verder! 👍

Chris 07-12-2021

Bol is gewoon top. Onlangs oordopjes besteld, bij het uittesten ervan bleek het toch geen goede kwaliteit voor mij persoonlijk. Deze terug gestuurd zonder maar 1 probleem te hebben. Bij andere leveranciers was het uitgesloten om ze te retourneren. Vandaar 10/10 voor Bol. Ook zijn ze soms sneller dan de voorspelde levertermijn. Nog eens toppie. Ik koop hierdoor meer en meer bij Bol. Soms wat duurder maar meestal goedkoper als je online rond snuffelt. Doe zo voort Bol.

Gaan we doen, Chris! Bedankt!👍

John 07-12-2021

We bestellen regelmatig bij Bol.com en er is nog nooit iets fout gegaan. Alles wordt altijd snel geleverd en vaak al binnen 1 a 2 dagen. De spullen zijn netjes verpakt en de verzendkosten zijn bijna altijd gratis. Echt een winkel waar je van op aan kunt!
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Bedankt voor het compliment, John! :)

Jan Leijstra 07-12-2021

De belangrijkste reden om bij Bol.com te kopen is het uitgebreide assortiment. Het lukt bijna altijd iets speciaals te vinden en dat vaak ook nog voor een mooie prijs. De informatie over de levertijden is goed. Kortom, je krijgt wat je verwacht en je bent nooit teveel geld kwijt.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jan! 😃

luuc 07-12-2021

word regelmatig wat bestelt in mijn gezin, tot nog toe altijd zonder problemen, levering prima, eventuele retour artikelen ook altijd goed afgehandeld, goed bereikbaar ook als je belt, niets aan te merken.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Fijn dat je alleen maar goede ervaringen hebt, Luuc! Wij doen onze uiterste best om dit zo te houden.

Peter 07-12-2021

Bol.com gewoon goed en gemakelijk. Heerlijk van uit thuis of waar je bent bestellen. En met select nog beter.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij met ons bent, Peter!😃

L 07-12-2021

Kan er bijna voor alles terecht.
Bij veel producten vandaag bestel morgen in huis.
Nette bezorging door de verpakking die bol gebruikt
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen!

Jolanda Peters 07-12-2021

Bol.com heeft altijd alles. Meestal is de bezorging de volgende dag al. Iets retour zenden is geen probleem. Hele goede ervaringen met bol.com. Ik bestel graag bij ze. En tot nu toe altijd gratis verzending gehad. Wat wil je nog meer. Alles in een. Top winkel.

Onwijs bedankt voor de complimenten, Jolanda! 😃

Pescadora 07-12-2021

Altijd goed. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Retourneren als het onverhoopt niet goed is is nooit een probleem. Achteraf betalen is top. Mijn halve huishouden komt hier vandaan ;-)
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Heel fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Rien Lagerwaard 07-12-2021

Steelstofzuiger gekocht bij Bol omdat de prijs scherp was. Ik kon makkelijk een bezorgdag uitzoeken en de stofzuiger werd keurig op de afgesproken dag bezorgd. Goeie informatie op de site van Bol en duidelijke communicatie over betalen en bezorging.

Veel plezier met je nieuwe steelstofzuiger, Rien! 😃

Fred 07-12-2021

Ik vind Bol.com een betrouwbare webwinkel die goede producten verkoopt tegen een concurerende prijs en stipte levering. In al die jaren dat ik klant ben nog geen enkele nare ervaring gehad.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen nare ervaringen zult ervaren! :)

Gerda 07-12-2021

Bijna altijd vandaag besteld morgen in huis dikke 10 super en ja rond deze tijd duurt het soms 2 dagen maar dan is het er als nog daar moet je gewoon rekening mee houden. Alles komt altijd snel en veilig aan super. En je kan je pakje via bol goed volgen super.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Gerda!

Gerrit 07-12-2021

Bol.com is wat mij betreft een begrip in Nederland geworden!! De keuze is enorm en er wordt vlot geleverd. Ook de aftersale-service is (veel) beter dan die van de meeste andere webwinkels.

Enorm bedankt! 😃

Hennie 07-12-2021

Ik vind bol geweldig, klant vriendelijk en snel . Je krijg een mail wanneer de verzending is en je kan het helemaal volgen.
Zelfs op zondag kan je product thuis krijgen. Een super winkel

Hartstikke bedankt voor je complimenten, Hennie! 😃

Jeanet 07-12-2021

Bol.com verkoopt haast alles wat er maar te koop is. Goede service ook als het niet perfect is. wordt altijd goed en snel geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Jeanet!

Sofie 07-12-2021

Ik ben heel tevreden over bol.com omdat je op één website heel veel producten terugvindt. De filters die je kunt instellen, werken uitstekend. De producten worden ook vlot aan huis geleverd. Bij boeken of kartonnen dozen heb ik wel al eens hier en daar een deuk gehad. Dat is minder fijn en dat is misschien iets waar in de toekomst extra op gelet kan worden. Je wilt als klant toch een onberispelijk product ontvangen.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Sofie! We gaan hiermee aan de slag.👍

StijnK 07-12-2021

Een goede en betrouwbare webshop die de problemen ook oplost als ze zich stellen.

Bedankt!😃

Chris 07-12-2021

Klantvriendelijke site. Indien problemen steeds een vlugge oplossing door de klantendienst.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar, Chris! 😃

Stefan 07-12-2021

Betrouwbare en duidelijke webshop. Zeer groot assortiment en een super klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 08-12-2021

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Stefan!

Stan Jansen 07-12-2021

Keurig assortiment. Goede communicatie en een zeer vriendelijke klantenservice die je te woord staat als ik er zelf weer eens niet uitkom. Ze sturen dan gewoon een link… hoe cool is dat?
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je te helpen, Stan!