Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rebecca 05-12-2022

Top prijs en snelle levering. Product zoals beschreven. Ik zal er weer bestellen.

Oscar 05-12-2022

Snelle levering goede prijzen. ja ik was tevreden over bel simpel niks op aan te merken

Ben 05-12-2022

duidelijke info, zeer scherpe prijs, probleemloze bezorging volgens afspraak.

Essi 04-12-2022

Bestel altijd zoveel mogelijk bij Belsimpel om de simpele reden ze zijn de goedkoopste met een voortreffelijke service, vandaag besteld morgen in huis is echt zo.

JAH 04-12-2022

Top mobiel! De website geeft duidelijk weer wat de voor en nadelen zijn van deze mobiel.

Top snelheid waarmee het bezorgd werd!

RoVaB 04-12-2022

Zeer scherpe prijs voor het product waar ik naar op zoek was en de levering was snel en accuraat. Zeer tevreden en heb de deal ook op FB gedeeld.

JoopC 04-12-2022

Over het algemeen tevreden, maar bij "vernieuwing" contract automatisch een door mij veel duurdere oplossing per ongeluk ingesteld, waar moeilijk was af te komen.
Bij de aanschaf van een nieuwe smartphone 2 keer simkaart afgerekend, helaas ook weer omslachtig te verbeteren. Maar verder is de uitvoering met onze beide smartphones én met belsimpel goed.

A 03-12-2022

Ik shop altijd via belsimpel! Voorheen via andere verkopers maar negens beter!

Peter, Oegstgeest 02-12-2022

Black Friday deal Pixel 6a gekocht voor slechts 299,00 euro. Goede keuze geweest. Mede door de informatie die Belsimpel verstrekt. Niet de eerste keer dat ik een goede keuze heb gemaakt via Belsimpel. En dan ook nog snel geleverd.

Teun 02-12-2022

Top service bij belsimpel! Product besteld en volgende dag al kunnen gebruiken.

Ad 02-12-2022

Prima online winkelervaring!!! Netjes voortgangsinformatie over de bestelling. Top!!

VB 02-12-2022

Ik was op zoek naar een smartphone, die heb ik gevonden bij Belsimpel voor een goede prijs en besteld.
Belsimpel gaf me een levering datum, deze is netjes nagekomen. Daarom vind ik een betrouwbare winkel.

Roos 01-12-2022

Belsimpel was de goedkoopste aanbieder van mijn nieuwe telefoon.
Snelle levering, goede service, super tevreden!!

Cindy 01-12-2022

Een mooie Google Pixel 6a gekocht. Voor een hele mooie prijs.
Mijn man wil hem ook. Alleen jammer genoeg is de actie afgelopen. En is hij nu veel duurder. Zo die 250 zou een aangename aanbetaling zijn voor Google Pixel 6a

Jacqueline 01-12-2022

Duidelijke site met groot assortiment. Snelle levering.
Artikel was netjes verpakt.

Sander 01-12-2022

Het is prettig dat belsimpel een compleet aanbod geeft aan verschillende providers. Daarnaast is het ideaal dat belsimpel de Pixel 7 aanbied.

Maik 01-12-2022

Snel en goedkoop, mijn derde telefoon via Belsimpel ik blijf zeker hen klant in de toekomst

Dain68 01-12-2022

ruime keus en je kunt goed vergelijken wat kiezen gemakkelijk maakt. Daarna weer snel geleverd.

Nick 01-12-2022

Prima webshop.
Bestel er sinds 2017 mijn gsms
Maar dit keer ging het mis, bij postNL welteverstaan
Er werd snel gereageerd door Belsimpel en actie ondernomen.
Goed contact gehad en zeer snel opgelost.
Zojuist nog een kaartje met kleinigheidje van Isa R. Voor het ongemak. Dank Belsimpel

J Vellema 01-12-2022

Uitstekende webshop. Overzichtelijke aanbiedingen. Prima produkt omschrijving.
Prijsstelling goed en duidelijk. Bestellen , betalen en aflevering verloopt uitstekend.

Hetty Klomp 01-12-2022

Besteld en echt de volgende dag, zoals beloofd, geleverd!
Oordopjes zijn van zeer goede kwaliteit en de korting van Black Friday kon niet mooier!

John 30-11-2022

Prijs is goed, site is goed, communicatie is goed, levering snel en goed. Alles prima geregeld!

AC 30-11-2022

Vanwege goede ervaring van vorige bestelling weer bij Belsimpel uitgekomen.
Mijn Google Chromecast werkte niet goed en werd zonder discussie meteen vervangen voor een nieuwe welke nu prima werkt.
Nu een Samsung S21FE besteld voor een scherpe prijs. Fijne toestel als vervanger voor mijn S10.
Iets groter maar wel weer beter op het gebied van de camera en batterijduur. Pas kort in gebruik maar tot nu toe erg tevreden.
Wederom snel en correct geleverd.

August 30-11-2022

Ik vind deze winkel geweldig, zeer duidelijk en snelle levering. Vandaar een 10.. succes

Adrian.S 30-11-2022

Ik ben zeer tevreden, de goederen voldoen aan de beschrijving, zeer snel geleverd en zoals ik wilde, dat wil zeggen 's avonds, raad ik aan!