Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2387 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tim 21-03-2023

Snelle en nette levering van de bestelde artikelen. Worden goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Stuur je iets retour wordt dit ook snel afgehandeld.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Tim! 😁

Snorb 21-03-2023

Fijn bedrijf om snel wat in huis te hebben
En met select van bol gaat alles nog sneller, die kosten heb je er naar twee xx al uit
Goede kwaliteit /prijs verhouding
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Wij vinden het fijn dat je bij ons besteld! 🥳

Willy 21-03-2023

Altijd breed assortiment. Makkelijk navigeren en betalen. Snelle levering. Vinger aan de pols als het door externe partners wordt verstuurd, kortom een tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Willy! 😃

Irma 21-03-2023

Veel producten, betrouwbaar, snelle tot vrij snelle levering, eenvoudig retour beleid, goede reparatieservice. Al met al al jaren goede ervaringen met Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Superfijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Irma! 😁

Stevenoot 21-03-2023

Ik ben zeer blij met Bol.com. Mooie website, groot zoek gemak. Uitstekende klantenservice. Zorgen er altijd voor dat verkeerde of defecte ( vaak bij partners) artikelen worden vergoed. Ik krijg ook altijd leuke berichtjes met onze verjaardag of gewoon tussendoor. Echt Bol. Je kan het zo gek niet bedenken of Bol heeft het.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Wij zijn blij met jou! 🙂

Leslie Steinman 21-03-2023

Afgelopen week heb ik een waterkoker besteld die afgeleverd zou worden bij mijn albert Heijn in de buurt. Daar hebben een beleid dat maximaal 30 pakketjes toestaat en de rest wordt afgeleverd bij een ander DHL punt (10 minuten met de fiets). Bol.com laat de besteller dit niet weten en krijgt een e-mail dat er een ook product afgeleverd is bij dat punt. Bol.com zou de besteller moeten laten weten via een mail/sms dat de maximum was bereikt op het originele afhaalpunt en deze op een ander punt opgehaald moet worden.

Verder ben ik tevreden over Bol.com en het gemak waarbij ik de mogelijkheid heb om veel producten te vinden en kopen.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Bedankt voor je review en je feedback! We gaan ernaar kijken 😀

Jolanda 21-03-2023

Mooie site/app, veel verschillende items, snelle levering en goede service. Altijd te vreden geweest.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Jolanda! 😊

Theo B. 21-03-2023

Al vele jaren koop ik veler zaken via Bol.com. Onder andere speelgoed, boeken, E-boeken, gereedschap, telefoons, etc.
Nog nooit heeft Bol.com me teleurgesteld. In al die tijd heb ik slechts 1 x iets teruggestuurd (omdat ik bij het bestellen een foutje had gemaakt). Altijd een snelle en correcte bezorging en nooit spijt van een aankoop achteraf. Laatst aangekocht 3 x een mobieltje
(Samsung Galaxy M23-4GB-128GB-Groen-5G). 1 voor mezelf, 1 voor mijn vrouw en 1 voor mijn zoon,
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Veel plezier met de nieuwe telefoon! 😃

martina 21-03-2023

Veel keuze, prijzen aanvaardbaar en verschillende prijsklasses, snelle levering, correcte levering, verpakking goed gedaan. nog nooit last gehad bij een bestelling
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent. Dit doet ons goed om te lezen 😊

Cindy S 21-03-2023

Correcte shop met uitgebreide keuze aan producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Bij eventuele problemen bij een levering staat de klantendienst steeds klaar om het probleem snel op te lossen. Top!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Cindy! 🤩

Tevreden klant 21-03-2023

Bijna altijd zeer tevreden over mijn aankopen bij bol..com. Groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering. Wat soms beter kan is de verpakking. Mits slim verpakt kunnen er meer artikelen in de brievenbus.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! We gaan aan de slag met je feedback! 😃

juanita 21-03-2023

super webshop kan alles goed vinden ben zeer te vrede met bezorging, bestel mij honden voer altijd via jullie en nog wat andere dingen super ga zo door

Gaan we doen, Juanita! 💪

Antonia 21-03-2023

Correcte en snelle leveringen. Niet altijd de goedkoopste, groot assortiment.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Marianne 21-03-2023

Zeer grote keuze in alles wat er maar is. Verzending is prima en bijna dezelfde dag geleverd. Producten zijn goed en retour leveringen geen problemen mee

Bedankt! 🙂

Lida 21-03-2023

Groot assortiment van de meest uiteenlopende producten, goede zoekmachine met een sterrenaanduiding bij de producten, snelle levering en goede voorwaarden als een product niet bevalt en dan snel je geld retour, hoewel het zeer zelden voorkomt dat ik iets terug moet sturen. Meestal zijn de producten van goede kwaliteit en worden door de goede verpakking ongeschonden geleverd.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Lida! 😄

Martin 21-03-2023

Goede producten vaak goedkoper dan bij producent vlotte bezorging en zeer duidelijke omschrijving op website van Bol ik ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Martin! :)

Pierre 21-03-2023

Groot aanbod, redelijke prijzen, snelle levering en bovendien gratis bij “select “. Ik koop zelden ergens anders. Gewoon TOP.

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Pierre! 🙂

Tico 21-03-2023

Prima webshop, heel veel artikelen die zijn makkelijk te vinden door de zoekmachine.
Prettig is de beschrijving van een product, specificaties en reviews. Ik gebruik recente reviews om een goede keuze te maken. Communicatie is goed, Bol houdt je goed op de hoogte per mail. Verpakking is ook dik in orde.
Ik ben een tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Tico! 😀

Dineke 21-03-2023

Snelle levering...veel keus maakt niet uit wat.
Problemen worden super snel opgelost...kortom aan te bevelen deze webshop!!

Enorm bedankt, Dineke! 😃

Henk van Bosch 21-03-2023

Toegankelijke site om snel een gewild artikel te vinden. Makkelijk bestelbaar. Meestal volgende dag geleverd.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Henk! 😊

Con 21-03-2023

Veel keus, snel in huis. Over het algemeen goede prijs. En heel belangrijk: prima na-service als dat nodig is.

Bedankt voor je review! 🤩

Kim van maarseveen 21-03-2023

Geweldige webshop en altijd je spullen op tijd en als er wat is wordt het altijd goed opgelost
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Voor vragen of problemen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Ze helpen je graag verder! 😁

Pieter Kooijman 21-03-2023

Ik bestel best wel veel via Bol.com. Het assortiment is gigantisch. Helaas is in ons dorp niet alles meer verkrijgbaar.
Eigenlijk gaat alles altijd prima. Iets niet in orde wat bijna niet voorkomt. Geen probleem alles supersnel en goed hersteld.
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Pieter! :)

martin 21-03-2023

wat je besteld heb is zeer goed en snel geleverd.
ik zou het iedereen aanraden

Bedankt! 😀

Aart Veerman 21-03-2023

Ik ben al jaren klant bij Bol.com en ze hebben mij nog nooit teleurgesteld.
Leveringen zijn zijn altijd conform de opgave van Bol.
En een prima service wanneer er onverhoopt toch iets niet goed is of is gegaan.
Al met al, al jarenlang goede ervaringen opgedaan bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 21-03-2023

Enorm bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Aart! 😊