Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M.Schmitz 18-06-2020

Snelle, ongecompliceerde levering. Zoals het hoort en je kunt verwachten van Belsimpel.
Gewoon een goed en betrouwbaar bedrijf.
Doet wat ie zegt.

Erwinh 18-06-2020

Had moeite om op een snelle manier de Iphone SE 2020 in bezit te krijgen maar Belsimpel had hem op voorraad en zorgde voor een vlotte levering!

patrick 18-06-2020

Voor mijn Xiaomi MI8 lite zocht ik een stevig hoesje. Na wat reviews te hebben gelezen heb ik een Spigen case bij Belsimpel besteld. Deze werd snel geleverd en past perfect.

D.J.Hoogeveen 18-06-2020

Ik heb bij BelSimpel! Een: Samsung Galaxy Xcover Pro besteld, ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het contact met de klanten service! Erg nette afhandeling. Tevens het product keurig geleverd

Cherry Damen 18-06-2020

Ik heb gekozen voor Belsimpel omdat de prijs het laagste was van alle aanbieders; da’s toch belangrijk! En tevens omdat Belsimpel een bekende, vertrouwbare naam heeft. De site was zeer klantvriendelijk en eenvoudig. Bestellen, betalen en klaar! De volgende dag was het bestelde al afgeleverd, met vooraf info over de levertijd; in 1 woord: Top!

Michael 18-06-2020

Je hoeft bij een bestelling niet lang te wachten tot je je product ontvangt. Je kunt zelfs kiezen wanneer de bezorging plaats vindt. Ik zou hier zo weer bestellen. Top webwinkel! Snelle levering en goede service!

Tom 18-06-2020

Bestelling was makkelijk geplaatst en de bezorging ging vlot. De volgende dag had ik mijn koptelefoon al in huis.

Nick 18-06-2020

oortjes zijn snel geleverd en waren een goede prijs. ik zou de volgende keer weer bij belsimpel kopen als de prijs het beste is.

Theo 18-06-2020

Dit is echt DE perfecte winkel!! De service en hulp zijn van het allerhoogste niveau, daar kunnen anderen nog van leren! Na een aankoop te hebben gedaan bij Belsimpel van een Pixel toestel, kreeg ik ruim een maand later problemen. Aangezien ik zelf al vaker direct met Google contact heb gehad, deze keer dus ook maar. Na veel dingen te hebben geprobeerd, moest het toestel opgestuurd worden. Ik kreeg echter een matig refurbished toestel terug, hier was ik zeer boos over, heb na overleg weer een ander toestel gekregen, weer een refurbished toestel, ook niet goed! Toen na heel veel gedoe heb ik uiteindelijk een nieuwe gekregen. Maar toch, mijn vertrouwen was beschadigd, na 2 maanden gedoe. Heb toen met Belsimpel contact gehad. Zij wilden sowieso wat extra voor mij gaan doen. Ik kon het toestel terugsturen en ik had zelf 2 opties aangegeven wat ik graag zou willen. Inmiddels zijn we 4 maanden verder, en Belsimpel heeft mij zo goed geholpen om een ander toestel te nemen, met een zeer ruime tegemoetkoming in de kosten! Ik ben zo ontzetten blij! Ik heb al veel meer toestellen bij hun gekocht, en ben altijd zeer goed geholpen! Daarom verdienen zijn echt de allerhoogste waardering! Ik beveel Belsimpel echt van harte aan voor iedereen! Doe er je voordeel mee, je zal echt tevreden zijn! Gegarandeerd! Groet, Theo

Antje 17-06-2020

De levering was snel en goed. Het product was goed. En de prijs was het laagst in de markt

Johannes 17-06-2020

Goede prijs voor één goed product. Het werkt zoals aangegeven, en was binnen 1 werkdag bij mij thuis.

Joer 17-06-2020

Ik had snel een telefoon nodig.
Snel gevonden.
Snel besteld.
Snel geregeld.
Snel ontvangen.
Snel, duidelijk en makkelijk.

Plan de Campagne 17-06-2020

Nadat ik in eerste instantie iPods had besteld en betaald bij een andere webshop leidde dat tot veel smoesjes bij dit online bedrijf. De bezorging werd steeds maar uitgesteld ik heb ze daar uiteindelijk na een paar weken geannuleerd. Vervolgens heb ik ze bij Belsimpel besteld en had ze na een of twee dagen al in huis. Super snel en goed geleverd. Dat is doen wat je beloofd. Prima.

Eileen 17-06-2020

Vond het fijn en makkelijk dingen op de site te vinden. Duidelijk uitleg overzichtelijke. En kwam prijzen scheelt vaak een hoop met ander winkels.

1 minpunt het toestel die ik kreeg was een buitenlandse. Dat vond ik wel minder. Zaten veel buitenlandse apps op. En systeem programma's

KS 17-06-2020

Producten snel gevonden op de site. Goede info. Netjes verpakt de volgende dag geleverd. Prima.

Tjalling Sietzema 17-06-2020

De service is heel goed en snel, evenals het prijsniveau. Topwinkel! Terugsturen van een artikel en de verdere (financiële) afwikkeling: TOP!

Annemieke 17-06-2020

De service van belsimpel is wat mij betreft zeer slecht. Ben mijn toestel al 4 weken kwijt en ze weten nog steeds niet wanneer mijn toestel gerepareerd is of niet. Heb ve e l ge geld en gemaild maar daar krijg je steeds het zelfde antwoord. Ze kunnen hem e e st niet vinden en nu kunnen ze na 4 weken nog niet zeggen wat er met mijn toestel is

S. 17-06-2020

Al meerdere keren bij belsimpel besteld, vrijwel altijd de laagste prijs (echt waar) en fijne service. Ook heb ik bij mijn bestellingen nog nooit verzendkosten hoeven betalen. Je kan je pakket tracken, en hebt het supersnel binnen zonder enige mankementen.

Karin van Wijk 16-06-2020

Ik heb gebruik gemaakt van een fiscfree regeling via mijn werkgever. Ik had een iphone 11 in mijn winkelmandje gedaan, maar terwijl ik wachtte op de goedkeuring van mijn werkgever werd ondertussen de prijs verhoogd van €811 naar €825. Dat vond ik niet erg netjes zeker omdat ik via deze regeling eerst goedkeuring moet krijgen om t product überhaupt te kunnen bestellen en bij t afrekenen moet je dan opeens meer betalen.

Coenraad JH 16-06-2020

Belsimpel.nl:
"Uniek in prijs en prestatie"!!"

Inderdaad, ik kan niet anders concluderen, dan dat het een bijzonder aangename winkel / webshop is.
Een ruimhartig assortiment telefoons en accessoires welke op overzichtelijke wijze wordt gepresenteerd.
Deze veelzijdigheid heeft middels de uitgebreide informatie die men tot zich kan nemen, de nodige diepgang.
Zodoende heeft U als consument / klant een overzichtelijk en transparant geheel om tot de juiste keuze te komen.
Een product keuze die zich tevens mag vergewissen van een uiterst scherpe prijs.
En ook met betrekking tot de service en nazorg is mijn ervaring dat "Belsimpel" een absolute aanrader is.
Mijn complimenten dan ook!!

EG 16-06-2020

Zocht telefoon voor mijn bejaarde vader. Makkelijk gevonden een senioren telefoon. Snelle levering was zeer prettig.

Tim1805 16-06-2020

Zelf vergelijking gedaan tussen telefoons en uiteindelijk (opnieuw, aangezien mijn vorige telefoon ook via Belsimpel kwam) bij Belsimpel besteld. Duidelijke webshop, overzichtelijk over voorraad en snelle duidelijke communicatie betreffende de levering. Prijs ook in orde.

Lyn 16-06-2020

Ik ben al een paar jaar klant bij Belsimpel en ben echt enorm tevreden.
Voor mobiele abonnementen zijn de deals bij Belsimpel altijd het beste. Ook regelen zij het opzeggen/verlengen allemaal voor je.
Super service en alles is snel geregeld. Ook voor accessoires kun je hier terecht en ik ben blij dat hoesjes en dergelijke niet zo overpriced zijn zoals bij telefoonwinkels. Laatst ook 's avonds Airpods besteld bij Belsimpel en het was de volgende dag al in huis. Top winkel!

Rien 15-06-2020

Zeer makkelijke shop, overzichtelijk en makkelijk, met een zeer gunstige prijs/kwaliteit.
Ik heb verschillende shops vergeleken en Belsimpel was veruit de goedkoopste!

Jamie 15-06-2020

Altijd net ietsjes voordeliger geprijsd dan andere winkels. Selectie en vergelijking van producten zeer goed weet gegeven.
Aankoopproces zeer simpel en actuele status bestelling goed te volgen. Bij elke stap van proces een update via mail.