Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bianca 23-05-2023

Hele
Fijne shop , snelle
Levering en hele
Fijne klantenservice wij shoppen graag bij bol
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Bianca! 🤩

Linnie24 23-05-2023

Ruime keuzes bij verschillende verkoopsites.
Snelle levering en achteraf betaal mogelijkheid.
Ik vind dit super.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Bedankt voor de mooie woorden! 😁

Peter 23-05-2023

Supertevreden over bol.com. Alles altijd keurig op tijd geleverd, onlangs fietscomputer kapot van nog geen jaar oud, aangegeven dat we binnen 2 weken voor 3 maand op fietsvakantie gingen. Supersnelle reactie hierop, teller niet meer te repareren en geld terug. En je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang. En heel fijn dat je hier nog achteraf kunt betalen. Kopen hier heel regelmatig, laatste aanschaf wordt vandaag geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent, Peter! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo blijft! 😃

Jan 22-05-2023

Bol.com is een makkelijke site waar bijna alles is te vinden. Door de mogelijkheid om achteraf te betalen is de site nog aantrekkelijker geworden. Als het product goed is dan kun je via de mail direct betalen en heb je geen problemen achteraf, mocht je het product terugzenden. De gelieerde bedrijven voldoen bijna altijd aan hetgeen ze beloven. Ik raad Bol.com aan bij iedereen.

Bedankt voor de complimenten, Jan! 😄

zo moet het 22-05-2023

Duidelijke productinformatie en de beloftes na bestelling worden altijd keurig nagekomen.

Dank voor de review! 😀

Linda 20-05-2023

Grote keuze en in elke prijsklasse wel iets te vinden. Altijd een zeer snelle levering. Wat ik ook erg prettig vind is de zeer ruime bereikbaarheid van de klantenservice zelfs in het weekend. Ze denken altijd met je mee. Ik had een groot probleem met de vervoerder van de goederen maar de klantenservice pikte het meteen op en loste het ook goed op.
Echt top service daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

We worden er blij van om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Linda! 😁

Gerrit 20-05-2023

Elektrische banden pomp gekocht bij Vivid Green , Leuk apparaat die doet wat er van verwacht wordt. Verpakking is minimaal en de handleiding kan men downloaden zodat er geen papier wordt verspilt.

Veel plezier met je bestelling, Gerrit! 😊

Liek151 19-05-2023

Ervaringen zijn positief . Ruim assortiment. In elke prijsklasse wel een ruime keuze. Onlangs wel een bestelling die niet op tijd bezorgd werd. Na contact met bol.com advies gekregen en het probleem opgelost .
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Het doet ons goed dat je alleen maar positieve ervaringen hebt. Dat is natuurlijk alles wat we willen 🤩

Edwin 19-05-2023

Heel fijn dat alles netjes afgehandeld word en heel fijn dat je via de app kan betallen dit is niet overall ,zo
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden met ons bent, Edwin! 🥳

Albert Jan 18-05-2023

Geweldig groot assortiment, en altijd een snelle levering.
Je woedt tevens keurig op de hoogte gehouden van je bestelling

Enorm bedankt! 😃

Jolanda 18-05-2023

Groot assortiment en altijd snel geleverd. Als er een keer iets mis gaat wordt het snel opgelost. 1 puntje aftrek voor het apart verzenden van pakketjes. Als beide artikelen door Bol geleverd worden en ook nog eens op dezelfde dag dan krijg je toch 2 pakketjes.

Fijn dat je zo tevreden bent, Jolanda! We nemen je feedback mee 😄

Ans 18-05-2023

Ik ben altijd blij als ik mijn wens vind bij bol. Com. Ten eerste komt altijd op tijd. Heel betrouwbaar, als er iets niet klopt kun je altijd terecht. Je weet wat je koopt. En dan met select dat vind ik geweldig. Kan het iedereen aan raden.

Wij zijn blij met jou, Ans! 😁

Vos 18-05-2023

Zeker een aanrader. Alleen de levering kan wat bij worden geschroeft alleen dat ligt niet bij bol.com.

Bedankt voor je review en je feedback, Vos! 🙂

Buddy 18-05-2023

Bij deze dien ik een klacht in op 3 punten

Service, omgang andermans spullen en advies.

Service: Als ik iets retour stuur verwacht ik een passende oplossing. Vooral als de monteur het probleem nog erger maakt dan het voorheen was. Onacceptabel dat er niks mee gedaan wordt en dat ik maar met het probleem moet blijven zitten.

Advies: Bij navraag via chat en mail of het zinvol was om het opnieuw aan te melden voor de 2e keer was hier op beide communicatie gebieden een ja. Nu blijkt dus wel dat dit niet zo is en dat het door jullie advies erger is geworden. Had u nee gezegd of het zinvol was hadden we wat is gebeurd voorkomen.

Omgang spullen: Als ik iets retour stuur op uw verzoek verwacht ik dat er netjes met mijn spullen wordt omgegaan en professioneel. Vind het jammer dat een bedrijf als Bol dit niet kan waarmaken.

Al met al heeft dit alleen maar ellende voor mij opgeleverd. Niet alleen dat het probleem erger is maar ook omdat ik nu al zolang zonder mijn hogedrukreiniger zit.

Beste Buddy,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Geert van Doorn 18-05-2023

Bij Bol.com vind ik vrijwel alles wat ik online wil aanschaffen. De presentatie is helder en eerlijk. Het bespaart me een hoop gezoek.
De levering is zeer snel en correct. Een bovendien; ik geniet al jaren van het Perfect-abonnement waardoor ik geen bezorgkosten hoef te betalen. Ongelofelijk!
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Geert! 😊

Unzi 18-05-2023

Wij hebben onze AEG wasmachine besteld bij Bol.com.
De levering werd gedaan door een tussenbedrijf (Dynalogic). Twee mannen hebben de wasmachine naar ons appartementje op de derde verdieping (met lift) gebracht. Ze hebben het keurig netjes geïnstalleerd, een test draai uitgevoerd en hebben vervolgens alle puin meegenomen bij vertrek. Dit vind ik dus goed geregeld door Bol.com.

Bij binnenkomst van de wasmachine zag ik dat het nat was in de trommel. Ik vond dat raar, aangezien het een nieuwe verpakking betreft. We hebben direct telefonisch contact opgenomen met bol.com, want dit klopte naar ons inziens niet. Geen wachtrij, dus we waren meteen geholpen. De medewerker aan de telefoon zei dat ze dit met de afdeling groot witgoed zou bespreken en dat ik terug gebeld zou worden.
Nog geen 10 minuten later werden we gebeld door de specifieke afdeling met mensen die hier echt kaas van hebben gegeten. Het bleek heel normaal te zijn dat de fabriek een test draai uitvoert voordat ze het product de deur uit doen.
Wij vertrouwen Bol.com, dus hebben dit ook van hen aangenomen. Inmiddels gebruiken we de wasmachine al een poos en we zijn enorm tevreden, zowel met onze wasmachine als de service van Bol.com.

Heel veel plezier gewenst met de wasmachine, Unzi! 😀

KIKO 17-05-2023

De snelle service van het bezorgen zou ik weglaten. Betaal al lang voor “select”, maar nog nooooooit is mijn pakketje bezorgd op aangegeven tijd. Nog nooit. Van kerstbomen, tot computers.

Structureel niet houden aan de afspraken. Uiteraard mede dankzij de prutsers van DHL/DPD/PostNL en Budbee.

Beste Kiko,

Fred Bergman 17-05-2023

PRIMA SERVICE BIJ BOL.COM, OOK BIJ RETOUREN!
bol.com verenigt vele kleinere aanbieders en heeft daardoor een enorm grote keuze. Helaas zijn de artikelbeschrijvingen vaak te summier, waardoor wij herhaaldelijk artikelen moeten terugsturen. Echter de afhandeling van de retouren is perfect, snel en gemakkelijk te realiseren en ook snel weer terugbetaald. Helaas wonen wij hier in een achterlijk stukje Friesland (Warns), waardoor wij vele km (10) moeten rijden om een retourpunt van DHL (Koudum) te bereiken. maar dat is bol.com niet aan te rekenen. Post.nl zou makkelijker zijn, dat is maar 4 km hier vandaan.

Bedankt voor de review, Fred! 😄

Chr 17-05-2023

je kunt het zo gek niet bedenken of bol.com heeft het product. Snelle levering, heldere communicatie.
enig minpuntje; ik mis een combi mogelijkheid met het versturen van een pakketje en een kaart.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Bedankt voor je review en je feedback! 😊

Gerard 17-05-2023

Er is een zeer groot assortiment aan producten te vinden, tegen een zeer goede prijs. Daarbij word het product meestal binnen 1 of 2 dagen geleverd, wat meestal ook nog gratis is. Prima service van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Gerard! 😃

GHV 17-05-2023

Het is makkelijk met Select en dan ff kijken of het via bol.com of leverancier goed koper is.
Bij bol.com kopen is wel met garantie en retour is makkelijk
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over het Select abonnement! :)

David 17-05-2023

Bij Bol.com bestellen is op voorhand al fijn omdat het bij ons bekend is en zeer degelijk

Pierre 17-05-2023

Al jaren klant bij Bol.com en alles verloopt prima. Bestellingen gewoonlijk binnen 1 dag in huis. Ook belangrijk, heb nog nooit klachten gehad.
Je kan er vanalles kopen tegen goede prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 17-05-2023

Heel erg bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Pierre! 🤩

Anita 17-05-2023

Goed bereikbaar. Ook supersnel met eventuele klachtafhandeling en klantgerichte oplossing

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Anita! 😁

Daniël 17-05-2023

Over het algemeen ben ik tevreden over de aankopen en service van Bol.
Waar ik minder over te spreken ben, dat als ik mail contact heb en een vraag stel over wat er geschreven wordt, ik dan geen antwoord meer krijg. Het ging bijvoorbeeld over het boekenweekgeschenk vorig jaar en onlangs nog over een korting. Ik vind het dan jammer dat ik dan niets meer hoor.

Hi Daniël,

Bedankt voor je review. Vervelend dat je niets meer hebt vernomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!