Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

HL, Nijmgn. 05-08-2023

scherpe prijzen, snelle levering, duidelijke aankoopsite-informatie.....
Ik betreur dat er geen NFC optie, voor betalen op de mobiel zit......

Jan 04-08-2023

Prima telefoon en geleverd volgens afspraak.
Makkelijk kunnen bestellen.
Geen problemen gehad.

Paula 04-08-2023

Wij kopen eigenlijk nagenoeg alle telefoontjes en ipads bij Belsimpel.
De prijs is vaak erg goed vergeleken met andere winkels en de verzending is altijd snel en goed verpakt.
1x garantie aangesproken, dat moest toen via apple zelf. Verder duidelijke uitleg gekregen.

Melissa 04-08-2023

Ik heb voor deze shop gekozen gewoon weg omdat het product wat ik wou hier het goedkoopste was,
De levering was snel (dag later al) eat voor mij zeer prettig was aangezien als ik wat graag wil het z.s.m. wil hebben,
Het product was zeer goed en veilig verpakt...(ging zich om een mobiele telefoon).....zeker een aanrader om hier vaker te shoppen

Kees 04-08-2023

Nieuwe telefoon gekocht. Was snel besteld en ook snel geleverd. Zoals ik gewend ben van deze webwinkel. Geen problemen tegengekomen dus dik tevreden

AM 04-08-2023

De informatie op de website over het product was duidelijk. De levering van het product was snel.

Rotterdammer 04-08-2023

Snel en makkelijk besteld, vlot geleverd.
Het enige mindere puntje is de cashback actie, die niet direct wordt doorgevoerd maar of zo geregeld is door Belsimpel?

Sami Bakar 03-08-2023

Ik kende deze winkel nog niet (belsimpel), maar ik was op zoek naar een mobiele telefoon na het gedoe om hem bij andere winkels te kopen, ze zeggen dat hij nieuw is, dan kom ik erachter dat hij gebruikt is.
Toen vond ik deze winkel en besloot ik hier te proberen te kopen.
De transactie was transparant en eerlijk, ze leverden een mobiel volgens de specificaties en snel
Er is geen gedoe, het aankoopproces verloopt soepel en u kunt teruggaan en uw aankopen bekijken, zelfs zonder een account aan te maken
Ik ben tevreden over deze winkel en het is een van mijn favoriete winkels geworden

Zomer 03-08-2023

De goedkoopste Motorola was bij belsimpel te verkrijgen,snelle levering en goede site

Dhr Guelen 03-08-2023

Uitgebreide keuze
Snel in huis
Goed betaalbaar
Prima service
Betrouwbare wi kel

Steffan 03-08-2023

Duidelijk en overzichtelijke website. Ook de telefoon had ik de volgende dag al innen.

Isha 03-08-2023

Goede en snelle service, product snel geleverd en in uitstekende staat. Heldere communicatie en komen gezegde bezorgtijd na.

JonathanS 02-08-2023

De ervaring is zeer goed. Belsimpel is een stuk goedkoper dan de meeste andere. Veder is alles goed aangegeven en duidelijk. Na de bestelling krijg ik een mail met daarin de informatie. Het pakket werd de dag na de bestelling geleverd zoals aangegeven.

Peetje1963 02-08-2023

Altijd een snelle levering, heb nooit problemen gehad, ben zeer tevreden. Altijd Belsimpel

BenD 02-08-2023

Duidelijke keuze mogelijkheden en een duidelijk menu dat je door de order helpt. tevens is de snelle elvering een groot pluspunt.

RtB 02-08-2023

Duidelijke beschrijving van je aan te kopen toestel, scherpe prijzen. Super snelle levering.

Chris 02-08-2023

Snelle levering en goede prijs. Koop over het algemeen mijn mobiele telefoon(s) hier.

Tim 02-08-2023

Altijd goede ervaringen met Belsimpel en dit keer niet anders bij de aanschaf van een Applewatch. Scherpe prijzen en super snelle levering. Super!!

Yvonne80 02-08-2023

Duidelijke productinformatie, goede prijzen en snel verzonden. Enige gekke was dat ik 2 dezelfde bestellingen deed achter elkaar en koerier kwam 2 dagen bezorgen. 1 dag erna, 1 2 dagen later

Manita 01-08-2023

Supersnelle levering. Mijn pakketjes kwamen de dag na bestelling al aan, goed verpakt. Ook als je prijzen met andere aanbieders vergelijkt komt Belsimpel er goed uit. Ik raad deze winkel aan.

Jelle 01-08-2023

Overzichtelijk met uitgebreide productinformatie, helpt bij het maken van de juiste keuze

Remco 01-08-2023

Ze hebben altijd de nieuwste telefoons voor een goede prijs en versturen snel!

Toen ik problemen had heeft support me goed geholpen.

maureen 01-08-2023

Mooi toestel, doet wat het moet doen. Jammer dat bij het hoesje niet stond dat je de telefoon in het hoesje niet draadloos kan opladen. Super snelle service. Alleen de plostnl heeft hem zo neergelegd en niet gevraagd om een handtekening. Maar dat komt door Postnl en niet door belsimple.

R 01-08-2023

Heb hier besteld en kreeg draadloze oordopjes die niet werkten en in mijn opinie ook gebruikt waren.
Dit is helaas niet de eerste keer dat iets zogenaamd nieuw is en uiteindelijk niet goed werkt.

Albert Lok 01-08-2023

Deze webshop krijgt van mij 10 punten, punt 1 voor de prijs, en verder de keurige en zeer snelle levering, tevens erg prettig en snel Kontakt met de klantenservice 100 %