Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MvW 21-08-2022

Duidelijke website en scherp geprijsd. Elders iets goedkoper gezien en toen met prijsgarantie shoptegoed gekregen. Bij telefonisch infocontact direct ook bestelling geplaatst. Superfijn contact. Ook supersnel geleverd!

Peter 21-08-2022

Snelle levering en goede prijzen. Niets op aan te merken. Al eerder bij deze winkel besteld (en iets terug moeten sturen) en nooit problemen gehad.

Sjonniem 21-08-2022

Gekozen voor Belsimpel omdat er werd geadverteerd met bezorging op zondag (volgende dag). Leuk, maar dat klopt niet. PostNL komt echt niet op zondag, gelukkig had ik een dag speling anders ging het ongeopend retour. Op maandag kreeg ik het toch nog geleverd, dus net op tijd.

Lidy 21-08-2022

Ik ben zeer tevreden, en zal het anderen ook aanbevelen. En ik ben tevreden over het langdurig gebruik van de batterij.

Riet 21-08-2022

Duidelijke webshop met een goede beschrijving van de telefoon. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat de telefoon zo snel geleverd zou worden. 's Avonds besteld en toch de andere geleverd. Prima verpakt en met een duidelijk, uitgebreide, Nederlandse handleiding.

Karin 21-08-2022

De prijs van de Xiaomi was scherp, de verzending snel en op het pakket en de telefoon niets aan te merken.

Sandra 20-08-2022

Ik bestelde een telefoon, die heb ik betaald en jullie stuurden het op. Precies zoals je zou verwachten dus...

Apple airpods 20-08-2022

Ik heb Apple oortjes aangekocht in goede staat 2 keus
Als de doos opende was het ramp diepe krassen en vuil totaal niet gereinigd

Roel 20-08-2022

Belsimpel is de goedkoopste aanbieder van de door mij gekochte telefoon. Simpel. Snel geleverd. Klaar.

Arnold 19-08-2022

Informatieve site met veel keuzemogelijkheden. Bij het ontdekken van een foutje werd dit meteen hersteld. Goede retourmogelijkheden.

Martijn 19-08-2022

Ging super snel. Bestelling was goed te volgen. Betaalbaar verhoudingsgewijs, ook één van de weinige die de fairphone kon leveren. Prima dus.

Joke 19-08-2022

duidelijke website. Snelle levering. Ze doen leveren zoals ze beloven. Was de eerste keer dat ik een telefoon online heb gekocht maar bij mijn volgende telefoon zal ik zeker weer bij belsimpel kopen.

Henk 19-08-2022

Goede site en ook duidelijke informatie. Snelle levering en keurig verpakt!

Sylvia 18-08-2022

Gebruiksvriendelijke site en snelle levering .
Goede kwaliteit en prijs.
Bij eerdere bestelling garantie prima

David 18-08-2022

Makkelijk bestelproces, verzending gaat in een niet gemarkeerde doos dus minderkans dat de postbode er mee vandoor gaat. Prijzen zijn netjes soms zelfs de laagste als je kijkt op vergelijkingsites.

DrentseHooglander 18-08-2022

Er wordt geleverd wat je bestelt. Bestelling keurig op tijd geleverd. En over het product heel tevreden. Zal hier als het nodig is zeker weer bestellen.

Firas hasan 18-08-2022

Het is goed en snel leveren en ik ben blij mee goed bedrijf en goed service 👍👍

Niek 18-08-2022

Belsimpel is een mooie en overzichtelijke webwinkel met veel informatie over de telefoons. De telefoons zijn erg goed geprijsd vergeleken concurrenten en er is gratis verzending. Als je hier je telefoon zoekt, weet je dat je juiste telefoon koopt voor de beste prijs.

Belsimpel krijgt geen 10 door de hoesjes en wisselende prijs. Er is een beperkt aanbod in telefoonhoesjes en screen protectors, waardoor ik deze elders moest bestellen. Daarnaast kan de prijs vrij vaak veranderen waardoor de telefoon een paar tientjes duurder of goedkoper is als je het niet gelijk besteld. Wel blijft de prijs lager dan de concurrenten.

Richard Gerrits 17-08-2022

Goede uitleg hoe het werkt en snel geleverd en alles is duidelijk en werkt prima 👍

Marga Mulder 17-08-2022

Goede service en goedkoper ben al jaren bij belsimpel. Er is geen betere provider.

Bert Kelderman 17-08-2022

Zeer goed en snelle levering,gekocht via fiscfree ism met werkgever.Prima telefoon snel,goede camera en mooie foto,'s Top dus.

Old John 17-08-2022

Ja waar zal ik beginnen? Sta steeds versteld van hun lage prijs. Dan het bestelgemak, uitstekend, maakt hun naam " ...simpel" helemaal waar! Aflevering, binnen 24 uur, goed te volgen en op tijd geleverd. Kortom helemaal "Toppie". Houden zo.

Leeuw 17-08-2022

Prima webshop. Bestel hier al jaren mijn telefoon abonnement met gsm en accessoires. Scherpe prijzen, beter dan direct bij de abonnement providers. Snel en goed geleverd. Deze keer ook een tablet gekocht, ook scherp geprijst. Fijne reviews op de site. Duidelijke communicatie via de mail. Heb gebruik gemaakt van de laagste prijs garantie omdat een abonnement iets goedkoper te vinden was en kreeg netjes het verschil in een tegoedbon.

Wim Arends 16-08-2022

Super goed geregeld en binnen 24 uur mijn bestelling thuis geleverd!! Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Minne Modderman 16-08-2022

Bestelling geplaatst en de levering conform. Snel en foutloos, kortom ik ben en tevreden klant.