Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michael 11-07-2022

Duidelijke productomschrijving maar wel (omhoog) fluctuerende prijzen zonder toelichting. Verder prima (web-)winkel waar ik graag spullen bestel.

Buijs 11-07-2022

Snelle service!In de avond besteld,de volgende dag al in huis!Dank daarvoor!

willy 11-07-2022

super snel geleverd en heel tevreden met aangekocht gsm ...met dank grt uit zeeuws-vlaanderen

Tonny van Lanen 10-07-2022

prima overzichtelijk shop duidelijk goede omschrijving aangeboden artikelen

Marten 10-07-2022

Toppie koop al jaren mijn gsm en nu ook nog een smartwatch hier, goede levering en ook nog snel ook en de prijs is ook oke

Kees 10-07-2022

Gekozen voor goede prijs en de inmiddels opgedane ervaring dat bestelling netjes en snel geleverd wordt.

Ruud 10-07-2022

Prima en snel geregeld.. dag er op alles in huis.. petje af.. alles zoals beloofd

Harold 10-07-2022

Goede prijs en toestel was op de afgesproken tijd aanwezig. Het toestel was degelijk verpakt, ook niet onbelangrijk.

Nathan Stevens 10-07-2022

Snelle levering, product zoals omschreven. Ook een goede prijs en snelle levering. Veel e-mails om mij op de hoogte te houden

Dave 10-07-2022

Heel duidelijk je kunt alles goed vergelijken ik koop mijn telefoons hier al veertig jaar altijd voor een mooi prijsje

Suic 09-07-2022

Zeker een aanrader! Goede service en ons bestelling was al volgende dag in huis.

santi 09-07-2022

vond het een duidelijke website. en was ook een duidelijke en prima omschrijving met de telefoon die je wou kopen op dat moment

Barry 09-07-2022

Moest helaas lang wachten doordat de s22 plus niet op voorraad was maar daarna was het prima.

Dick Jan Broer 09-07-2022

Had twee iphones nodig.. ‘s-Avonds nesteld en de volgende dag belde de pobo aan met het pakket. Keurig verzorgd en met de juiste inhoud. Heerlijk om op deze service te kunnen vertrouwen 😊

Robert 09-07-2022

Makkelijk te bestellen, de goedkoopste, snelle en goede levering. Nog nooit een probleem mee gehad.

Daarnaast is het toestel ook erg oke.

Christine 08-07-2022

Overzichtelijke site en de bestelling is de volgende dag in huis. Daarnaast krijg je via mail een update over de levering. Vanwege het goede aanbod en de correcte afhandeling is dit inmiddels de 3e mobiel die ik bij Belsimpel heb aangeschaft. Absoluut een winkel die ik anderen ook zou aanraden.

PGH Aarts 08-07-2022

Super snelle levering. Beste prijs voor de AirPods, die ik bij jullie bestelde.

POWERBANK 08-07-2022

Snelle levering van mijn gewenste Powerbank welke ik heel gemakkelijk op de website gevonden had, niets dan lof!
Groetjes Siep

Ellen 08-07-2022

Aankoop gedaan via deze shop naar volle tevredenheid. Prijs was het laagst en bestellen was erg makkelijk. Keurig bevestiging binnen 1 minuut en voortgang levering prima kunnen volgen.

Heidi 08-07-2022

Op 5 juni heeft mijn man een nieuwe Lenovo tablet voor mij besteld. Gelijk betaling overgemaakt. Ik kreeg te horen dat het om een preorder maar wij gaan nu de 5e week in. Geen communicatie vanuit Belaimpel. Dat noem ik oplichting. Niet geld afnemen van mensen als je het product niet willen leveren. Ik wil mijn geld terug want ik moet een nieuwe tablet kopen.
Ik zou nooit iets hier kopen en niet aanraden aan anderen!

Louis 07-07-2022

Snelle verzending; alles precies zoals verwacht en tegen een goede prijs! Ik ben super tevreden met m’n nieuwe iPhone 13

Ton 07-07-2022

Snelle levering, goed verpakt leuke prijs ipad air 2022. (wel duur voor een ipad). Beveel ik aan!

Daniëlle 07-07-2022

Duidelijke website, telefoon is precies zoals omschreven en zeer snel geleverd.

Sylvia 07-07-2022

Site is makkelijk en overzichtelijk. Gekozen voor deze site i.v.m. prijs, de laagste!
levering is snel binnen 1 dag. Al met al een tevreden klant.

Nawar 07-07-2022

Dit was heel goed, en snel ook bezorgen ben ik blij om te bestellen via Belsimpel .