Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wian 18-07-2020

Snelle levering, goede uitleg. Geen probleem bij retourneren of als er iets defect is

Patricia 18-07-2020

Goede prijs en snel geleverd. Goede communicatie per mail. Kan Belsimpel zeker aanbevelen. Heb 2 Galaxy watch active besteld.

Angelique 18-07-2020

Airpods gekocht. Gemakkelijk en snel te vinden, voordelig en snel bezorgd. Ik ben blij.

Emma 17-07-2020

Snelle levering, makkelijke en overzichtelijke website.
Netjes een mailtje ontvangen over zending ed.

Nicky 17-07-2020

Deze shop is heel fijn en handig om te gebruiken. Het is heel makkelijk om te gebruiken als je snel een nieuwe gadget nodig bent. De levering ging heel snel en ik kreeg er netjes een mail van dat mijn bestelling gelukt was.

marga 17-07-2020

vlug en op tijd bezorgd zeer tevreden over de levering en het product bevalt prima

Renaldo 17-07-2020

Gewoon weinig verkeerd. Site is duidelijk. En het was de goedkoopste 😉. Snel geleverd en gekregen wat ik had verwacht.

Jacqy 16-07-2020

Servicegericht, meedenkend, probleemoplossend, laagdrempelig, altijd goede aanbiedingen met scherpe prijzen, toegankelijk assortiment.

Renan 16-07-2020

Goede omschrijvingen en foto's van het product. Het ging bij mij om een Xiaomi Note 8 Pro. Snelle levering en precies zoals omschreven ontvangen. Alles compleet en wel!

koldy 16-07-2020

als er geen problemen zijn een prima site denk ik.
Er ging iets mis, totaal debiele tegemoetkoming, ze wilde zelfs minder geven dan ik zelf extra had moeten betalen. Lijkt me niet zo te werken, zelf alles mogen oplossen, meer dan 5 uur werk aan gehad, heb uiteindelijk maar een paar tientjes tegemoetkoming gekregen.

S. Veen 16-07-2020

4 jaar terug een zeer goede ervaring met jullie shop. Het was dan ook niet moeilijk om ook nu weer voor jullie te kiezen.

4 jaar terug kocht ik een LG G4 met accessoires bij jullie. De mogelijkheden voor accessoires was toen breed.

Dit keer heb ik een LG V40 ThinQ aangeschaft. Ik geef jullie dit keer een 9, omdat de keuze uit accessoires dit keer minimaal is.

De levering was ondanks de corona-crisis nog steeds de volgende dag. Dit doordat jullie een goed contract hebben afgesloten met deze bezorgdienst.

Snelle service dus!

Prima telefoon. De accessoires zouden alleen wat meer mogen. Maar... Het heeft me zeker niet weerhouden om deze top telefoon in jullie top winkel aan te schaffen.

Ga zo door! 👍

Bleeker 16-07-2020

Altijd daar bestellen
Heel snelle en goede service
Tot volgende keer
Succes

Kobus 16-07-2020

snelle service en correct goede begeleiding met duidelijke aanwijzingen, top site

Max 16-07-2020

Met fiscaal voordeel via werkgever geshopt op Belsimpel, alles ging erg vlot en had mijn AirPods de volgende dag binnen :)

Johan 16-07-2020

Simpele website en producten hebben goede prijs. Levering is ook super snel!

Joske 16-07-2020

De shop is duidelijk en makkelijk en de producten worden verzorgd en netjes en super snel geleverd.
Wel eerst betalen en terecht.

Marinus Jansen 16-07-2020

Prettig en vakkundig geholpen. Ik zocht een tablet en heb eerst een prijsvergelijking gedaan op internet. Mijn uitgekozen tablet was niet op voorraad, maar werd de volgende dag thuisbezorgd.

Jelle 16-07-2020

Ik kocht een iPad 2019 32gb. Precies gekregen wat ik wou. Ook snel bezorgd en ik ben tevreden met mijn aankoop! Ook fijn dat Belsimpel de goedkoopste was.

naushad-allie 16-07-2020

vriendelijke jonge man en heeft kennis van het product uitgebreid uitleg gegeven

Ingrid 16-07-2020

Mijn zoon ging met groep 8 naar Vlieland. Hij zette daar net 1 stap op het mooie eiland toen hij aangestoten werd en daardoor viel zijn mobieltje. Hij was hierover erg verdrietig. Je kan een jongen van 12 geen groter verdriet doen dan geen mobieltje te hebben. Dus heb ik met mijn hand over mijn hart gestreken en een nieuw mobieltje besteld. En de volgende dag werd deze op zijn camping bezorgd. Kind blij en moeder blij. Kortom hele snelle service.

Sandra 16-07-2020

Eerst gebeld met de vriendelijke medewerker over de actuele voorraad van de artikelen. Er mochten maar 2 per bestelling per pakket verstuurd worden . Aangezien ik er 3 wilde kwamen er dus prima 2 doosjes aan de volgende dag.

Tiny 16-07-2020

Ik heb al eerder bij belsimpel aankopen gedaan en zoals al bij eerdere bestellingen verliep het gehele traject ook nu uitstekend!
Wat beloofd werd is ook uitgevoerd.
Prima winkel.

Angelique 16-07-2020

Duidelijke informatie. Super snelle afhandeling en verzending. Gewoon perfect.

Trimsalon Lingemeer 16-07-2020

Ik heb een tablet besteld en de volgende dag was het er al. Tot mijn grote verbazing. Mijn klantenbestand is nu gedigitaliseerd en heb ik altijd bij de hand

Sam 16-07-2020

We hadden eerst vergeleken qua normale sites zoals marktplaats en coolblue maar kwamen alleen op dure opties uit tot mijn moeder (de digibeet haarzelf) kwam met belsimpel. En tot verbazing was de duurste optie op marktplaats hier het goedkoopst juist! Gelijk gedaan, verder alles snel en netjes afgehandeld. Sindsdien altijd belsimpel gebruikt. Super handig