Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MB 15-06-2023

Vlot en goed geleverd. Het vreemde is echter dat we 2 dezelfde telefoons hebben besteld maar de zijknoppen van elkaar verschillen.....

Fam Gerritsen 15-06-2023

Ipods pro gekocht
Goede concurrende prijs, goede service en snelle levering!!

Saskia 15-06-2023

Soms gaan dingen niet zoals gewenst of gehoopt. Maar de medewerkers van Belsimpel hebben me werkelijk super goed geholpen. Meegedacht naar een optimale oplossing voor het probleem en daardoor gekomen tot een oplossing die klantgericht en correct was. Heel erg tevreden. En kleine tip voor anderen waarbij de bestelling niet gaat zoals gewenst of gehoopt: blijf rustig, vertel je boodschap rustig en bedenk je dat je zelf ook niet verrot gescholden of agressief benaderd wilt worden. Zelfs als het tweemaal fout gaat (dat was het geval bij mij), doen de medewerkers hun uiterste best.

HansJant 15-06-2023

Al 5 toestellen gekocht. Altijd goed geholpen en duidelijk uitleg gegeven. Ook wanneer men weinig eigen ervaring had, werd dat duidelijk gezegd. Laatste toestel via webshop gekocht. Goede website met duidelijke informatie. Een punt van verbetering zou zijn dat ook een in de winkel het gekochte toestel op mijn account terecht komt.

Ulucamkiran 15-06-2023

Makkelijk om te bestellen, altijd goede prijs verhouding en snelle levering.

Bedankt

Emmy 15-06-2023

Belsimpel… wie kent het niet. Het is de meest betrouwbare en loyale webshop die ik maar kan bedenken. Altijd super snel met leveren, komt zijn woorden na, en als je hulp nodig hebt staan ze altijd voor je klaar! Daarbij ook altijd kwalitatieve producten geleverd voor de scherpste prijs. Ik ben fan!

Gerda 14-06-2023

Ik had twee telefoons besteld. De ene telefoon was prima, de andere deugde niet. Ik heb hem teruggestuurd en ik kreeg meteen een andere. Die deugde ook niet en daarna kreeg ik meteen het geld teruggestort. Ik heb daarna weer een telefoon besteld en die doet het prima. Belsimpel heeft steeds adequaat en snel gereageerd. Daarom heb ik de laatste telefoon ook weer bij Belsimpel gekocht.

Paul van der Elsken 14-06-2023

Ik koop graag bij bel simpel, ze zijn scherp geprijsd en komen altijd snel hun beloftes na

Alien 13-06-2023

Makkelijk te vinden wat ik zocht, zeer snelle verzending. Communicatie over verzending ook prima.
Kortom, voor herhaling geschikt.
Misschien alleen een vergelijkingstool op de site.
Heel tevreden over geboden service.

Tevreden klant 13-06-2023

Ik heb hier mijn telefoon gekocht, snelle levering, echter na ruim een half jaar probleem met bellen(gespreksgeluid was weg). Ik heb contact met de klantenservice opgenomen, werd prima geholpen en probleem is opgelost.

Roos 13-06-2023

Telefoon snel ontvangen erg fijn. Glasplaatjes die ik bij de bestelling had toegevoegd waren helaas erg slecht en kon ik zo weggooien

Dirk 12-06-2023

Vlotwerkende site, duidelijke communicatie via de mail van het hele koopproces: bestellen, betalen, transport en afleveren.
In een woord geweldig!

SS 12-06-2023

Wrong information in their website about the sim card and their offer. They don't want to even compensate for this now.

Pathetic experience while ordering the sim card. Had to call at least 5 times a day for the things to move

Corné 12-06-2023

Simpel en eenvoudig bestellen, afspraken worden nagekomen, duidelijke informatie over leveringstijd stip, kortom bedrijf die haar afspraken nakomt en met een gerust hart kunt bestellen

Martijntje 11-06-2023

Iphone 14 aangeschaft. Duidelijke website, scherpe prijs, snelle levering, helemaal tevreden!

Fiona 11-06-2023

Belsimpel levert producten altijd snel en via nette service. Mocht het je niet bevallen kun je altijd op je aankoop terugkomen. Mij is dat gelukkig nooit gebeurd, maar een bekende van mij wel. Zij heeft product omgeruild voor een ander product en ook dat verliep vlot. Wat Belsimpel goed maakt is dat je bijvoorbeeld ook losse producten kunt kopen maar ook abonnement met toestel. Accessoires zijn ook te koop en worden als tip aangeboden zonder agressieve verkooptechniek.

Marcel 11-06-2023

Erg duidelijk Ja overzicht gewoon super... uitleg wat betreft de telefoons....heel goed...

Suzanne 10-06-2023

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen en zeer snelle levering. Kortom, zeer tevreden.

Christiaan 09-06-2023

In prijs en kwaliteit maakt Belsimpel het onderscheid. Ook een snelle levering is aan dit bedrijf wel besteed! Dus simpel, om te bellen ga je naar Belsimpel!

Ordernummer. 31703255543

J.Bakker 09-06-2023

Omdat het goed voelt, snel geleverd wordt en altijd goed gaat met de bestelling.

eniGGma 09-06-2023

One month ago i bought new Xiaomi smartphone it was more then good so i order the same one for my fiance. Now we are owners of two powerfull beast which can control AC, tvs, dvd players via ird signal.

Bruno 09-06-2023

Goede informatie, duidelijk omschreven en product op tijd geleverd. Al jaren klant bij Belsimpel naar tevredenheid.

Silly 08-06-2023

Voor mij was het de eerste keer dat ik via belsimpel bestelde.... via site kieskeurig kwam ik op jullie site omdat jullie de goedkoopste waren! Dat maakte voor mij erg makkelijk om mijn bestelling te plaatsen gezien de prijs. Bestelling, levering ging super snel. Mijn bestelling snel thuis geleverd en het belangrijkste erg blij met mijn smartwatch!!

Wendy 08-06-2023

Bestellen ging vlot. Bestelling kwam laat binnen (vrijdag besteld, woensdag in huis). Bestelling werd keurig verpakt bezorgd

Sas 08-06-2023

Duidelijke uitleg op de site. De producten zijn op een overzichtelijke manier te vergelijken. Nog opties om bij te bestellen aan het einde van de bestelling zodat je je mobiele telefoon (in mijn geval) meteen in gebruik kan nemen, producten waar ik niet aan had gedacht zoals een adapter/oplader omdat die er tegenwoordig blijkbaar niet meer bijgeleverd worden... En de levering was supersnel! Volgende dag in huis!