Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 891 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin 17-09-2024

Goede website, houdt zich aan de gestelde levertijd. prijs is redelijk goedkoop.

Jeff L 16-09-2024

Belsimpel waar ik meer dan 20 jaar klant was is in alle facetten een verschrikkelijk bedrijf geworden. Ze waarderen lange goede klanten niet, ze lossen je problemen niet op en doen je achterlijke aanbiedingen wanneer er iets verkeerd gaat van hun zijde. Ik, mijn familie en onze bedrijven zijn nu overgestapt naar Mobiel.nl en alhoewel dat bedrijf nog niet zo groot is als Belsimpel is de klantenservice een stuk beter en proberen ze je daar geen oor aan te naaien, ook zijn de aanbiedingen daar vaak goedkoper. Qua kwaliteit & service is Belsimpel hetzelfde geworden als de MediaMarkt, de 2 meest verschrikkelijke winkelketens van Nederland!

peter 14-09-2024

Vrij simpel een pixel pro besteld. Helaas bleef deze in het bezorg proces "hangen". Toen dit duidelijk was is er gelijk een nieuwe opgestuurd door Belsimpel en de eerste levering werd naar onderzoek door Belsimpel binnen een week terugbetaald.
Er waren slechts 2 telefoontjes van mij nodig, waarin ik zeer professioneel te woord gestaan werd.
Helemaal goed, ik wou dat het altijd zo simpel was!

Roelof Roossien 12-09-2024

Ik heb een abonnement voor 2 jaar met telefoon aangevraagd bij belsimpel met een betaling van 155 euro vooraf. Ze beloven voor 23.59 besteld morgen in huis. Klopt niets van. Eerste bestelling gedaan en toen kreeg ik een dag later te horen dat het om een zakelijk abonnement ging en dat ik deze moest annuleren en een nieuwe moest aanvragen. Zo gezegd zo gedaan. Nu heb ik 310 euro overgemaakt en ik kreeg weer de vraag om meer gegevens. Ik heb alle gevraagde gegevens doorgemaild en toen werd mij beloofd binnen 36 uur een reactie te krijgen. Belsimpel maakt zijn belofte niet waar, er is altijd wel een reden om uit te stellen. Mijn 310 euro zou ik binnen 5 werkdagen terugkrijgen nu maar zien of dat ook gebeurd. Ik heb geprobeerd te bellen maar ze zijn niet te pakken te krijgen en mails reageren ze ook niet op. Groot flop bedrijf mag van mij failliet gaan

Bart 09-09-2024

Afgelopen weken twee bestellingen gedaan.
De eertse vlekkeloos in een dag geleverd.
Bij de tweede maakte ik zelf een fout.
Echter via mail direct daarop attent gemaakt door Belsimpel waarbij ook direct een oplossing geboden werd.
Dus uiteindelijk ook die bestelling mooi afgeleverd.

Jermaine 07-09-2024

Update

de site begon slecht met een product dat ik had besteld die telkens geanulleerd werd, de 3e keer was het eindelijk gelukt. Iets in hun systeem stond fout en daarna kon ik wel bestellen en werd het ook snel geleverd

=========================================

23- 08- 2024:

ik heb een bestelling geplaatst, word geanulleerd door hun, was betaald. Geen reden niks. Doe het NOG EEN KEER en weer annuleren ze de order! Wat een slechte zaak is dat! Ook totaal geen reden!
En dit is LOS kopen, het is allemaal betaald enz, maar ze annuleren het gewoon weer. Echt wat een slechte zaak! En heb die ervaring eerder gehad met een Sony Xperia Pro-I waarbij ze 4 of 5 keer de datum aanpaste voor levering en daarna gewoon niet wisten of ze hem wel zouden krijgen! Niet normaal hoe slecht dit is. En dan de privacy redenen... er niks prive aan waarom JULLIE annuleren!

Sven 07-09-2024

Duidelijke website.
Snelle levering en een aantrekkelijke prijs.
Volgende keer weer

ALEX 05-09-2024

DON'T buy anything on this website especially you have a business account, because the customer service just trick you on the phone that you can get the tax back automatically after the purchase. After you purchased, then they told you it is not possible because you are in the netherlands.
But when i purchase the phone, there is only info about automatically get btw back or get a factuur without tax.

Gert 05-09-2024

Beste prijs en leveringscondities. Mijn telefoon werd binnen 24 uur geleverd en ik kreeg voortdurend updates waar het pakketje in het proces zat. Telefoon was ook keurig verpakt, het doosje was op maat en niet veel te groot zoals je nog wel eens meemaakt.

Jack 01-09-2024

Wat besteld bij belsimpel. Dit zou volgende dag bezorgd worden bij een postnl punt. Is niet gebeurd en kreeg bericht dat het de daarop volgende dag bezorgd gaat worden. Nou kan dat gebeuren maar de volgende dag aarop krijg ik de melding dat het daarna over 2 dagen bezorgd gaat worden. Dit was voor een cadeautje. Bel belsimpel waar ik al jaren lang klant ben word je ermee afgedaan sorry we gaan een onder zoek starten dat duurt 5 tot 30 dagen. Ik vind dit echt niet klant vriendelijk. Zeker niet na zoveel jaren klant. Voor mij is belsimpel afgeschreven alleen al door hun klant vriendelijkheid. Leek net of ik een herhaalde bandje bleef afluisteren echt erg dit. Besloten is om de bestelling te annuleren en elders snel een cadeau kopen. Geld word op zijn snelst in een week terug gestort. En mag hopen dat dat ook zo is.

Monique 01-09-2024

Heb hier de Galaxy smartwatch 4 aangeschaft omdat ie hier het goedkoopste was.
De levering was ook héél snel (binnen 2 dagen).
Ik heb de watch in eerste instantie aangeschaft voor de contactloze betaalfunctie .
Omdat ING deze functie nog niet ondersteund wilde ik de Watch alweer terugsturen ( maar toch niet gedaan), maar het retourproces ging in principe heel vlotjes hoewel ik er dan toch geen gebruik van heb gemaakt.

Richard 30-08-2024

Zeer slechte service. Bestel hier nooit meer iets. Zijn niet bereid om tot een overeenstemming te komen als ze zelf ook een fout hebben gemaakt. Weinig reflecterend vermogen.

Brian 29-08-2024

Verlengen bij Belsimpel, ik krijg een mail dat ik mag verlengen met een korting voucher. zoek een leuk actie uit en bestel een nieuwe telefoon met nummer behoud en zelfde provider. ontvang vervolgens een mail dat ik 2 maanden lang een vervangend telefoonnummer moet gebruiken (maar wel dubbel betalen). half uur laten met de Belsimpel customer service kom je er gewoon niet uit, een fout van het systeem en wij moeten de bestelling annuleren en dan moet u €100 extra betalen. Als je het tijdelijke nummer 2 maanden accepteert kunnen wij niet garanderen dat alles gaat werken. zeer slecht, je koopt iets en zet een handtekening en dan komen de aanpassingen om de hoek kijken.. corrigeer het dan of maak een compromis. de korting voucher is nu ook gebruikt en mag 10 werkdagen wachten tot ik mijn geld terug krijg. Zeer slecht ervaring.

Datum van ervaring: 29 augustus 202

Henk 29-08-2024

Ik heb 2 weken geleden een samsung smartphone gekocht bij belsimpel. Tevens abonnement afgesloten. Ik ben 64 jaar en wilde graag een goed advies. Ik koop eigenijk altijd via belsimpel. De mensen zijn vriendelijk en terzake kundig. Tevens geeft belsimpel een goede service en garantie. Ook de levering ging heel goed. Ik ben dan ook heel tevreden met belsimpel.

Konnie 29-08-2024

Zeer tevreden over Belsimpel.
Prima prijzen, snelle en goede levering.
Echt een aanrader om te kopen bij Belsimpel.

Victoria 28-08-2024

Alles was goed! Ik heb een tablet besteld, alles is in orde met het product en de levering!

Jsmets 27-08-2024

Belsimpel heeft een uitgebreid assortiment aan losse telefoons. Ik heb via vergelijkingssites de best presterende telefoon tot €400 uitgezocht, deze besteld en snel geleverd gekregen. Top!

Hans 27-08-2024

Motorola Edge 50 Fusion 12GB/512GB gekocht voor €369,= andere sites was hetzelfde toestel te koop voor €349= alléén had dat toestel een geheugen capaciteit van de helft,namelijk
8GB/256GB.
Dus bij Belsimpel voor maar €20,= meer dubbele geheugen capaciteit!! ;)
Snel geleverd degelijk verpakt,track & trace code & gemakkelijke én overzichtelijke website!! ;)
Ik kan iedereen Belsimpel aanraden/adviseren.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.

DaAce 24-08-2024

Besteld en volgendd dag in huis

Fenny 24-08-2024

Snelle goede service. Besteld en snelle levering.

Eric 23-08-2024

Uitgebreide keus, voorzien van de nodige reviews en aanvullende informatie en accessoires.

Floris 23-08-2024

Zeer uitgebreid aanbod van verschillende merken smartphones, denk zelfs het meest uitgebreide aanbod van allemaal in Nederland. Scherp geprijsd, prettige website in gebruik bij het maken van de juiste keuze met veel en heldere informatie. Bestelproces loopt vlot en makkelijk en de communicatie naar de klant met betrekking tot je online bestelling is goed op orde!

Els 21-08-2024

Heel erg tevreden over de aankoop van mijn IPhone 15 plus bij Belsimpel. Laagste prijs en snelle levering, de volgende dag al. Top👍

Enrico 16-08-2024

Vorige week mijn samsung watch 6 besteld bij belsimpel.nl. een erg klantvriendelijke site wat erg overzichtelijk is. De bestelling zou de volgende dag al bezorgd worden. En wat denk je : dat gebeurde ook. Ook de bevestigings mail wordt snel verzonden.
Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer blij ben met deze aanbieder. Zal er zeker vaker gaan bestellen.

Belsimpel.nl. ga zo door

Arthur 14-08-2024

Niet vanwege ik € 250 kan winnen, want voor dat geluk ben ik niet geboren, maar wel om de snelheid van de geleverde product. Ivm vakantie wilde ik graag mijn nieuwe Samsung A55 meenemen. En hij kwam inderdaad zoals beloofd de volgende dag aan. En ook de website is heel overzichtelijk dus ook het zoeken naar een geschikt apparaat was snel gedaan.