Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ser 02-02-2023

prima service, snelle levering. Prima prijzen
Overzichtelijke website en al langer klant

Papsnoete 02-02-2023

Bij belsimpel een Google chromecast besteld. Apparaat was snel verzonden en in goede orde ontvangen echter betreft het een Spaanse versie van de chromecast, er zit dan ook geen Nederlandse beschrijving bij. Het instellen is wel gelukt en is vrij simpel. Het lijkt mij echter niet dat het mag dat je apparatuur verkoopt zonder Nederlandse handleiding, heb het eerder eens meegemaakt ook bij belsimpel met een Google nest. Toen communiceerden ze dat ze de leverancier er op gingen aanspreken. Vandaar mijn cijfer een 4.

Hans Arkenbout 02-02-2023

Duidelijke site, voldoende info en makkelijk bestellen.
Belsimpel klopt dus helemaal!

Janneke Hoekstra 02-02-2023

Duidelijke website en de laagste prijs voor de Apple producten. In de winkel vriendelijk personeel die alle tijd en geduld hebben om je te helpen. Top!

Nick 02-02-2023

Perfecte en snelle levering.
Geen enkel probleem gehad.
Duidelijke omschrijving in de webshop.

Ashley 01-02-2023

Betrouwbare winkel, levering netjes en goed.
Daarnaast is de site overzichtelijk en prijzen zijn zeker concurerrend met andere aanbieders

TH 01-02-2023

super snel en betrouwbaar geleverd. verpakking top en blij met de apple airpods 2e generatie.
volgende dag in huis is echt . tekenen bij aflevering van pakket is echt een voordeel geeft meer zekerheid en betrouwbaarheid.

Dirk 01-02-2023

De ipadhoes was in de winkel niet meer op voorraad. Is door de medewerker direkt besteld. Is de ander dag per post alsnog bezorgd. Prima service.

Bart Wullems 01-02-2023

Zoals ik Belsimpel al ken vanaf mijn eerste smartphone je hebt een veelzijdige keus, super goede website, eenvoudig, snel geleverd, concurrerende prijzen, correct en betrouwbaar.

Paul A. Hoogendorp 01-02-2023

Zeer snelle levering en de telefoon was in uitstekende staat. In één woord gezegd gewoon: BELSIMPEL. Alles is gemakkelijk en tegen een lage prijs.

robertjan 01-02-2023

ik had voor mijn zoon, mijn dochter en mijzelf een pixel 6a gekocht (zwart, wit en groen). bestelproces en bezorging was optimaal; ik kon binnen 24 uur mijn nieuwe telefoon in gebruik nemen.

ik ben voor eerst sinds 2005? weer eens echt onder de indruk van een telefoon. google android op google pixel is optimale telefoon-ervaring-ding-ellende

maar... omdat ik zo tevreden ben over pixel, wilde ik een upgrade voor mijn zoon van 6a naar 7. was in 1 dag geregeld. hij is ook erg blij

Yoyo 31-01-2023

Ik ben super tevreden over Belsimpel. Duidelijke bestelprocedure en verzendprocedure

Anoniem 31-01-2023

Snelle bezorging. Kwalitatieve dienstverlening. Professioneel. Kortom, zeer tevreden!

Dwerskop 31-01-2023

Gunstige prijs en snelle levering. Uitgebreide informatie op de website waardoor je goed verschillende toestellen kunt vergelijken.

Balt 31-01-2023

In eerste instantie was ik wat huiverig om een iPhone via Belsimpel.nl te bestellen. Je hoort veel nare dingen van niet ontvangen producten bij webshops. Mijn bestelling bij Belsimpel.nl is vlekkeloos en zéér snel verlopen. In 1 1/2 dag besteld en ontvangen . Bravo!!!

Ivan 31-01-2023

(6-11-2022) iPhone 12 128GB binnen de 2 jaar van garantie gestuurd voor reparatie aan de camera. Na een aantal late reacties en telefoontjes 2 keer te horen gekregen dat telefoon geopend is door 3e partijen. Dit is zeker niet het geval!

Belsimpel geeft aan niks te kunnen doen en dat ze niet informatie kunnen geven wat er eventueel aan door de 3e partij geopend is. Ik geef aan dat belsimpel mijn telefoon moet maken omdat ik hem niet geopend heb of andere mensen en ook niet heb laten repareren. Telefoon word nu (31-01-2023) teruggestuurd. Deze is dan niet gerepareerd.

Klantenservice schandalig. Mijn telefoon is kapot. Belsimpel kan niet precies vertellen waarom maar ze gaan hem niet maken.

prima levering 31-01-2023

Al jaren vaste klant zeer tevreden en mijn viendin is nu ook bij bij Simpel

Pepijn Latour 31-01-2023

Ik vind dat de hulp die Belsimpel bied erg goed is maar toen ik belde moest ik toch nog wel een tijdje wachten. Verder ben ik uiterst tevreden over mijn bestelling. Ook over andere bestellingen die ik gedaan heb bij Belsimpel ben ik erg tevreden.

Bob 31-01-2023

Het product waar ik naar op zoek was, was eenvoudig vindbaar. De optie voor een 'tweede kans' product is ook duidelijk vermeld. Ik vind dit prettig, zo help ik mijn portemonnee en ook het milieu :)

Mad 31-01-2023

Ik had mijn iPhone ongebruikt retour gestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje terug dat ik mijn geld niet terug zou krijgen door schade aan de telefoon. Ik verbaast terugmailen en binnen een week antwoord gehad ze me de verkeerde mail hadden gestuurd, en ik wel recht had op mijn geld. Daarna stond binnen een dag het geld op mijn rekening en kreeg ik een chocolade reep opgestuurd, met handgeschreven kaartje ter verontschuldiging. Stomme fout die voor wat stress zorgde maar wel goed opgelost, zeker voor zo’n groot bedrijf :)

Peter 31-01-2023

Mijn favoriete adres voor mobiele telefoons. Ruim assortiment, (erg) goede prijzen en snelle levering. Onlangs een nieuwe Google Pixel gekocht tegen een bodemprijs.

K.H. 31-01-2023

Belsimpel is een overzichtelijke webshop, makkelijk vergelijken an telefoons en snelle levering.

Fokko 30-01-2023

Heb bij Belsimpel meerdere telefoons en accessoires gekocht. Altijd vlotte levering en behulpzaam bij vragen
Ook bij garantie en ruilen wordt niet mogelijk gedaan. Er komt vlot een vervanging of je kunt iets anders uitzoeken. Kortom een aanrader

A.v.d.V 30-01-2023

Ik winkel regelmatig bij Belsimpel om dat de webshop goed werkt, overzichtelijk is en goed communiceerd over de gedane aankoop. Ook de prijzen zijn redelijk

Pieter 30-01-2023

Prima site, veel aanbod tegen scherpe prijzen, bij aankoop goede informatie + snel leveren! Zo lust ik er nog wel een paar :-)